Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wij Zafira B en Astra G, mijn ouders Zafira B. 2 broers, geen Opels. 10 nonkels , 1 Astra G 3d. Een hoop neven en nichten, 1 Astra G 3d en van veel weet ik eigenlijk niet met wat ze rijden om eerlijk te zijn.

Comment

• Waar kan ik het reclamespotje dat momenteel draait op TV vinden?

Comment

• Langs vaders kant: Niks Opel
        Langs moeders kant:
        Moeder - Corsa C 1.3cdti
        Bomma - Astra F 1.4
        Nonkel - Vectra B 2.0Dti en tot voor kort mijn tante met een corsa B, maar dat is nu Pug 206CC geworden

Gelukkig krikt den deze het aantal op met 4 extra Opels
        www.opelklassiek.be

Comment

• Hier in de directe familie Vectra C pre-facelift, Vectra C Break en Corsa C.
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Bij ons in de familie:
            Schoonouders Astra H Sport
            Tante's en nonkels van mijn vrouw: Corsa C, Antara
            Schoonbroer: Astra H Break
            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
              Wij Zafira B en Astra G, mijn ouders Zafira B. 2 broers, geen Opels. 10 nonkels , 1 Astra G 3d. Een hoop neven en nichten, 1 Astra G 3d en van veel weet ik eigenlijk niet met wat ze rijden om eerlijk te zijn.
              Mijn ouders rijden momenteel tijdelijk met een Kia Rio naar aanleiding van een ongeval...

Comment

• Zo die is flink geraakt
                www.opelklassiek.be

Comment

• 't eigenlijk andersom hoor. Mijne pa heeft een wagen aangereden die klaar stond om ergens linksaf te draaien. Zich nog naar rechts gegooid maar hem toch nog net geraakt (een pre-FL Vectra GTS dan nog).

Ik ben ermee naar Vanneste gereden om een bestek te laten opmaken voor de verzekering (omnium) maar ik heb de Zaf daar moeten achterlaten wegens te gevaarlijk op de baan (ophanging geraakt).

Comment

• Is die 110 of 125 pk? Hoeveel verbruikt zoiets? Is ie stiller bij dezelfde snelheid als jouw 150pk?
                    2012 Opel Astra ST Ecoflex
                    2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Ligt de opel site bij jullie ook plat?
                      Ik probeer al van gisteren naar de mini site van de Astra te gaan, maar dat lukt precies niet.
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                        Is die 110 of 125 pk? Hoeveel verbruikt zoiets? Is ie stiller bij dezelfde snelheid als jouw 150pk?
                        110pk
                        Verbruik volgens BC een literke of 7-8
                        Bij mij hoor je de turbo heel goed blazen da's bij de 1.7 zeker een pak minder.

Comment

• Weet er iemand wat er met de personeelskorting gebeurd indien Opel A'pen weldegelijk sluit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                            Weet er iemand wat er met de personeelskorting gebeurd indien Opel A'pen weldegelijk sluit?
                            Niemand?

Comment

• Wat zou dat zijn bij collectief ontslag??? Als je in de nabije toekomst nog een wagen met personeelskorting wil kopen zou ik niet te lang wachten. Nu zou ik als constructeur deze korting (zoals deze nu bestaat) nog steeds voorzien aan het ontslagen personeel. Dat is toch het minste wat ze kunnen doen.
                              Maar nieuwe bazen, nieuwe wetten.
                              Hoe zit dat met de CAO e.d.?
                              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Gisteren eens in de Insignia OPC gezeten, die stond bij een Opel dealer met opendeur.
                                Machtige wagen

Twas ene witte, wel al met 2400km. Denk al goed getest geweest in Dudenhofen.
                                2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Zonder foto's?
                                  Gij durft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                    Zonder foto's?
                                    Gij durft
                                    Was veel volk, en dan zo foto's maken vind ik nogal
                                    2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                      Wat zou dat zijn bij collectief ontslag??? Als je in de nabije toekomst nog een wagen met personeelskorting wil kopen zou ik niet te lang wachten. Nu zou ik als constructeur deze korting (zoals deze nu bestaat) nog steeds voorzien aan het ontslagen personeel. Dat is toch het minste wat ze kunnen doen.
                                      Maar nieuwe bazen, nieuwe wetten.
                                      Hoe zit dat met de CAO e.d.?
                                      Ik wil binnen 2j een Astra kopen, wij hebben altijd rechthebbende korting gekregen, dus bij ons in het gezin werkt niemand bij Opel.
                                      We zullen zien wat de toekomst brengt hé, het was altijd mooi meegenomen.

Comment

• Het moet gezegd: zo'n Insignia heeft bákken road-presence vind ik!

Comment

Working...
                                        X