Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
    www.opelklassiek.be

Comment

• Hoe zit het nu met die opel bijéénkomst?
      www.opelklassiek.be

Comment

• te hoog pimp/sjonnie gehalte, maar het ding heeft precies wel een zware motor... zijn die dingetjes trouwens voor -of achterwiel aangedreven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
          Hoe zit het nu met die opel bijéénkomst?
          vanaf 10 man, valt er iets te organiseren hé dus al diegene die hun opel een warm hart toedragen, zijn welkom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
            te hoog pimp/sjonnie gehalte, maar het ding heeft precies wel een zware motor... zijn die dingetjes trouwens voor -of achterwiel aangedreven?

rwd
            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
              rwd
              alleen al daarvoor

Comment

vanaf 10 man, valt er iets te organiseren hé dus al diegene die hun opel een warm hart toedragen, zijn welkom

Moet te doen zijn
                www.opelklassiek.be

Comment

• als ik kan, zal ik zeker komen... maar ik wacht op datum en locatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                    als ik kan, zal ik zeker komen... maar ik wacht op datum en locatie.
                    dat kan pas, wanneer er genoeg intresse blijkt te zijn hé daarom ook een intressepeiling hé... maar hey alle voorstellen zijn welkom hé klad die topic derover maar lekker vol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                      De elegance-middenconsole vond ik maar niets... liever gewoon zwart dan. Of in alu
                      Yep mijn moeder heeft een Elegance en die plastieken boom daarin dat is maar niks. Voor de rest is ze daar tevreden van na 2 jaar. Dat is ook waar Opel goed in is in mijn ogen, degelijke wagens maken.

Voordien reed ze met een A3 1.9TDI van '98 die ze spijtig genoeg kapot gereden heeft na 210 000 probleemloze kilometers. Ze was dan ook een beetje bang van de overstap van een Audi waar ze zeer tevreden over was naar een Opel met minder pk's en minder comfort, maar uiteindelijk is dat heel goed meegevallen. Het is allemaal iets minder speciaal qua gevoel maar het is een heel degelijke wagen.

Mijn zus haar Focus is even oud dan de Astra en heeft 30 000 kilometer meer, ook al zijn dat bijna identieke wagens qua pk's, grootte, leeftijd en opties, dat is dag en nacht verschil. Die Astra is na 5 jaar nog altijd even snel of traag, rammelt niet, veel minder probleempjes mee, ... . Echt een heel verschil voor wagens die toch elkaars concurrenten waren. Het inige dat de focus heeft zijn betere stoelen en hij ziet er leuker uit. Beide wagens zijn al die jaren perfect onderhouden bij officiele dealers.
                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Ik moet van de Mods hier stomme vragen komen stellen..
                        De vraag is al wel beantwoord
                        maar hey
                        stoken is altijd plezant

Mijn vraag was: welke motorisaties in ne speedster
                        Vandaag gespeeld met eentje en tging gelijk op... tot 4de ong
                        In den draai moest ik ook ni lossen...
                        men eend heeft me content gemaakt...

Lekker bakje btw met een lekkere gil uit de 2boveneen liggende uitlaatjes...

tzal vermoedelijk den 2.2 zijn omdat den turbo met 200 pk voor 900 kg men eend wel zal eten als ontbijt

Comment

• Die uitlaatjes boven elkaar zitten zowel op de gewone als de turbo.

Een goed gereden 2.2 rijdt u er ook (en vooral) in de lage versnellingen af hoor
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik had toch ni den indruk dat em inhield... zeer zeker niet
                            vanaf 4de was ik ne vogel voor de kat, das eerlijk... maar daaronder ging dat redelijk goed op... licht voordeel voor de speedster natuurlijk...

Is dat voor of achter wiel tractie ?

NM rule @ low rev's

vind het wel een ferm bakske...
                            mooi alternatief voor de (duurdere) lotus...
                            zeker omdat lotus op dat vlak iets waardevaster is...
                            Zou ik nog durven kopen als speelkar (en nu ga ik men bakkes spoelen met bruin zeep )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                              (en nu ga ik men bakkes spoelen met bruin zeep )
                              What's the fuzz anyway

Mid-mounted engine, dus achtertractie uiteraard.
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• een speedster is echt een droom voor mij, of het nu een turbo is of niet...

Comment

• 6.2 voor de sprint naar 100, dus een 120d loopt dan al snel een seconde achter op de feiten?

Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                    6.2 voor de sprint naar 100, dus een 120d loopt dan al snel een seconde achter op de feiten?

http://nl.youtube.com/watch?v=Wu8iU4s6Od0
                                    heb je van de turbo ook zo'n filmpje?

Comment

heb je van de turbo ook zo'n filmpje?
                                      Uiteraard

Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• speedster haalt met serieuse achterstand een m5 in

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

nu vraag ik me af of het een turbo is of niet...
                                        Last edited by ; 16/04/2008, 15:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          4.9 seconden naar 100

wat een machine

Comment

Working...
                                          X