Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• www.opelklassiek.be

Comment

• Prachtige wagen trouwens Adam !
      Was dat een Corps Diplomatique? kortweg CD genoemd?

Btw, wie op zoek is naar een prachtexemplaar: Bij Kroymans center, oftewel garage Nicolas, op de tervuursesteenweg in st-stevens-woluwe
      staat een prachtige omega GL 2.0Dti 16v 100pk uit 1998 met amper 36000km op de teller! prachtwagen int donkergroen!

edit zegt: ik heb juist gezien dat je al gezegd hebt dat het een CD was.
      Last edited by opelfreak; 18/12/2007, 21:06.
      www.opelklassiek.be

Comment

• Nice

De kleur zit m ook als gegoten

Comment

• Yes dat was inderdaad een CD echt een klassebak en met een bak van 75L kon ik soms 1300km afleggen en nu met mijn Zafira 56L = 900/1000km naargelang naar waar ik rij , naar Oostenrijk door Duitsland verbruik ik minder dan naar Spanje via A1/A86/A10/A71/A75/A9 raar maar waar

Comment

• Mijne garagist heeft ook zo'n Omega
            Als em die ooit wegdoet Die wil ik wel:

2.2Dti Executive, full option, lederen zetels enz... prachtige auto!
            www.opelklassiek.be

Comment

• By the way Opelfreak wat had ik verkeerd gedaan om mijn foto's erop te krijgen en van U lukt het wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
                By the way Opelfreak wat had ik verkeerd gedaan om mijn foto's erop te krijgen en van U lukt het wel
                ik heb je pagina geopend van photobucket. Daar kopieer je dan de IMG code.

Dan open je hier het kadertje 'figuur invoegen'

De http die er staat, wis je en je plakt de IMG code van photobucket hier. Wel ook bij deze code vooraan en achteraan (IMG) wissen.

zo lukt het, maar heb ook wat moeten proberen
                www.opelklassiek.be

Comment

• Die IMG-codes van Photobucket kan je hier gewoon plakken, zonder 'figuur invoegen'.
                  Gewoon post reply en dan plakken

Marcheert ook

Comment

• Bron : www.autowereld.com

Opel Vectra enkel nog in luxe uitvoering

dinsdag 18 december 2007Opel levert de Vectra vanaf heden nog maar in één uiterst complete uitvoering. Met de op stapel staande opvolger van de Vectra - de Insignia - neemt Opel waardig afscheid van het model. Om die reden worden de Vectra, Vectra GTS en Vectra Stationwagon enkel nog geleverd als Temptation/Exclusive. In de zomer van 2008 zal Opel tijdens de London Motor Show het doek trekken van de Insignia. De Insignia is de opvolger van de Vectra en daarmee verdwijnt deze naam na 20 jaar uit de Opel-showrooms. Opel wil stijlvol afscheid nemen van de Vectra en levert het model dan ook enkel nog als zeer complete Temptation/Executive. Uiteraard blijft ook de OPC nog gewoon leverbaar.

Rijke uitrusting
                    De standaarduitrusting van de Temptation/Executive is zeer compleet. Standaard beschikt het model over zaken als climate control, een middenarmsteun vóór, radio/CD-speler met negen speakers, een boordcomputer, een geintegreerd navigatiesysteem met kleurenscherm en elektrisch verstelbare en te verwarmen buitenspiegels. Maar ook zaken als een regensensor, lichtsensor, parkeersensoren vóór en achter maken onderdeel uit van de standaarduitrusting. Bluetooth-technologie voor handsfree bellen maakt het plaatje compleet. Bij de Vectra Stationwagon voegt Opel hier bovendien dakrails, donker getinte ramen achter en een elektrisch bedienbare achterklep aan toe.

Prijzen
                    Opel levert de Vectra in alle drie de carrosserievarianten en met een uitgebreid motorengamma. De Opel Vectra Temptation/Executive is leverbaar vanaf € 28.095,- (Vectra vierdeurs 1.6 ECOTEC). De dieseluitvoeringen zijn er vanaf € 33.035,- (Vectra vierdeurs met 1.9 CDTi 100 pk ECOTEC-motor).

BRON: www.autowereld.com

Comment

• afscheid in stijl... zoals het hoort

Comment

• Zijn dat Belgische prijzen?

Navigatie met kleurenscherm als standaarduitrusting, moet kunnen.

Comment

• De Vectra GTS ga ik toch missen

Verder het afscheid van mss niet Opels sterkste model, die Vectra C, maar wel eentje met écht Opel-karakter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                            Zijn dat Belgische prijzen?

Navigatie met kleurenscherm als standaarduitrusting, moet kunnen.
                            Zullen wel NL-prijzen zijn zeker?
                            Edit: dan is het verre van zeker dat Opel dezelfde strategie gaat volgen hier in BE.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                              Prijzen
                              Opel levert de Vectra in alle drie de carrosserievarianten en met een uitgebreid motorengamma. De Opel Vectra Temptation/Executive is leverbaar vanaf € 28.095,- (Vectra vierdeurs 1.6 ECOTEC). De dieseluitvoeringen zijn er vanaf € 33.035,- (Vectra vierdeurs met 1.9 CDTi 100 pk ECOTEC-motor).

BRON: www.autowereld.com
                              Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken
                              Zullen wel NL-prijzen zijn zeker?
                              Edit: dan is het verre van zeker dat Opel dezelfde strategie gaat volgen hier in BE.
                              Dat was ik mij ook al aan't afvragen..
                              Ik wou de prijzen eens vergelijken door ze op te zoeken in het TopGear-magazine, maar daarin geven ze enkel de essentia-versies aan. Ik gok ook op Nederlandse prijzen.

De GTS maakte de 4deurs overbodig heb ik altijd gevonden.

Comment

• Dat is voor Nederland. Anders loopt de Belgische Opel site ver achter.

Bij Autowereld.com België staat niets van "Opel Vectra enkel nog in luxe uitvoering verkrijgbaar"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                  De Vectra GTS ga ik toch missen

Verder het afscheid van mss niet Opels sterkste model, die Vectra C, maar wel eentje met écht Opel-karakter

Thx
                                  Ik rij er elke dag liever in Heb het laatste jaar met véél nieuwe wagens gereden, maar géén enkele die kon tippen aan mijn vectra, inzake comfort en kracht.
                                  www.opelklassiek.be

Comment

Dat was ik mij ook al aan't afvragen..
                                    Ik wou de prijzen eens vergelijken door ze op te zoeken in het TopGear-magazine, maar daarin geven ze enkel de essentia-versies aan. Ik gok ook op Nederlandse prijzen.

Ieder zen smaak natuurlijk
                                    Ik vond de GTS préfacelift een DIKKE bak, echt een machtige wagen!
                                    Na de facelift was ik meer voor de sedan, vond em iets stijlvoller
                                    www.opelklassiek.be

Comment

Niet waar!

Een Vectra is een Ascona... dus vier deuren moeten er altijd zijn

Twee deuren is misschien wel een optie voor de toekomst?

Comment

• Als waardig afscheid de mijne ng is zetten

Out in the fields...

www.opelklassiek.be

Comment

• een ascona had je ook in hatch

Comment

Working...
                                          X