Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nen Opel vectra GTS met en Geel T'tje in het midden en 2 uitlaat pijpen, das toch ne vectra met ne 3.2 V6 he ? (holden blok?)
Ik moet zeggen.. ik had er meer van verwacht... aan de lichten en in de hernemingen ging dat gelijk op men mijn dieselstoof...
Het geluid was wel 10 keer beter ^^
Da's een 2.0Turbo. 175 paarden en tweehonderdenweetikveel Nms. Uitlaat maakt een lekker geluidje, maar blok klinkt natuurlijk niet zoals een V6.
Was het een Belgisch exemplaar in blauwachtig zilver? staat eentje om de hoek hier altijd : - )
1) als ik ne V6 hoor, dan hoor ik echt geen geblazen 4 cyl hoor
Dus het was zeker een v6,
En het was een Nederlander met zwarte vectra , en 2 dikke uitlaatpipes met een dikke V6 sound ^^
2) raar dat een 2.0T in de vectra maar 175 paarden heeft...
in de astra coupe was die nog goed voor 200 ponnies... (in de saab 2.0T ook trouwens)
1) als ik ne V6 hoor, dan hoor ik echt geen geblazen 4 cyl hoor
Dus het was zeker een v6,
En het was een Nederlander met zwarte vectra , en 2 dikke uitlaatpipes met een dikke V6 sound ^^
en toch was het een 2.0t .
kan ook een customuitlaat onder gezeten hebben hé
en toch was het een 2.0t .
kan ook een customuitlaat onder gezeten hebben hé
excuseer ?
dus jij was er bij ?
dus jij gaat voor mij bepalen wat ik zie , hoor en weet ?
Dat is het beste ...
Als een Het een 2.0T geweest was dan had ik die op gegeten, zowel acceleratie als hernemings gewijs...
en dat was niet het geval...
Trouwens, Zoals wel vaker bij bmw en mercedes gebeurd... kunnen logo's aangekocht worden...
Als die hollander nu een geel T'tje mooier vond kan die dat perfect veranderd hebben...
Ik kan ook 116I op mijn stoof kleven hoor ...
Logo"s verander je... uitlaat sound niet...
Maar ja... nu hebben we buiten pubers.. al helderziende forummembers , die kunnen zeggen wat het was zonder dat ze er bij waren ..
knap !!!
Ik zou geld vragen ...
enfin vermits het een uitgemaakt zaak is.... ga ik er ni verder op in ...
excuseer ?
dus jij was er bij ?
dus jij gaat voor mij bepalen wat ik zie , hoor en weet ?
Dat is het beste ...
Als een Het een 2.0T geweest was dan had ik die op gegeten, zowel acceleratie als hernemings gewijs...
en dat was niet het geval...
Trouwens, Zoals wel vaker bij bmw en mercedes gebeurd... kunnen logo's aangekocht worden...
Als die hollander nu een geel T'tje mooier vond kan die dat perfect veranderd hebben...
Ik kan ook 116I op mijn stoof kleven hoor ...
Logo"s verander je... uitlaat sound niet...
Maar ja... nu hebben we buiten pubers.. al helderziende forummembers , die kunnen zeggen wat het was zonder dat ze er bij waren ..
knap !!!
Ik zou geld vragen ...
enfin vermits het een uitgemaakt zaak is.... ga ik er ni verder op in ...
ge moet u niet aangevallen voelen, voor hetzelfde geld was die vectra getund tegen de sterren op zoals veel hollanders met turbomotor.
ik denk niet dat mensen zomaar logo's veranderen, eerder verwijderen.
ik bedoel maar ik heb in den tijd ook uitspraken gedaan ivm een alfa gt V6, ik ging er van uit dat een gt met dubbele uitlaat een V6 was wat achteraf onjuist bleek te zijn
maar bon zoals je zegt ik was er niet bij, ik heb de uitlaat niet gehoord maar een customuitlaat op een getunde 2.0t kan ook een lekker roffel geven hoor.
Comment