Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
    Enkel CLio RS doet beter, dus ja!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
      Idd, nuja, Opel is misschien wel het best verkopende en meest toekomst-zekere dat ze hebben..

In Amerika zien ze dat de Insignia goed verkoopt, eind dit jaar de nieuwe Astra en volgend jaar de nieuwe Meriva. Het zou mij niks verwonderen moest alles gewoon bij het oude blijven.
      btw, heb ik je verleden weekend ni gezien op de Brusselse ring, de zaterdag rond 18u30.
      Maar je had een bril op. Ik claxoneren (was ervan overtuigd dat jij het was) en hij wenkte terug.
      2012 Opel Astra ST Ecoflex
      2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
        In Amerika zien ze dat de Insignia goed verkoopt, eind dit jaar de nieuwe Astra en volgend jaar de nieuwe Meriva. Het zou mij niks verwonderen moest alles gewoon bij het oude blijven.
        btw, heb ik je verleden weekend ni gezien op de Brusselse ring, de zaterdag rond 18u30.
        Maar je had een bril op. Ik claxoneren (was ervan overtuigd dat jij het was) en hij wenkte terug.
        Goed mogelijk, dat moet dan tussen Machelen en Grimbergen geweest zijn.. al herinner ik mij niet dat er iemand claxoneerde, noch dat ik daarop reageerde..

Comment

Goed mogelijk, dat moet dan tussen Machelen en Grimbergen geweest zijn.. al herinner ik mij niet dat er iemand claxoneerde, noch dat ik daarop reageerde..
          't was op het viaduct van Vilvoorde
          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

't was op het viaduct van Vilvoorde
            Kan perfect. Reed ik wat deftig, ik word altijd gek van dat geslenter op die viaduct..
            Volgende keer wat naast mij blijven hangen ofzo..

Comment

Kan perfect. Reed ik wat deftig, ik word altijd gek van dat geslenter op die viaduct..
              Volgende keer wat naast mij blijven hangen ofzo..
              Jawel. Mooi op het rechtse rijvak. Had je te laat gezien. Had er een "behoorlijk" vaartje achter zitten
              2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Jawel. Mooi op het rechtse rijvak. Had je te laat gezien. Had er een "behoorlijk" vaartje achter zitten
                Rechts op het viaduct? Da was ik ni. of't zou net ter hoogte van de afrit moeten zijn.

Comment

Rechts op het viaduct? Da was ik ni. of't zou net ter hoogte van de afrit moeten zijn.
                  dacht al dat jij het ni was. Je keek heel verbaasd toen ik wuifde.
                  Was nochtans, op het eerste zicht, krek dezelfde Astra als jij
                  Het was heel in het begin van het viaduct, richting Zaventem
                  2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

dacht al dat jij het ni was. Je keek heel verbaasd toen ik wuifde.
                    Was nochtans, op het eerste zicht, krek dezelfde Astra als jij
                    Het was heel in het begin van het viaduct, richting Zaventem
                    Mja en ik heb dit jaar nog maar 1keer mijn zonnebril opgezet en dat was toen ik van het werk kwam. (herinner ik mij goed want ik was bijna mijn bril kwijt toen ik de scherpe oprit in Jette pakte, hij schoof bijna naar buiten via het dashboard )
                    Wasn't me dus. Maar och, het was ook een Opel-rijder.

Ik kwam onlangs ook wel een gepersonaliseerde 3deurs Astra tegen.

Het was misschien deze, je komt ze al niet veel tegen in deze kleur, laat staan wat verbouwd.
                    Met OPC-bumpers in mijn kleur ken ik er maar eentje

Comment

• Opelfreaks... Wie zoekt er een klokgave D-Kadett ??? weet er ééntje staan die zou wegmoeten bij een weduwe, prachtige staat en amper 41000 km!
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                        Opelfreaks... Wie zoekt er een klokgave D-Kadett ??? weet er ééntje staan die zou wegmoeten bij een weduwe, prachtige staat en amper 41000 km!
                        Ik ken nog iemand die gek is van Kadetts, woont in Drieslinter en heet Kristof. Mss ken je hem?
                        Kwanta kosta? Mijn schoonbroer zoekt er nog ene. Hij heeft de smaak te pakken sinds ie aan de mijne heeft gewerkt.
                        Als ge foto's hebt, stuur ze es door hé
                        Last edited by prins207; 22/08/2009, 14:49.
                        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Welke kleur? 3deurs, vijdeurs of coupé? en hoeveel moet ze er nog voor?

Comment

Enkel CLio RS doet beter, dus ja!

Stap eens uit je signum en probeer andere wagens eens uit? Iets zegt me dat 'n fiesta ST vorig model bv ook véél beter rijdt dan zo'n corsa opc.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten

Stap eens uit je signum en probeer andere wagens eens uit? Iets zegt me dat 'n fiesta ST vorig model bv ook véél beter rijdt dan zo'n corsa opc.
                              Jaja... Zekers!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                Opelfreaks... Wie zoekt er een klokgave D-Kadett ??? weet er ééntje staan die zou wegmoeten bij een weduwe, prachtige staat en amper 41000 km!
                                zie Marcel-topic...

Comment

Ik ken nog iemand die gek is van Kadetts, woont in Drieslinter en heet Kristof. Mss ken je hem?
                                  Kwanta kosta? Mijn schoonbroer zoekt er nog ene. Hij heeft de smaak te pakken sinds ie aan de mijne heeft gewerkt.
                                  Als ge foto's hebt, stuur ze es door hé
                                  ja die ken ik, ma ds maar ne rare zenne
                                  www.opelklassiek.be

Comment

Kunnen ze nog wat cash naar de US and A versluizen. Die van over de grote plas zouden beter eens inzien dat hun overstock pick-ups niet de oplossing tot overleven zijn. Wat VW, Mercedes, BMW, Saab en Volvo kan moet Opel daar ook kunnen realiseren.
                                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• 23 augustus 2009: Das Werk Ruft IV (Bochum - D)

Meer foto's

Deze is lekker.

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                        23 augustus 2009: Das Werk Ruft IV (Bochum - D)

Meer foto's

Deze is lekker.

Zoiets wou ik kopen, maar dan met een rood interieur

Comment

Zoiets wou ik kopen, maar dan met een rood interieur
                                          Zowat Matrix gedoe

Comment

Working...
                                          X