Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    was dat van zender ?
    is toch wel duidelijk een photoshop hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
      is toch wel duidelijk een photoshop hoor
      dat is het niet

Comment

• hola en die mannen noemen zich kenners

Irmscher it is
        www.opelklassiek.be

Comment

• just !

Comment

• mooie astra notchback he
            Tijd brengt raad........
            6,1 l/100km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk Berichten
              mooie astra notchback he

ja we houden er wel van

Comment

• Heeft er iemand een foto van de koffer van de huidige Corsa 5D? Zou daar een middelgrote hond in passen en nog steeds levend uitkomen na een ritje van 150km?

Comment

• het antwoord is nee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                    het antwoord is nee.
                    Oei dat is jammer. Kennis van me zoekt misschien een corsa 5D te kopen omdat ze geen grote auto meer nodig heeft. Ze heeft echter een hond en ziet het niet echt zitten om die op de achterbank te zetten.

Comment

• Allé ja, het zal mss allemaal wel mogelijk zijn, maar ik zou mijn hond toch nooit in de koffer van een corsa (of soortgelijken) steken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                        Allé ja, het zal mss allemaal wel mogelijk zijn, maar ik zou mijn hond toch nooit in de koffer van een corsa (of soortgelijken) steken
                        Zoveel plaats heeft een hond nu ook niet nodig hé. Zolang de hoedenplank weg is en hij wat licht heeft. Als je kijkt hoe klein die hondenvervoer karretjes zijn, die kunnen daar zelfs niet in draaien.

Comment

• Dat moet je voor jezelf uitmaken... ik kocht mij destijds - speciaal voor den hond - een Golf Variant

Comment

• Ik zal direct een fotoke plaatsen
                            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Met de achterbank een deel plat is het nog te doen, anders zal het beest niet veel plaats hebben.

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                                Ik zal direct een fotoke plaatsen
                                bedankt!

Ik vind de ruimte wel kunnen. Het is geen grote hond.

Comment

• Voor hetzelfde geld kun je ook een Combo Tour kopen, de hond zal er dankbaar om zijn
                                  www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                    Voor hetzelfde geld kun je ook een Combo Tour kopen, de hond zal er dankbaar om zijn
                                    vind ik ook....ocharme da beestje.....
                                    Tijd brengt raad........
                                    6,1 l/100km

Comment

• even wat reclame (spam)

KLIK HIER -----> AW's grote opelmeeting 14/06 -----> check it out <----- KLIK HIER

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                        even wat reclame (spam)

KLIK HIER -----> AW's grote opelmeeting 14/06 -----> check it out <----- KLIK HIER
                                        Seg, het staat toch al in u onderschrift, is dat dan nog geen reclame geoneg misschien
                                        Trouwens, ik dact dat spammen niet mocht
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                          Voor hetzelfde geld kun je ook een Combo Tour kopen, de hond zal er dankbaar om zijn
                                          Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk Berichten
                                          vind ik ook....ocharme da beestje.....
                                          Madam zal eens de opel dealer moeten instappen met haar hond en eens passen.

Comment

Working...
                                          X