Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
    duidelijke photoshop.
    Nee hoor,

is zo in beperkte oplage gebouwd
    www.opelklassiek.be

Comment

• Nieuwe spypics Opel Astra:

Comment

• Vraagske aan de Lovers:

Nen Opel vectra GTS met en Geel T'tje in het midden en 2 uitlaat pijpen, das toch ne vectra met ne 3.2 V6 he ? (holden blok?)
        Ik moet zeggen.. ik had er meer van verwacht... aan de lichten en in de hernemingen ging dat gelijk op men mijn dieselstoof...
        Het geluid was wel 10 keer beter ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
          Vraagske aan de Lovers:

Nen Opel vectra GTS met en Geel T'tje in het midden en 2 uitlaat pijpen, das toch ne vectra met ne 3.2 V6 he ? (holden blok?)
          Ik moet zeggen.. ik had er meer van verwacht... aan de lichten en in de hernemingen ging dat gelijk op men mijn dieselstoof...
          Het geluid was wel 10 keer beter ^^
          Is ook niet echt veel sneller dan je 120d.
          211pk en 7.5 naar 100,top zou wel hoger liggen dan je één.

Comment

• Ah ok

ik dacht dat dat meer pk's had...
            Ik dacht dat dat dezelfde blok was als in de ALFA GT ofzo (vermits die laatste generatie ook HOLDEN motoren zijn ZONDE)
            En zo vectra weegt toch makkelijk 150 a 200 kg meer .. idd.. niet sneller dus...
            Zonde van zo een dikke motor...

Comment

Ah ok

Ik dacht dat dat dezelfde blok was als in de ALFA GT ofzo (vermits die laatste generatie ook HOLDEN motoren zijn ZONDE)
              En zo vectra weegt toch makkelijk 150 a 200 kg meer .. idd.. niet sneller dus...
              vind ik ook, bv mijn brooer rijd met een 2.5 V6 in een calibra en dat heeft ocharme 170 PK,dat rijd wel vlot en zo maar om sportallures te hebben moet je toch wel straffer uit de hoek komen.

Comment

Ah ok

Als er géén turbo opzit...
                Heb hetzelfde meegemaakt met een Astra OPC 1 (160PK atmosferisch).
                Die hield ik met men 120PK mazoutstoof gewoon bij, ik was niet sneller, maar ook niet trager
                www.opelklassiek.be

Comment

• uit een 3.2 Liter V6 moet toch wel wat lekkers te puren zijn he ?
                  Of er nu een turbo op men diesel staat of niet...
                  Dat blok is 1.6* dikker als het mijn...

Kijk naar wat nissan uit zen 3.5 V6 puurt....

Had er gewoon meer van verwacht das al...

Zonde van al die taxen te betalen en dure bezine als je er niet meer lol uithaalt dan een mazoutstoof ... of uit eigen stal een 2.0 liter blokje met turbo

Comment

• Heeft er iemand fotos van een rode Astra GTC in de kleur Power Red?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                      Heeft er iemand fotos van een rode Astra GTC in de kleur Power Red?
                      opel zelf www.opel.be

staat ie ineens op met pano dak en 18 inch vijfspaak... mannekes lief wat een kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                        opel zelf www.opel.be

staat ie ineens op met pano dak en 18 inch vijfspaak... mannekes lief wat een kar
                        Mja, ik vind dat rood niet ideaal op die vormen.

Gaat ge 'n GTC kopen, Eric?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                          Gaat ge 'n GTC kopen, Eric?
                          Ik niet. Ik had enkele jaren terug een Astra maar die is nu van mijn jonger broertje. Maar die wilt een nieuwe gaan kopen, en liefst een rode GTC.

Comment

• Ik niet. Ik had enkele jaren terug een Astra maar die is nu van mijn jonger broertje. Maar die wilt een nieuwe gaan kopen, en liefst een rode GTC.
                            Zou hem niet beter wachten op de nieuwe Megane/Astra?

Comment

• Comment

• Comment

• Op het salon stond deze :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                    Zou hem niet beter wachten op de nieuwe Megane/Astra?
                                    Hij wilt een GTC met die panoramische voorruit. Ik weet niet of dat ook op de volgende Astra verkrijgbaar zou zijn.
                                    Autos interesseren hem weinig tot niets. Het belangrijkste voor hem is dat hij een coole auto heeft waar hij met zijn lui gat in kan zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                                      Op het salon stond deze :

ik heb daar in gezeten...

Mannekes lief, ik was op slag verliefd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                        ik heb daar in gezeten...

Mannekes lief, ik was op slag verliefd

Ik ook! Zetels waren schitterend!

Comment

• I'm a happy person! De Vectra is eindelijk geleverd Zalige wagen

Comment

Working...
                                          X