Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
    Sliderke, heb jij nu terug een Zafira?
    yep
    en de wielekes zijn eta beta tetsutt in 9j*20 et 35

Comment

• Comment

• In de achterkant zie ik wat van de GTC

Comment

• Comment

• Comment

• Ik heb andere Ampoelen gestoken in de Astra F.

Nu schijnen mijn koplampen meer helder/wit licht.

Ik ben dit nu even aan het proberen en als het geen verbetering is, steek ik gewoon de vorige er terug in.

Comment

• Effect:

Comment

• En nu ga ik de auto wassen, tis nodig

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                      Effect:

echt veel zie jer niet van tijdens de dag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                        echt veel zie jer niet van tijdens de dag
                        Is normaal, toch? Ik zie toch duidelijk verschil met de foto van de vorige lampen.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                          Is normaal, toch? Ik zie toch duidelijk verschil met de foto van de vorige lampen.
                          tuurlijk is dat normaal...twas eerder een tip dat hij eens foto's @ night moest trekken

Comment

tuurlijk is dat normaal...twas eerder een tip dat hij eens foto's @ night moest trekken
                            Misschien, maar zou dat zoveel verschil opleveren? Een koplamp die recht naar een camera schijnt, blijft een koplamp die recht naar een camera schijnt.
                            Wat is het theoretisch verschil tss beide lampen (intensiteit)? Ik ken er nl. geen zak van.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Hey,

Ik heb ze pas van gisterenavond er in steken, tuurlijk volgen foto's als het donker is

Comment

Misschien, maar zou dat zoveel verschil opleveren? Een koplamp die recht naar een camera schijnt, blijft een koplamp die recht naar een camera schijnt.
                                Wat is het theoretisch verschil tss beide lampen (intensiteit)? Ik ken er nl. geen zak van.

Het is eerder een witte schijn ipv meer naar het oranje toe

Comment

lol, ge gaat geene foto met uw lens direct op de lamp gericht hé. Ge moet u wat schuin zetten en de lichten laten schijnen tegen een muur ofzo. Dan zal het het verschil wel zien

Comment

lol, ge gaat geene foto met uw lens direct op de lamp gericht hé. Ge moet u wat schuin zetten en de lichten laten schijnen tegen een muur ofzo. Dan zal het het verschil wel zien

Ja, daar maak ik zo snel mogelijk werk van
                                    Het zijn geen echte Xenons é gewoon een ampoel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurzey Bekijk Berichten
                                      Zijn er voor de Astra H middenarmsteunen verkrijgbaar?
                                      Er zijn middenarmsteunen verkrijgbaar, ja. Ik dacht toch dat die in de accessoires-catalogus stonden. Op 'n GTC zijn ze spijtig genoeg niet in optie te krijgen. (mijn carkit zit daar, dus ik heb toch 'n pseudo-armsteun)

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X