Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Europese verkoop van Opel zit in de lift.

Bron : Opel

Oorspronkelijk geplaatst door Opel.be
    Europese verkoop van Opel zit in de lift
    • In juli 2009 aanzienlijk meer inschrijvingen dan de markt in zijn geheel
    • Opel in België + 12,4 procent, in Frankrijk + 41,5 procent, in Duitsland + 51,5 procent
    Na zeven sterke maanden in Duitsland zit de verkoop van Opel in de rest van Europa nu ook in de lift. Met 104.531 ingeschreven nieuwe personenwagens vergrootte Opel zijn Europese marktaandeel tot 7,2 procent in juli 2009 (juli 2008: 6,45 procent). Van januari tot juli 2009 haalde Opel een marktaandeel van 7,03 procent, waardoor het op een stevige derde plaats in de Europese inschrijvingstatistieken kwam te staan.
    Opel kende vooral in Frankrijk een bijzonder sterke groei; in juli 2009 vergrootte het daar zijn marktaandeel met 41,5 procent, in vergelijking met juli 2008 (+ 3,1 procent voor de markt in zijn geheel). Vooral de Meriva en de Corsa verkochten goed. In juli 2009 werden in Spanje 0,8 procent meer Opel wagens ingeschreven – een prestatie die aanzienlijk sterker is dan die van de markt in zijn geheel, die met 10,3 procent daalde. In België groeide Opel met 12,4 procent in juli, terwijl de markt in zijn geheel er 8,7 procent op achteruit ging. Met een stijging van 51,5 procent in juli tegenover een groei van 29,5 procent voor de markt in zijn geheel, blijft Duitsland de meest succesvolle markt van Opel.
    De nieuwe Insignia, goed voor zo’n 140.000 bestellingen in heel Europa, speelt een sleutelrol bij het succes van Opel: in de eerste helft van 2009 was het merk de onbetwiste koploper in het segment van de middenklassers.
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Verbruik de laatste 20.000km in de Zafira
      niet slecht voor dik 1500kg

Bijgevoegde Bestanden
      2012 Opel Astra ST Ecoflex
      2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Mooi verbruik! Ik geraak daar totaal niet met de Vectra (120pk versie). Staat na ~12.000km op 7.9L gemiddeld. Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd meer en meer stadsverkeer heb. Had mij beter een benzine gekocht, maar ja mocht je alles op voorhand weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
          Trust me. 200 is 3500rpm
          George, ga eens testen hoeveel dat bij de uwe is
          Toen we terugkeerden van Rüsselheim heb ik effe doorgeduwd, toen hebde gij toch ne foto gemaakt?
          Posten die handel!

Comment

• Ik stap van 't weekend in en maak contact, eerste gedacht 'wtf is da nu weer'
            Kilometerstand toonde gewoon 6 streepkes. Bleek dat de teller op 111111 stond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
              Toen we terugkeerden van Rüsselheim heb ik effe doorgeduwd, toen hebde gij toch ne foto gemaakt?
              Posten die handel!
              Ik heb geen foto gemaakt. Mss Bart_6. Die heeft de hele rit met zijne camera geflitst
              2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Waarom is porker zijn topic verplaatst naar afgesloten regionen?
                wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                  Waarom is porker zijn topic verplaatst naar afgesloten regionen?
                  Goeie vraag

Comment

Ik heb geen foto gemaakt. Mss Bart_6. Die heeft de hele rit met zijne camera geflitst

Ik zal vanavond is kijken.

Comment

• Deze week dik 1500km gebold met de Zafira. Tis eraan te zien

Bijgevoegde Bestanden
                      2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Deze week dik 1500km gebold met de Zafira. Tis eraan te zien
                        Het lijkt wel of ge al in't zout gereden hebt

Comment

• Comment

• Zoals ik al zei

3000 rpm bij 160 km/h
                            3250 rpm bij 180 km/h (foto)
                            3500 rpm bij 200 km/h

allez, bij de mijne toch
                            Last edited by prins207; 23/10/2009, 09:58.
                            2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Opel verbeterd Corsa Ecoflex

2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Opel verbeterd Corsa Ecoflex

Goede zet!
                                Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• De geschiedenis van Opel, in 140 foto's

2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Opel lovers aller landen, verenig u,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                      Opel lovers aller landen, verenig u,

http://www.autoforum.be/group.php?groupid=1
                                      Is dan enkel voor opel Lovers met een Opel?
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Is dan enkel voor opel Lovers met een Opel?
                                        Ahja, anders bent ge ni trouw hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                          Ahja, anders bent ge ni trouw hé
                                          Jama ja, das door omstandigheden he.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X