Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nu mijn marjetje de bumper van de Astra geplooid heeft (zie topic) even rondgebeld en een nieuwe bumper gevonden voor €110. Bij een ander was het €250 voor een namaak.
klein vraagje aan de opel freaks hier..
wat zijn te verwachten kosten aan een vectra van 2005 met 90.000km ?
distributieriem en waterpomp vooral zeker? banden misschien ook (als die vervangen zijn geweest op +-45000km) ?
wat zijn dingen waarop ik zeker moet letten voor ik die okkazie aankoop? het is een 1.9cdti 150pk.
opel vectra gts 1.9 cdti 150pk aut. Opc perf. line '08
opel astra 1.6i 5drs enjoy '05
Je moet eens contact opnemen met Opelfreak want ik twijfel ivm distributieriem.
Da's hier vroeger reeds ter sprake gekomen (of het een ketting is of een riem) en ik weet het niet meer..
Je moet eens contact opnemen met Opelfreak want ik twijfel ivm distributieriem.
Da's hier vroeger reeds ter sprake gekomen (of het een ketting is of een riem) en ik weet het niet meer..
ik denk dat enkel de 2.2 benzine met een ketting is.
men oma heeft een opel astra break van 1996 of iets vroeger, haar waterpomp is kapot of moet vervangen worden. haar garagist kan niet voorspellen wanneer de auto stilvalt, heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand deze auto?? het gaat dus om dit model: zie bijlage
men oma heeft een opel astra break van 1996 of iets vroeger, haar waterpomp is kapot of moet vervangen worden. haar garagist kan niet voorspellen wanneer de auto stilvalt, heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand deze auto??
Beetje meer info is welkom motorisatie en km-stand.
distributieriem en waterpomp vooral zeker? banden misschien ook (als die vervangen zijn geweest op +-45000km) ?
wat zijn dingen waarop ik zeker moet letten voor ik die okkazie aankoop? het is een 1.9cdti 150pk.
Bij de mijne worden de wervelkleppen (en ik denk da ze ineens die EGRklep doen) vervangen binnekort, alternator is al vervangen.
En motor van kofferklep trekt de koffer ni meer helemaal dicht maar da kost 600eur dacht ik en die kosten doe ik ni meer...open gaat ze nog wel zelf.
(moet enkel nog nen Insignia St automaat van de garage krijgen om proef te rijden en om het vrouwke er ook mee te laten rijden zodat ze overtuigd raakt!)
2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic
Waterpomp is een probleem uit de jaren '80 en '90. Heden niet meer.
Ik heb op mijne Kadett verleden week een nieuwe gezet.
Dag allemaal,
Ik wil een opel tigra 1,4 16v van 1999 kopen,
heeft iemand een gedacht op welke punten ik moet letten enz.? Of waar snel kosten aan komen?
Veel dank
Comment