Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenbijna is niet helemaal
ben blij dat ie de G1 gekocht eeft, die is in schitterende staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichtenvauxhall ranger
Spijtig
Maar de rest is wel kamp vind ik !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichtenkdenk niet dat deze zijn origineele velgen had.
Spijtig
Maar de rest is wel kamp vind ik !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichteninderdaad, die commodore is voor mij de meest sexy uit de hoop, maar niet met deze velgen. Passen echt niet.
Comment
-
In goede tijden:
In huidige tijden :
Maar geen nood
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenMwa, de velgen staan er heerlijk onder irl, alleen een beetje te veel naar binnen (Manta achteras en keuring gaan niet samen )
De opvolger krijgt ATS'en geloof ik, of BBS'en.
In ieder geval 3 delige kruisspaak dingen
word ie terug in da groen ?
Comment
-
Nee, bruin
Ook geen uitbundig brede bodykits, maar ook niet volledig standaard (dan is 'ie wat sullig )
De groene wordt erna ook opnieuw in orde gezet (weer nieuwe motor en roest wegwerken)
De bruine (momenteel blauwe ) zal hopelijk tegen volgend jaar eindelijk klaar zijn...
Comment
-
'k Ben niet zeker of het daadwerkelijk BBS'en zijn, maar ze lijken dus in ieder geval als 3 druppels water op die RS'en ja
Owja, lichtbruin zal de hoofdkleur zijn (geen metallic) en donkerbruin voor de details (denk zoals de bumpers, klinken en in het interieur enkele dingen)
Ik stel er eerlijk gezegd soms vragen bij, maar bon, 't zal wel in orde komen zeker
Comment
Comment