Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Jaja, maar verlaging of niet, vind die velgen gewoon niet passen op zo'n wagen!
    En nog eens zo'n velgen komen pas tot hun recht als ze een paar maatjes groter zijn.
    ik mocht maar maximum 17 inch zetten en dat is het ook maar mss slechte foto... want met de verlageing pastem men laagprofieltjes van 4 cm samen met de velg mooi in de kas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
      wie is da???
      Dieje speelt mee in spring, en binnenkort ook in thuis dacht ik.
      Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
      Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
      VW Caddy 2008 1.9TDI
      _-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk Berichten
        Dieje speelt mee in spring, en binnenkort ook in thuis dacht ik.
        ahjaa den die nieje die staat mijlenver van mij geloof me op die foto trok ik juist van een sigaret dermee

Comment

nog een foto'tje van menne cabrio gevonden, van 2 jaar geleden

btw ik ben die loebas rechts op de foto... wat zagen we er toen nog vre jong uit seg... 2jaar kan precies veel doen

Zalige foto zeg!

Die uitlaat onder die bakken is grappig, percies zo een zichtbaar stuk uitlaat van 75cm...

Was dat ook zo een uberzuipende 2.0?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
            Zalige foto zeg!

Die uitlaat onder die bakken is grappig, percies zo een zichtbaar stuk uitlaat van 75cm...

Was dat ook zo een uberzuipende 2.0?
            nieje een 1.4 16V'ke... en btw ik had mijn uitlaat korter gemaakt en een chroom sierstukske op gezet kwestie van bij de tijd te blijven... had ik maar foto's van toen die af was... mja niet snel daarna volgde de signum omdat het cabrio'ke zwaar de geest begon te geven
            Last edited by ; 04/02/2008, 01:35.

Comment

• hier een "impressie" van hoe die van mij eruit zag op het einde... denk de ondervoorbumper eraf , vervang die mottige sidevents door witte pinkers, bedenk het interieur in een bruinere tint en zet mijn velgen eronder... ET VOILA

btw deze staat ongeveer even laag als die van mij stond, en deze velgen zijn ook 17 inch, hier ziet ge de velgen mooi tot hun recht komen (niet dat ik de deze mooi vindt...) had ik gdv maar foto's getrokken, aap dat ik ben... mja de liefde was over zeg maar
              Last edited by ; 04/02/2008, 01:37.

Comment

hier een "impressie" van hoe die van mij eruit zag op het einde... denk de ondervoorbumper eraf , vervang die mottige sidevents door witte pinkers, bedenk het interieur in een bruinere tint en zet mijn velgen eronder... ET VOILA

btw deze staat ongeveer even laag als die van mij stond, en deze velgen zijn ook 17 inch, hier ziet ge de velgen mooi tot hun recht komen

Ik vind die sidevents ook niet mis.

Knappe cabrio zeg.

Comment

Knappe cabrio zeg.
                  stop it

Comment

Knappe cabrio zeg.
                    ni liegen... die van mij was knapper

Comment

• Zoooooooo moet da zijn se
                      www.opelklassiek.be

Comment

• die is wel heeeeeeel droogjes

Comment

• De signum is toch wel een hele vooruitgang imo

Comment

• Hollanders
                            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten

Zoooooooo moet da zijn se
                              zo ben ik begonnen maar dan in het groen zelfs dezelfde scheeldoppen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten

Zoooooooo moet da zijn se
                                Voila, iemand die de moraal van mijn verhaal snapt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                  die is wel heeeeeeel droogjes
                                  I like it
                                  www.opelklassiek.be

Comment

• dat groen noemt Cypress Green

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                      De signum is toch wel een hele vooruitgang imo
                                      thx, alhoewel dat de signum ook niet lang standaard zal blijven maar daarvoor verwijs ik iedereen graag door naar men topic... daar staan alle geplande veranderingen in!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                        dat groen noemt Cypress Green
                                        serieus??? ik noemde dat altijd british green

Comment

thx, alhoewel dat de signum ook niet lang standaard zal blijven maar daarvoor verwijs ik iedereen graag door naar men topic... daar staan alle geplande veranderingen in!
                                          ik heb al gelezen en gereageerd. Ben blij dat er niet veel chroom aan te pas zal komen. Ik merk trouwens nu pas op dat je "nog maar" 20 bent....ik dacht al een pak ouder. Knappe auto voor uw leeftijd

Comment

Working...
                                          X