Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
    Van de carconfigurator, lijkt dit op een facelift?
    Dan is er maar pover weinig gefacelift op de achterlichten na. (grille is bv ook op 'n my07 te vinden)

Ik blijf 't uitzicht van die koplampen zonder xenon maar mager vinden.

Comment

• Sorry voor de slechte kwaliteit , maar het was donker + mistig + ik ben een camare leek !

Mijn ongezouten mening ....

Wat je voor dit geld aan fun en uitrusting krijgt .... Chapeau !
      Spijtig genoeg was het kak weer en ik vrees dan ook dat dit een wagen is om enkel buiten te halen als de zon schijnt. Bij regenweer voel je hem vrijwel ogenblikkelijk uitbreken en dan treed de tractiecontrole in. Ook de bagagemogelijkheden ( lees : geen ) slagen tegen.

Verbruik daarentegen vond ik dan weer wel heel goed meevallen. ( boordcomputer : 9l)
      De afwerking en het interieur komen volgens mij recht uit een Amerikaans broertje. Sober en veel kunststof , maar wel van hoogstaande kwaliteit. Vrijwel geen gerammel en alles overzichtelijk.

Hij gaf mij wat het underdog gevoel. En zelfs het standaard uitlaatronkje kon mij bekoren.

Design is persoonlijk. Het is geen lambo of porsche zoals sommigen hier op het forum hebben , maar ik vond het toch prettig rondrijden. Vrij raar als mensen omkijken naar een Opel

Ik kijk al uit naar het ogenblijk dat hij hier is wat langer ter mijner beschikking staat ....

Comment

• irmscher manta 400

Comment

• verzekering is in orde, misschien morgen al nummerplaten(als de post meewerkt).Dus voor de mensen van de kanten van Leuven dit weekend kan het zijn dat ge een zwarte calibra op de baan tegenkomt,geen paniek

Comment

• Koopje

Comment

• Prachtige Omega
              www.opelklassiek.be

Comment

• Ik mis de Vectra. De Vectra reed zoveel keer beter als die 540.

Comment

• Nette kar, ik ben hem al eens tegengekomen op 2dehands. Blijkbaar staan alle Omega's laag in waarde deze tijd. Het maakt blijkbaar niet uit wat erin ligt (2.2 , 2.5 TD of V6 3.0).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                    Ik mis de Vectra. De Vectra reed zoveel keer beter als die 540.
                    Waarom dan weggedaan?
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Ik kan er over heen hebben gekeken want heb natuurlijk niet heel deze grote topic door kunnen kijken. Iemand met een mooie Opel Astra F of G? Station.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autofreak-Stefan Bekijk Berichten
                        Ik kan er over heen hebben gekeken want heb natuurlijk niet heel deze grote topic door kunnen kijken. Iemand met een mooie Opel Astra F of G? Station.
                        misschien hier eens gaan piepen.
                        www.astrafriends.be

Comment

• bron : Opel
                          Oorspronkelijk geplaatst door Opel
                          Van alle Duitse automerken bieden de Opel-modellen de beste kwaliteit. Dat is de uitkomst van het AutoBild Quality Report 2008. Dit is al de derde keer dat Opel deze topnotering in het prestigieuze kwaliteitsrapport in de wacht sleept: in 2004 en 2006 werd Opel ook al uitgeroepen tot het beste Duitse automerk.
                          AutoBild onderzocht voor het rapport van 2008 de belangrijkste automerken en baseerde zich daarbij vooral op een representatief onderzoek onder meer dan 25.000 autobezitters, het TÜV-rapport en diverse duurtestresultaten. De focus van het onderzoek lag op auto’s van drie tot zeven jaar oud, omdat dan namelijk juist de problemen optreden die bij nieuwe auto’s niet voorkomen.
                          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Opel Insignia is auto van het jaar 2009.

Comment

welke vectra had je ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dyka Bekijk Berichten
                                  welke vectra had je ?
                                  zal binnen kort ook met vectra rijden. Die van gtske

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dyka Bekijk Berichten
                                    welke vectra had je ?
                                    Als 'k mij niet vergis: gts 1.9cdti 150pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                      Als 'k mij niet vergis: gts 1.9cdti 150pk.
                                      oho , dat beloofd als de astra verkocht is zal ik ook met vectra gts 150 pk rijden

Comment

• Schone foto op Nieuwsblad.be

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X