Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Comment
-
Prijs buitenspiegel Opel gtc(2005)
Ik heb namelijk een probleem:
Ik zou een nieuwe voorspiegel(links) moeten betalen van een Opel gtc, het glas zelf is niet kapot enkel een stuk plastiek uit de kap van het vaste stuk.
Kan er mij iemand een idee van de kostprijs geven?
Met vriendelijke groet
Gertjan
Comment
-
Vraagje aan de vectra c/signum eigenaars zonder Xenon.
Wie heeft er nog last van flauwe koplampen vooraan???
Die van mij zijn erg zwak, ik zie haast niks in onverlichte straten, soms levensgevaarlijk.
Heb ze onlangs weer laten bijstellen (al de zoveelste keer), en het is niet echt gebeterd.
Dit begint mij zwaar te storen, en velen zeggen dat ik daar niks aan kan doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenVraagje aan de vectra c/signum eigenaars zonder Xenon.
Wie heeft er nog last van flauwe koplampen vooraan???
Die van mij zijn erg zwak, ik zie haast niks in onverlichte straten, soms levensgevaarlijk.
Heb ze onlangs weer laten bijstellen (al de zoveelste keer), en het is niet echt gebeterd.
Dit begint mij zwaar te storen, en velen zeggen dat ik daar niks aan kan doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenZo van die fake xenons steken hé... Checkt het topic van Driver W's audi die heeft er goeie steken...
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenZijn dat van die aftermarkt xenons. Plaats dan ineens de automatische niveauregeling en koplampsproeiers zodat het wettelijk in orde is.
jazeker mijnheer de poelies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichtenjazeker mijnheer de poelies1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten't Is omdat er van die ouwe bakken rondrijden met xenon's die serieus verblinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten't Is omdat er van die ouwe bakken rondrijden met xenon's die serieus verblindenOorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenYupz, dat irriteert mij ook zwaar of zo van die bakken met manuele lichtafstelling, maar dan hun lichten recht naar voor gericht ipv een beetje naar de grond....
I know. Meestal gecombineerd met de aftermarket LED's
Comment
-
met heel wat kermislicht dat half werkt1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Mistlichten astra
Ik wist niet waar ik deze vraag moet stellen en probeer het hier eens.
Mijn moeder heeft een astra van 2002 zonder mistlichten in de bumper.
Nu heeft ze een kleine aanrijding gehad en ik heb de bumper vervangen door een tweedehands exemplaar. Deze heeft wél mistlichten en de bedrading voor die lichten ligt reeds klaar in de originele kabelboom.Dus dat aansluiten is geen probleem.Nu is mijn vraag : is het voldoende dat ik op de sloop een schakelaar ga halen en die erin plug op de daarvoor voorziene plaats ?
Gaan die dan werken ? Of moet er nog iets extra gedaan worden ? Een relais voorzien ?
Of is alles reeds aanwezig ? Nu niet dat ze die lichten ooit gaat gebruiken maar als ze gemonteerd zijn moeten ze voor de keuring ook werken...
Graag uw reacties !
Comment
-
Schakelaar en relais gaan kopen.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichtenhttp://www.kapaza.be/Autos/Opel/2478...bo_V6_24v.html
Dit is wel echt goedkoop voor een kar van dat kaliber
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichtenhttp://www.kapaza.be/Autos/Opel/2478...bo_V6_24v.html
Dit is wel echt goedkoop voor een kar van dat kaliber
Comment
Comment