Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weet er iemand hoe ik kan instellen dat de deuren van een Opel Astra GTC zonder BoordComputer zichzelf vergrendelen nadat een bepaalde snelheid (+-8KM/H) bereikt is?

Ik weet dat dit bij Vivaro/Trafic wel lukt door de knop die vanbinnen staat om de deuren te vergrendelen gedurende enkele seconden in te houden.

Bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
      Weet er iemand hoe ik kan instellen dat de deuren van een Opel Astra GTC zonder BoordComputer zichzelf vergrendelen nadat een bepaalde snelheid (+-8KM/H) bereikt is?

Ik weet dat dit bij Vivaro/Trafic wel lukt door de knop die vanbinnen staat om de deuren te vergrendelen gedurende enkele seconden in te houden.

Bedankt
      Heb daar eens voor naar de dealer gemaild: niet mogelijk.

Bij de vectra is dat ook perfect mogelijk, maar bij de astra dus niet...

Comment

• Interessant

Zafira ook niet zeker?
        (aangezien gebaseerd op Astra)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
          Heb daar eens voor naar de dealer gemaild: niet mogelijk.

Bij de vectra is dat ook perfect mogelijk, maar bij de astra dus niet...

Bedankt voor de info!

Comment

• Niemand zal een Astra willen carjacken ofzo?

Comment

• corsa kan dit wel

Comment

• ervaringen signum cdti 120 pk?

Hoi,

heeft er iemand positieve of negatieve ervaringen met een signum cdti 120 pk versie?

ik kan er ene kopen van iemand die ik ken ... full option en zeer goed onderhouden .... dieje mens krijgt ne firmawagen ... 10.000 km en van mei 2008.

twijfel nu tussen deze en een volvo v50

heb de indruk dat dit wel een zeer deftige wagen is ... op het chassis van een vectra break - veel ruimte binnenin ...

alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
                  Hoi,

heeft er iemand positieve of negatieve ervaringen met een signum cdti 120 pk versie?

ik kan er ene kopen van iemand die ik ken ... full option en zeer goed onderhouden .... dieje mens krijgt ne firmawagen ... 10.000 km en van mei 2008.

heb de indruk dat dit wel een zeer deftige wagen is ... op het chassis van een vectra break - veel ruimte binnenin ...

alvast bedankt!
                  kopen!

Comment

Hoi,

alvast bedankt!
                    Propere degelijke wagen, enige minpunt vind ik de onhandige vorm van de koffer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                      Propere degelijke wagen, enige minpunt vind ik de onhandige vorm van de koffer.
                      wat bedoel je met onhandig?

Comment

Hoi,

alvast bedankt!
                        een signum is maar 4 plaatsen , maar is zeker ruimer dan een v50. Ik was ook eerst gaan zien naar een signum , maar ik heb 3, kids . Gelukkig hier die prachtige gts gezien en zeer tevreden over die vectra gts 1900 cdti 150 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dyka Bekijk Berichten
                          een signum is maar 4 plaatsen , maar is zeker ruimer dan een v50. Ik was ook eerst gaan zien naar een signum , maar ik heb 3, kids . Gelukkig hier die prachtige gts gezien en zeer tevreden over die vectra gts 1900 cdti 150 pk
                          een signum heeft 5 plaatsen en 5 gordels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                            een signum heeft 5 plaatsen en 5 gordels
                            wat is dat nu , hier strond er een met een koelkeastje in het midden ingebouw , ze zijden altijd handig is toch maar een 4 plaats auto ?!? . Maar geen probleem de koffer is praktischer op de vectra dan op de signum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dyka Bekijk Berichten
                              wat is dat nu , hier strond er een met een koelkeastje in het midden ingebouw , ze zijden altijd handig is toch maar een 4 plaats auto ?!? . Maar geen probleem de koffer is praktischer op de vectra dan op de signum
                              koelkastje kun je er uitklikken, middelste zit kun je omdraaien zodat het een "volwaardige" zitplaats word

Comment

• Hallo,

Hier thuis staan ze op het punt een nieuwe Astra te bestellen, alleen twijfelen ze nog of ze een electrisch panoramadak zouden nemen of niet. Ik vroeg me af of dit eigelijk wel kwalitatief goed is? Gaat het niet lekken na een aantal jaren? Iemand ervaring hiermee?
                                En nog een klein vraagje, heeft iemand hier ervaring met de cd70 navi van opel? zowel positief als negatief, alle info is welkom.

Mvg,

Pieter
                                Last edited by ; 02/01/2009, 19:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pieterken9 Bekijk Berichten
                                  Hallo,

Hier thuis staan ze op het punt een nieuwe Astra te bestellen, alleen twijfelen ze nog of ze een electrisch panoramadak zouden nemen of niet. Ik vroeg me af of dit eigelijk wel kwalitatief goed is? Gaat het niet lekken na een aantal jaren? Iemand ervaring hiermee?
                                  En nog een klein vraagje, heeft iemand hier ervaring met de cd70 navi van opel? zowel positief als negatief, alle info is welkom.

Mvg,

Pieter
                                  lekken? gij leeft nog in de jaren 80 zeker? neenee, je mag op je beide oren slapen dat die daken meer dan kwalitatief genoeg zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pieterken9 Bekijk Berichten
                                    Hallo,

Mvg,

Pieter
                                    Ik zou wachten, de nieuwe Astra kan elk moment uitkomen

Comment

• Mijn moeder heeft liever een eindereeks met veel opties, dan een nieuwe waar je voor hetzelfde budget minder opties hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                        Ik zou wachten, de nieuwe Astra kan elk moment uitkomen
                                        En dan den oude kopen met een serieuze korting

Ik heb trouwens weinig gehoord van eindereeks kortingen op de Vectra!
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          En dan den oude kopen met een serieuze korting

Ik heb trouwens weinig gehoord van eindereeks kortingen op de Vectra!
                                          Nochtans zijn ze wel vrij groot hoor (tot 8000€) je moet maar eens kijken op de site bij de stockwagens.

Comment

Working...
                                          X