Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenis toch wel duidelijk een photoshop hoor
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk Berichtenmooie astra notchback he
ja we houden er wel van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenhet antwoord is nee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenAllé ja, het zal mss allemaal wel mogelijk zijn, maar ik zou mijn hond toch nooit in de koffer van een corsa (of soortgelijken) steken
Comment
-
-
Met de achterbank een deel plat is het nog te doen, anders zal het beest niet veel plaats hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenIk zal direct een fotoke plaatsen
Ik vind de ruimte wel kunnen. Het is geen grote hond.
Comment
-
Voor hetzelfde geld kun je ook een Combo Tour kopen, de hond zal er dankbaar om zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenVoor hetzelfde geld kun je ook een Combo Tour kopen, de hond zal er dankbaar om zijnTijd brengt raad........
6,1 l/100km
Comment
-
even wat reclame (spam)
KLIK HIER -----> AW's grote opelmeeting 14/06 -----> check it out <----- KLIK HIER
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichteneven wat reclame (spam)
KLIK HIER -----> AW's grote opelmeeting 14/06 -----> check it out <----- KLIK HIER
Trouwens, ik dact dat spammen niet mochtOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenVoor hetzelfde geld kun je ook een Combo Tour kopen, de hond zal er dankbaar om zijnOorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk Berichtenvind ik ook....ocharme da beestje.....
Comment
Comment