Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenwie is da???Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
VW Caddy 2008 1.9TDI
_-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk BerichtenDieje speelt mee in spring, en binnenkort ook in thuis dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtennog een foto'tje van menne cabrio gevonden, van 2 jaar geleden
btw ik ben die loebas rechts op de foto... wat zagen we er toen nog vre jong uit seg... 2jaar kan precies veel doen
Zalige foto zeg!
Die uitlaat onder die bakken is grappig, percies zo een zichtbaar stuk uitlaat van 75cm...
Was dat ook zo een uberzuipende 2.0?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenZalige foto zeg!
Die uitlaat onder die bakken is grappig, percies zo een zichtbaar stuk uitlaat van 75cm...
Was dat ook zo een uberzuipende 2.0?
Comment
-
hier een "impressie" van hoe die van mij eruit zag op het einde... denk de ondervoorbumper eraf , vervang die mottige sidevents door witte pinkers, bedenk het interieur in een bruinere tint en zet mijn velgen eronder... ET VOILA
btw deze staat ongeveer even laag als die van mij stond, en deze velgen zijn ook 17 inch, hier ziet ge de velgen mooi tot hun recht komen (niet dat ik de deze mooi vindt...) had ik gdv maar foto's getrokken, aap dat ik ben... mja de liefde was over zeg maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenhier een "impressie" van hoe die van mij eruit zag op het einde... denk de ondervoorbumper eraf , vervang die mottige sidevents door witte pinkers, bedenk het interieur in een bruinere tint en zet mijn velgen eronder... ET VOILA
btw deze staat ongeveer even laag als die van mij stond, en deze velgen zijn ook 17 inch, hier ziet ge de velgen mooi tot hun recht komen
Ik vind die sidevents ook niet mis.
Knappe cabrio zeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIk vind die sidevents ook niet mis.
Knappe cabrio zeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIk vind die sidevents ook niet mis.
Knappe cabrio zeg.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
Zoooooooo moet da zijn se
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
Zoooooooo moet da zijn se
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtendie is wel heeeeeeel droogjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenDe signum is toch wel een hele vooruitgang imo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtendat groen noemt Cypress Green
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenthx, alhoewel dat de signum ook niet lang standaard zal blijven maar daarvoor verwijs ik iedereen graag door naar men topic... daar staan alle geplande veranderingen in!
Comment
Comment