Met dank aan Renault voor het leveren van de motor.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichtende dealer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenVoor nieuwe moet je imo bij de dealer zijn.
Tweedehands zou ik zo niet direct weten... eBay toestanden of diverse Opel fora misschien eens proberen.
Wat zoek je precies?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CCX Bekijk Berichtenben op zoek naar deze
Bijgevoegde Bestanden2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Rechtsklik op het kruiske, eigenschappen, link kopiëren en dan plakken in een nieuw tabblad
Anyway, denk dat het deze velgen zijn:
Dit zijn de standaardvelgen voor een Corsa Sport als ik de configurator mag geloven (16" blijkbaar?).
Best eens contact opnemen met de Opel dealer voor bevestiging hiervan en de prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichtenspecs plz van een Vectra GTS facelift met 1.9 101pk ( diesel ).
acceleratie en verbruik
ik vind dat niet onmiddellijk op het www...
Aub
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenRechtsklik op het kruiske, eigenschappen, link kopiëren en dan plakken in een nieuw tabblad
Anyway, denk dat het deze velgen zijn:
Dit zijn de standaardvelgen voor een Corsa Sport als ik de configurator mag geloven (16" blijkbaar?).
Best eens contact opnemen met de Opel dealer voor bevestiging hiervan en de prijs.
Bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenIk heb die motor & bak gehad in een Zafira B en meen mij te herinneren dat het een beetje meer was, 2200 ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenIs met de huidige Zafira (150pk) idem: Kop 120kmh is kop 2250rpm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichtenidd 160 km/h is 3000 rpm en 200 km/h is 3.500 rpm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenKan niet...als 160km/h 3000toeren is zou je aan 200km/h 3750toeren maken
George, ga eens testen hoeveel dat bij de uwe is
Comment
Comment