Oorspronkelijk geplaatst door TCT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenIdd, nuja, Opel is misschien wel het best verkopende en meest toekomst-zekere dat ze hebben..
In Amerika zien ze dat de Insignia goed verkoopt, eind dit jaar de nieuwe Astra en volgend jaar de nieuwe Meriva. Het zou mij niks verwonderen moest alles gewoon bij het oude blijven.
btw, heb ik je verleden weekend ni gezien op de Brusselse ring, de zaterdag rond 18u30.
Maar je had een bril op. Ik claxoneren (was ervan overtuigd dat jij het was) en hij wenkte terug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenIn Amerika zien ze dat de Insignia goed verkoopt, eind dit jaar de nieuwe Astra en volgend jaar de nieuwe Meriva. Het zou mij niks verwonderen moest alles gewoon bij het oude blijven.
btw, heb ik je verleden weekend ni gezien op de Brusselse ring, de zaterdag rond 18u30.
Maar je had een bril op. Ik claxoneren (was ervan overtuigd dat jij het was) en hij wenkte terug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenGoed mogelijk, dat moet dan tussen Machelen en Grimbergen geweest zijn.. al herinner ik mij niet dat er iemand claxoneerde, noch dat ik daarop reageerde..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten't was op het viaduct van Vilvoorde
Volgende keer wat naast mij blijven hangen ofzo..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenKan perfect. Reed ik wat deftig, ik word altijd gek van dat geslenter op die viaduct..
Volgende keer wat naast mij blijven hangen ofzo..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenJawel. Mooi op het rechtse rijvak. Had je te laat gezien. Had er een "behoorlijk" vaartje achter zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenRechts op het viaduct? Da was ik ni. of't zou net ter hoogte van de afrit moeten zijn.
Was nochtans, op het eerste zicht, krek dezelfde Astra als jij
Het was heel in het begin van het viaduct, richting Zaventem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichtendacht al dat jij het ni was. Je keek heel verbaasd toen ik wuifde.
Was nochtans, op het eerste zicht, krek dezelfde Astra als jij
Het was heel in het begin van het viaduct, richting Zaventem
Wasn't me dus. Maar och, het was ook een Opel-rijder.
Ik kwam onlangs ook wel een gepersonaliseerde 3deurs Astra tegen.
Het was misschien deze, je komt ze al niet veel tegen in deze kleur, laat staan wat verbouwd.
Met OPC-bumpers in mijn kleur ken ik er maar eentje
Comment
-
Opelfreaks... Wie zoekt er een klokgave D-Kadett ??? weet er ééntje staan die zou wegmoeten bij een weduwe, prachtige staat en amper 41000 km!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenOpelfreaks... Wie zoekt er een klokgave D-Kadett ??? weet er ééntje staan die zou wegmoeten bij een weduwe, prachtige staat en amper 41000 km!
Kwanta kosta? Mijn schoonbroer zoekt er nog ene. Hij heeft de smaak te pakken sinds ie aan de mijne heeft gewerkt.
Als ge foto's hebt, stuur ze es door héLast edited by prins207; 22/08/2009, 14:49.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenEnkel CLio RS doet beter, dus ja!
Stap eens uit je signum en probeer andere wagens eens uit? Iets zegt me dat 'n fiesta ST vorig model bv ook véél beter rijdt dan zo'n corsa opc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
Stap eens uit je signum en probeer andere wagens eens uit? Iets zegt me dat 'n fiesta ST vorig model bv ook véél beter rijdt dan zo'n corsa opc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenOpelfreaks... Wie zoekt er een klokgave D-Kadett ??? weet er ééntje staan die zou wegmoeten bij een weduwe, prachtige staat en amper 41000 km!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenIk ken nog iemand die gek is van Kadetts, woont in Drieslinter en heet Kristof. Mss ken je hem?
Kwanta kosta? Mijn schoonbroer zoekt er nog ene. Hij heeft de smaak te pakken sinds ie aan de mijne heeft gewerkt.
Als ge foto's hebt, stuur ze es door hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenIn Amerika zien ze dat de Insignia goed verkoopt, eind dit jaar de nieuwe Astra en volgend jaar de nieuwe Meriva. Het zou mij niks verwonderen moest alles gewoon bij het oude blijven.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenZoiets wou ik kopen, maar dan met een rood interieur1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
Comment