Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
    Het concept is leuk, maar ik vind de auto gewoon lelijk met die ruit
    Er klopt inderdaad iets ni als je ernaar kijkt.
    Al eens ingezeten? Dan komt dat uiterlijke plots op de laatste plaats.
    Het is ook niet combineerbaar met alle carosseriekleuren. Op zwart valt het het minste op, natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
      Er klopt inderdaad iets ni als je ernaar kijkt.
      Al eens ingezeten? Dan komt dat uiterlijke plots op de laatste plaats.
      Het is ook niet combineerbaar met alle carosseriekleuren. Op zwart valt het het minste op, natuurlijk.
      Het is natuurlijk zéér leuk als je erin zit, dat weet ik, maar mooi is het niet
      www.opelklassiek.be

Comment

• Gvd hé
        Had ik maar meer deftige stalplaatsen!

500 euro géén geld hé hopelijk komt em bij een liefhebber terecht
        www.opelklassiek.be

Comment

• 4-deurs sedan

blijft toch raar... al die verschillende deuren op precies hetzelfde model

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
            4-deurs sedan

blijft toch raar... al die verschillende deuren op precies hetzelfde model

Als kleine snapte ik da nie
            www.opelklassiek.be

Comment

• Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een Opel Antara ?

't Is omdat een kameraad vanmorgen was langsgekomen met zo'n wagen. 't Was de wagen van zijn vader, en ik wist écht niet wat ik zag.
              Ik heb er maar niks van gezegd, omdat 't nooit leuk is om zo'n dingen te horen... maar wat voor een belabberde spuiters hebben ze daar wel niet ? 'n Appelsienstructuur van de ergste graad... zoiets had ik nog nooit gezien. En op dat zwart zag je 't dan ook nog 's dubbel zo goed.

't Interieur zag er wel goed uit, en 't ding reed ook leuk. Maar moest ik een wagen in die staat afgeleverd krijgen, ik zou er toch iets op zeggen/eisen denk ik.
              Life's too short. Not to. Live it.
              1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
              2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
              2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
              2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Vandaag iets raars voor gehad met de Zaf...

Na het werk even langs schoonouders om rap iets te gaan halen (5 à 10 minuutjes stilgestaan)
                Ik start en rij weg, maar dat marcheert precies niet al te goed, motor wil geen toeren maken als ik gas geef.
                Wagen dreigt stil te vallen als koppeling laat opkomen, gas tegen de grond en er gebeurt precies niks...
                Gestopt midden de weg (gelukkig rustig straatje), contact af, sleutel eruit, terug starten, geen probleem tot ik terug wil wegrijden, zelfde probleem, motor wil geen toeren maken. Paar keer geprobeerd met gas geven en koppeling laten komen maar omdat ie geen toeren wou maken dreigde hij telkens stil te vallen.
                En even plots als ik dit probleem had was het terug weg en kon ik doorrijden.

We zijn op het werk wel veranderd van tankkaarten, vroeger Jet, nu Esso.
                Misschien zit dat er voor iets tussen ?
                Ik zou begot niet kunnen zeggen of het mechanisch of elektronisch (vuile sensor ergens ? Injectoren versopt ? ...) was.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                    Vandaag iets raars voor gehad met de Zaf...

Na het werk even langs schoonouders om rap iets te gaan halen (5 à 10 minuutjes stilgestaan)
                    Ik start en rij weg, maar dat marcheert precies niet al te goed, motor wil geen toeren maken als ik gas geef.
                    Wagen dreigt stil te vallen als koppeling laat opkomen, gas tegen de grond en er gebeurt precies niks...
                    Gestopt midden de weg (gelukkig rustig straatje), contact af, sleutel eruit, terug starten, geen probleem tot ik terug wil wegrijden, zelfde probleem, motor wil geen toeren maken. Paar keer geprobeerd met gas geven en koppeling laten komen maar omdat ie geen toeren wou maken dreigde hij telkens stil te vallen.
                    En even plots als ik dit probleem had was het terug weg en kon ik doorrijden.

We zijn op het werk wel veranderd van tankkaarten, vroeger Jet, nu Esso.
                    Misschien zit dat er voor iets tussen ?
                    Ik zou begot niet kunnen zeggen of het mechanisch of elektronisch (vuile sensor ergens ? Injectoren versopt ? ...) was.
                    ik zou uwen auto is dringend laten uitlezen door de garagist

Comment

• Kadett

Ik ben opzoek naar een cardan as van een ouden kadett C 1.2
                      of andere 1.2's van rond 1970 1975, ik denk dat een manta enzo dezelfde cardan as hadden...
                      de assen mogen zelfs stuk zijn, vooraan op de as zit een getand stuk dat aansluit op de versnellingsbak, meer dan dat heb ik niet nodig..

als je nog zo een as liggen hebt mag je altijd mailen
                      Arnovancauteren@hotmail.com

Comment

• Manta is toch RWD?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                            Manta is toch RWD?
                            Kadett C toch ook

Comment

• Cool, wist ik ni!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                                ik zou uwen auto is dringend laten uitlezen door de garagist
                                Pfff, kzal beginnen met hen eens te bellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk Berichten
                                  hier heb ik nog met geracet

Comment

hier heb ik nog met geracet
                                    NFS zeker !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk Berichten
                                      NFS zeker !!
                                      nieje gran turismo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                        Cool, wist ik ni!
                                        Alle opels van voor '79 zijn RWD, na '79 had je enkel ng de manta b, ascona b, senator en monza met RWD
                                        www.opelklassiek.be

Comment

nieje gran turismo

LOL
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X