Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenAlle opels van voor '79 zijn RWD, na '79 had je enkel ng de manta b, ascona b, senator en monza met RWD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenEn Rekord...Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
VW Caddy 2008 1.9TDI
_-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk BerichtenEn de omega
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenkijk eens twee posts naar boven manOpel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
VW Caddy 2008 1.9TDI
Comment
-
Ja Omega en Rekord ook! Vergeten erbij te zetten.
Rekord tot eind '86, en Omega tot midden 2003.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenJa Omega en Rekord ook! Vergeten erbij te zetten.
Rekord tot eind '86, en Omega tot midden 2003.Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
VW Caddy 2008 1.9TDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenJa Omega en Rekord ook! Vergeten erbij te zetten.
Rekord tot eind '86, en Omega tot midden 2003.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtengij kent precies veel van opel hé... FREAK!!!
Laat ons zeggen dat ik qua Opel, vooral de oudere modellen héél véél weet.
Een wandelende encyclopedie.
Het is gewoon mijn enige hobby en interesse, heb er véél boeken over, 6 dikke classeurs met oude folders en krantereclames + ng een heleboel merchandising en wat schaalmodellen
Onlangs kwam ik op zolder mijn knutselwerkjes tegen van het 4de tot 6de leerjaar, 13-14 geleden, overal staat daar wel ergens een opel teken op, of ascona of kadett geschreven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk BerichtenWij hebben nog een omega met RWD
En ne ferme
Comment
-
Mijn vader zijn nieuwe Zafira is besteld:
cdti 120pk automaat
Cosmo uitvoering - buitenkleur panacotta
Advantage pakket
licht en zichtpakket met bi-xenon
lederen sportzetels
De Signum gaat er binnenkort uit.
Edit: Signum staat te koop (zie topic in 'Aanbod')Last edited by Ugeken; 23/01/2008, 21:53.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenEn ne ferme
Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
VW Caddy 2008 1.9TDI
Comment
-
-
Zijn dat 16'ers ?
Het grotere broetje van de mijne dan
Kom je toch niet vaak tegen in 16.
Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk BerichtenOordeel zelf maar:
Comment
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenmijn ouders hebben een vectra 4-deurs besteld ik wou hen nog een jaartje laten wachten op de insignia maar het mocht niet baten... uitrusting is hetzelfde(vooor zover het kan) als de mijne, kleur en interieur ook
Goei voiture
Kan erover meepraten
Comment
Comment