Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er staat net een heel schone te koop KLIK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
      Er staat net een heel schone te koop KLIK
      ik zou zeggen ik koop die voor men vriendin, maar die heeft geen kleurenschermnavigatie... en geen panoruit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
        ik zou zeggen ik koop die voor men vriendin, maar die heeft geen kleurenschermnavigatie... en geen panoruit
        En 't is 'n enjoy, dus sportzetels zijn 'n optie...

Comment

De sportzetels zijn een enorm verschil tegen de gewone.
          Iemand een idee van de prijs van de zetels van de OPC line die op het salon stond?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
            Ik zou er zo graag is mee gaan rijden, maar dan ben ik verkocht denk ik .. goohh

Wat ik mij ook nog afvraag, waar zit de interieurverlichting voor de bestuurders en passagierszetel te verlichten (anders boven de spiegel)?

Comment

Wat ik mij ook nog afvraag, waar zit de interieurverlichting voor de bestuurders en passagierszetel te verlichten (anders boven de spiegel)?
              onder een verlichtingspaal gaan staan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                onder een verlichtingspaal gaan staan?

dat zou wel eens kunnen helpen ja

Comment

ja, ik herken precies ook de haag van willemoons
                  Ja idd, aan die haag kwam het me ook bekend voor
                  Een BH - bekende haag
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Nu ik die astra gtc int wit zie...

Witte GTC met 2008 OPC kit, pano ruit (want het zwarte gedeelte past perfect bij ne witte! )
                    en Irmscher grille zonder chroom en die auto is AF
                    www.opelklassiek.be

Comment

ik denk dat ik zo een astra voor men vriendin ga bestellen maar dan in het wit... maar zeker met de opc-kit en de pano-ruit

Casablanca white is niet te combineren met de pano-ruit
                      Toch nie op de configurator

Juist op die kleur gaat dat geweldig overkomen met dat zwarte gedeelte.
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                        Casablanca white is niet te combineren met de pano-ruit
                        Toch nie op de configurator

Juist op die kleur gaat dat geweldig overkomen met dat zwarte gedeelte.
                        mmmm das idd minder.... kzal is navraag doen bij den dealer

Comment

• Da zou jammer zijn.
                          Hopelijk gewoon een fout(je). Bij de dealer zag ik vorige maand een GTC in groen metallic met die pano-ruit staan, en die staat ook nier op de CC.

Hoop doet leven

Comment

Volgens mij tusse de twee zonnekleppen (op de foto met de rode auto zie je het links boven)
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

ik ga kijken
                              Hij staat niet aan de showroom zelf normaal gezien, vorige keren stond hij altijd aan de andere kant van de straat op de hoek (opvallende plaats).
                              Zou je er eens een mooie foto van willen trekken, ik heb alleen maar foto's van op de site zelf.

Edit: dit is nu mss een lompe vraag maar kun je op het DVD navigatie systeem van Opel ook gewoon een dvd film bekijken?
                              Last edited by Talldega; 27/01/2008, 22:29.
                              Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
                              Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
                              VW Caddy 2008 1.9TDI
                              _-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk Berichten
                                Edit: dit is nu mss een lompe vraag maar kun je op het DVD navigatie systeem van Opel ook gewoon een dvd film bekijken?
                                Neen. Het scherm is er niet op voorzien. (dat zie je sowieso aan de afwerkingskwaliteit)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk Berichten
                                  Zou je er eens een mooie foto van willen trekken, ik heb alleen maar foto's van op de site zelf.
                                  proberen, maar ik ben nog niet geweest

Comment

• iemand een idee of er van mijne signum een deftig schaalmodel te verkrijgen is??? heb al is langsgeweest bij die modellenwinkel in het shoppingcenter van wijnegem, zonder resultaat

Comment

iemand een idee of er van mijne signum een deftig schaalmodel te verkrijgen is??? heb al is langsgeweest bij die modellenwinkel in het shoppingcenter van wijnegem, zonder resultaat
                                      Schuco heeft een 1:43 schaalmodel van de Signum.
                                      Helaas zit je met hetzelfde probleem als ik met de Vectra: De schaalmodellen zijn pré-facelifts

www.opelklassiek.be

Comment

Helaas zit je met hetzelfde probleem als ik met de Vectra: De schaalmodellen zijn pré-facelifts

idd dat is wel minder

Comment

Pré-FL...Lekkerrrrrr

Maar idd jammer als je van je nieuwe kar een schaalmodel zoekt, mss komt dat binnenkort nog op de markt maar is dan wel vrij laat.
                                          2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic

Comment

Working...
                                          X