Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Binnen enkele dagen hebben we weer een Opeltje bij
    Mijn ouders hebben net een Corsa C 1.3Cdti gekocht uit 2004 Topic volgt
    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk Berichten
      I'm a happy person! De Vectra is eindelijk geleverd Zalige wagen

http://www.autoforum.be/showthread.php?p=2921638

KNAP!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
        Vraagske aan de Lovers:

Nen Opel vectra GTS met en Geel T'tje in het midden en 2 uitlaat pijpen, das toch ne vectra met ne 3.2 V6 he ? (holden blok?)
        Ik moet zeggen.. ik had er meer van verwacht... aan de lichten en in de hernemingen ging dat gelijk op men mijn dieselstoof...
        Het geluid was wel 10 keer beter ^^
        Da's een 2.0Turbo. 175 paarden en tweehonderdenweetikveel Nms. Uitlaat maakt een lekker geluidje, maar blok klinkt natuurlijk niet zoals een V6.

Was het een Belgisch exemplaar in blauwachtig zilver? staat eentje om de hoek hier altijd : - )

Comment

• Wist ik ook niet van die gele T weer wat bijgeleerd
          www.opelklassiek.be

Comment

• Oei, zo'n ding doet 0-100 officieel in 9.1, dat zal Odan niet graag horen

Comment

• Ook nog nooit gezien die gele T. Heeft daar iemand pics van?

Comment

• u vraagt wij draaien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                  Binnen enkele dagen hebben we weer een Opeltje bij
                  Mijn ouders hebben net een Corsa C 1.3Cdti gekocht uit 2004 Topic volgt
                  Sinds vandaag staat hij op de oprit
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                    Sinds vandaag staat hij op de oprit
                    http://autoforum.be/showthread.php?t=33757
                    Hier ook een nieuwe

Comment

• Lampe, is dat jouw nieuwe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                        Lampe, is dat jouw nieuwe?
                        tzou mij enorm verwonderen

Comment

• 1) als ik ne V6 hoor, dan hoor ik echt geen geblazen 4 cyl hoor
                          Dus het was zeker een v6,
                          En het was een Nederlander met zwarte vectra , en 2 dikke uitlaatpipes met een dikke V6 sound ^^

2) raar dat een 2.0T in de vectra maar 175 paarden heeft...
                          in de astra coupe was die nog goed voor 200 ponnies... (in de saab 2.0T ook trouwens)

Comment

1) als ik ne V6 hoor, dan hoor ik echt geen geblazen 4 cyl hoor
                            Dus het was zeker een v6,
                            En het was een Nederlander met zwarte vectra , en 2 dikke uitlaatpipes met een dikke V6 sound ^^
                            en toch was het een 2.0t .
                            kan ook een customuitlaat onder gezeten hebben hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedje Dervo Bekijk Berichten
                              Da's een 2.0Turbo. 175 paarden en tweehonderdenweetikveel Nms. Uitlaat maakt een lekker geluidje, maar blok klinkt natuurlijk niet zoals een V6.

Was het een Belgisch exemplaar in blauwachtig zilver? staat eentje om de hoek hier altijd : - )
                              Ben jij daar zeker van? Als ik kijk op Autoscout24 en Mobile.de, dan zie ik 2.0 turbo of gewoon GTS op de achterklep staan, maar geen gele T.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                en toch was het een 2.0t .
                                kan ook een customuitlaat onder gezeten hebben hé

excuseer ?
                                dus jij was er bij ?
                                dus jij gaat voor mij bepalen wat ik zie , hoor en weet ?
                                Dat is het beste ...
                                Als een Het een 2.0T geweest was dan had ik die op gegeten, zowel acceleratie als hernemings gewijs...
                                en dat was niet het geval...

Trouwens, Zoals wel vaker bij bmw en mercedes gebeurd... kunnen logo's aangekocht worden...
                                Als die hollander nu een geel T'tje mooier vond kan die dat perfect veranderd hebben...
                                Ik kan ook 116I op mijn stoof kleven hoor ...

Logo"s verander je... uitlaat sound niet...

Maar ja... nu hebben we buiten pubers.. al helderziende forummembers , die kunnen zeggen wat het was zonder dat ze er bij waren ..
                                knap !!!
                                Ik zou geld vragen ...

enfin vermits het een uitgemaakt zaak is.... ga ik er ni verder op in ...

Comment

• Hij heeft er waarschijnlijk een V6 ingelepeld.

Comment

• lol,
                                    twas een Hollandse plaat he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      Lampe, is dat jouw nieuwe?
                                      Stoer hé...

Comment

excuseer ?
                                        dus jij was er bij ?
                                        dus jij gaat voor mij bepalen wat ik zie , hoor en weet ?
                                        Dat is het beste ...
                                        Als een Het een 2.0T geweest was dan had ik die op gegeten, zowel acceleratie als hernemings gewijs...
                                        en dat was niet het geval...

Trouwens, Zoals wel vaker bij bmw en mercedes gebeurd... kunnen logo's aangekocht worden...
                                        Als die hollander nu een geel T'tje mooier vond kan die dat perfect veranderd hebben...
                                        Ik kan ook 116I op mijn stoof kleven hoor ...

Logo"s verander je... uitlaat sound niet...

Maar ja... nu hebben we buiten pubers.. al helderziende forummembers , die kunnen zeggen wat het was zonder dat ze er bij waren ..
                                        knap !!!
                                        Ik zou geld vragen ...

enfin vermits het een uitgemaakt zaak is.... ga ik er ni verder op in ...
                                        ge moet u niet aangevallen voelen, voor hetzelfde geld was die vectra getund tegen de sterren op zoals veel hollanders met turbomotor.
                                        ik denk niet dat mensen zomaar logo's veranderen, eerder verwijderen.
                                        ik bedoel maar ik heb in den tijd ook uitspraken gedaan ivm een alfa gt V6, ik ging er van uit dat een gt met dubbele uitlaat een V6 was wat achteraf onjuist bleek te zijn
                                        maar bon zoals je zegt ik was er niet bij, ik heb de uitlaat niet gehoord maar een customuitlaat op een getunde 2.0t kan ook een lekker roffel geven hoor.
                                        Last edited by ; 05/09/2008, 13:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                          Ben jij daar zeker van? Als ik kijk op Autoscout24 en Mobile.de, dan zie ik 2.0 turbo of gewoon GTS op de achterklep staan, maar geen gele T.
                                          voor de facelift was het met een gele "T".
                                          na de facelift stond er gewoon op 2.0 turbo.

Comment

Working...
                                          X