Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fa820373 Bekijk Berichten
    Pré-FL...Lekkerrrrrr

Maar idd jammer als je van je nieuwe kar een schaalmodel zoekt, mss komt dat binnenkort nog op de markt maar is dan wel vrij laat.

Van de vectra break is er ook zo'n model
    En de facelift komt er niet in model enkel als OPC. Althans zo beweert een kennis die bij de Nederlandse opel schaalmodellen club is

De break:

www.opelklassiek.be

Comment

• De facelift break in OPC uitvoering:

En de GTS OPC

www.opelklassiek.be

Comment

• Dees is meer mijne winkel:

Kadett D:

www.opelklassiek.be

Comment

• Voor klasse schaalmodellen van Opel moet je bij Minichamps of schuco zijn.
          Wil je zeldzame spullen, dan moet zoeken achter Gama. Zelf heb ik enkele Gama's
          www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
            Dees is meer mijne winkel:

Kadett D:

mijn deeke ik had zoiets maar dan in het babyblauw, begot zoveel spijt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
              mijn deeke ik had zoiets maar dan in het babyblauw, begot zoveel spijt

U vraagt, wij draaien: Wss was uwe iets donkerder.

www.opelklassiek.be

Comment

U vraagt, wij draaien: Wss was uwe iets donkerder.

yepz iets donkerder en blinkerder

Comment

• Deze staat hier als pronkstuk in men kast, schaal 1:18, samen naast een oranje B-Kadett en een witte Manta B

En den deze benadert het meest men eigen dett, enkel spijtig dat het een C1 is:

Ook die is in mijn bezit, wel duur die schaalmodellen. De groene kostte 60euro, de gouden 35.
                  www.opelklassiek.be

Comment

• zoude geen modelleke op maat van uwe eigen auto kunnen laten maken?

Comment

zoude geen modelleke op maat van uwe eigen auto kunnen laten maken?
                      Dat vraag ik mij ook al jaren af Ik liet direct mijne C in 1:18 bouwen
                      www.opelklassiek.be

Comment

Dat vraag ik mij ook al jaren af Ik liet direct mijne C in 1:18 bouwen
                        idem dito

Comment

• Minichamps heeft een winkel vlakbij de Grasmarkt in Brussel. Zal eens kijken of er daar eentje staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                            Minichamps heeft een winkel vlakbij de Grasmarkt in Brussel. Zal eens kijken of er daar eentje staat.
                            great!!! let me know

Comment

• The Frozen Corsa

Comment

• nog een foto'tje van menne cabrio gevonden, van 2 jaar geleden

btw ik ben die loebas rechts op de foto... wat zagen we er toen nog vre jong uit seg... 2jaar kan precies veel doen

Comment

nog een foto'tje van menne cabrio gevonden, van 2 jaar geleden

btw ik ben die loebas rechts op de foto... wat zagen we er toen nog vre jong uit seg... 2jaar kan precies veel doen
                                  Gij zijt niet Andy Temmerman maar Jelle Cleymans.
                                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

nog een foto'tje van menne cabrio gevonden, van 2 jaar geleden

Mooie cabrio, maar die velgen trekken echt op niks
                                    Nu ja, het verstand komt met de jaren zeggen ze, dus 't is u vergeven
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                      Mooie cabrio, maar die velgen trekken echt op niks
                                      Nu ja, het verstand komt met de jaren zeggen ze, dus 't is u vergeven
                                      toen had die zijn verlaging en zijn bruin leder interieur nog niet hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                        Gij zijt niet Andy Temmerman maar Jelle Cleymans.
                                        wie is da???

Comment

toen had die zijn verlaging en zijn bruin leder interieur nog niet hé
                                          Jaja, maar verlaging of niet, vind die velgen gewoon niet passen op zo'n wagen!
                                          En nog eens zo'n velgen komen pas tot hun recht als ze een paar maatjes groter zijn.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X