Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Met dank aan Renault voor het leveren van de motor.
    2012 Opel Astra ST Ecoflex
    2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Kzal 't erbij zetten. Heb toch nog een eike te pellen met die loser die dat daar beheert. Vuile mof.

Comment

• weet er soms iemand waar ik originele opel wielen kan vinden op internet want op de opel site vind ik er geen enkele?

Bedankt

Comment

• de dealer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
            de dealer?
            Op internet dus geen enkele???

Comment

• Voor nieuwe moet je imo bij de dealer zijn.
              Tweedehands zou ik zo niet direct weten... eBay toestanden of diverse Opel fora misschien eens proberen.
              Wat zoek je precies?

Comment

Voor nieuwe moet je imo bij de dealer zijn.
                Tweedehands zou ik zo niet direct weten... eBay toestanden of diverse Opel fora misschien eens proberen.
                Wat zoek je precies?
                ben op zoek naar deze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CCX Bekijk Berichten
                  ben op zoek naar deze
                  .....
                  Bijgevoegde Bestanden
                  2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Rechtsklik op het kruiske, eigenschappen, link kopiëren en dan plakken in een nieuw tabblad

Anyway, denk dat het deze velgen zijn:

Dit zijn de standaardvelgen voor een Corsa Sport als ik de configurator mag geloven (16" blijkbaar?).
                    Best eens contact opnemen met de Opel dealer voor bevestiging hiervan en de prijs.

Comment

• specs plz van een Vectra GTS facelift met 1.9 101pk ( diesel ).
                      acceleratie en verbruik

ik vind dat niet onmiddellijk op het www...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                        specs plz van een Vectra GTS facelift met 1.9 101pk ( diesel ).
                        acceleratie en verbruik

ik vind dat niet onmiddellijk op het www...

Aub
                        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                          Merci!!

Comment

• hoeveel rpm draait een vectra gts 1.9diesel 100 pk op een 120km/uur?

Gezien dat het een 6bak is zal dat een 1800 a 2000 zijn zeker?

Comment

• Ik heb die motor & bak gehad in een Zafira B en meen mij te herinneren dat het een beetje meer was, 2200 ofzo.

Comment

Rechtsklik op het kruiske, eigenschappen, link kopiëren en dan plakken in een nieuw tabblad

Anyway, denk dat het deze velgen zijn:

Dit zijn de standaardvelgen voor een Corsa Sport als ik de configurator mag geloven (16" blijkbaar?).
                                Best eens contact opnemen met de Opel dealer voor bevestiging hiervan en de prijs.
                                t zijn idd 16ers

Bedankt!

Comment

Ik heb die motor & bak gehad in een Zafira B en meen mij te herinneren dat het een beetje meer was, 2200 ofzo.
                                  Is met de huidige Zafira (150pk) idem: Kop 120kmh is kop 2250rpm

Comment

Is met de huidige Zafira (150pk) idem: Kop 120kmh is kop 2250rpm
                                    idd 160 km/h is 3000 rpm en 200 km/h is 3.500 rpm
                                    2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Hebt ge die foto nog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                                        idd 160 km/h is 3000 rpm en 200 km/h is 3.500 rpm
                                        Kan niet...als 160km/h 3000toeren is zou je aan 200km/h 3750toeren maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                          Kan niet...als 160km/h 3000toeren is zou je aan 200km/h 3750toeren maken
                                          Trust me. 200 is 3500rpm
                                          George, ga eens testen hoeveel dat bij de uwe is
                                          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Working...
                                          X