Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Gij gaat het ook nooit leren he.

U daarachter zetten, kei hard beginnen claxonneren en gesticuleren moet ge doen!

gij gaat ook nooit aan een lief geraken he

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

gij gaat ook nooit aan een lief geraken he

Sorry, vanaf het moment dat ze zeggen dat ze Opel rijden hebben ze afgedaan.
      Kheb lang genoeg met Opel gereden, nooit meer

Comment

• Wou vandaag eens bij Opel langsgaan, maar alles is dicht...

Comment

• kvind deze astra opc anders ook niet mis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gts Bekijk Berichten
            kvind deze astra opc anders ook niet mis
            die is inderdaad niet mis. Knapste opel die je kon kopen in mijn ogen! Maar in het arden blauw mag hij ook nog wel staan! Helaas staat deze kar al 3 jaar ofzo te koop dus er zal wel iets grondig mis zijn met die kar

Comment

• ja, dat denk ik ook.
              is van 2004 en paar maand geleden zag ik dat ze er maar 8000€ voor vroegen

Comment

• Geilheid, geef es de volledige link voor dat zoekertje !

Comment

• i'm sorry, dat zoekertje is gewist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten

Hier heb ik meteen een foto, de radio, soms als die start (bij contact aanzetten) komt er op U- MEMORY en dan begint die alle frequenties af te gaan, maar er komt geen klank... Als ik dan op een programmanummer druk begint hij wel te spelen.
                    Toch niet normaal denk ik.
                    Heeft er nog eens iemand zoiets voor gehad? Deze radio was in optie op de wagen dus kan in meerdere modellen van Opel te vinden zijn denk ik.

Comment

Hier heb ik meteen een foto, de radio, soms als die start (bij contact aanzetten) komt er op U- MEMORY en dan begint die alle frequenties af te gaan, maar er komt geen klank... Als ik dan op een programmanummer druk begint hij wel te spelen.
                      Toch niet normaal denk ik.
                      Heeft er nog eens iemand zoiets voor gehad? Deze radio was in optie op de wagen dus kan in meerdere modellen van Opel te vinden zijn denk ik.

Zooooo herkenbaar, de mijne heeft het ook al gedaan

Maar edit zegt dat het nu toch al een hele poos geleden is.
                      Goeie radio-cd vind ik, na zeven jaar speelt hij nog altijd even goed.

Comment

• ik vond dit eigenlijk niet zo een goede radio's.

Kijk eens in de handleiding. Staat daar niks in? Met een beetje geluk heb je een radio die reeds zijn volume aanpast aan de rijsnelheid, trouwens. Je zou de eerste niet zijn die ik dat meegeef na zes jaar autorijden

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• waarom?

Comment

• waarom waarom?

waarom ik ze niet goed vond? nogal "kartonnen doosjes"-achtig klinken. Heb ze stuk voor stuk (en 't zijn er heel wat, in de serie van hierboven gepost, maar ook in de serie daarop) nogal dof en kartonachtig horen klinken. Kan ook aan de luidsprekers gelegen hebben. Nogthans, als je de radio luider zette, kon die al behoorlijk bassen voor zo een installatietje.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                              Zooooo herkenbaar, de mijne heeft het ook al gedaan

Maar edit zegt dat het nu toch al een hele poos geleden is.
                              Goeie radio-cd vind ik, na zeven jaar speelt hij nog altijd even goed.

Deze na 10 jaar ook nog.

Ik ga zo snel mogelijk die hele handl. eens lezen.

Merci hé

Comment

• Verdomme.... gistere heeft der ene met zn deur tegen onze Astra GTC gezeten
                                Niet te geloven, men let op niks meer tegenwoordig. We letten al speciaal op waar we hem parkeren en toch nog prijs... en dit na amper een goede 4 maanden... en van die andere auto natuurlijk geen spoor... ==> bluts en wat lak af op de GTC

Ik haat parkings!

Comment

Verdomme.... gistere heeft der ene met zn deur tegen onze Astra GTC gezeten
                                  Niet te geloven, men let op niks meer tegenwoordig. We letten al speciaal op waar we hem parkeren en toch nog prijs... en dit na amper een goede 4 maanden... en van die andere auto natuurlijk geen spoor... ==> bluts en wat lak af op de GTC

Ik haat parkings!

Klinkt bekend, mijn vectra was 1 dag oud toen er al een deur tegen mijn spiegel gegooid werd.
                                  www.opelklassiek.be

Comment

• Opel Signum 2.0T Irmscher Edition May 2007 Julierpass Switzerland

Nice video of a friend's Opel Vectra OPC cut by myself. Driven on German Highways. Enjoy! Comments are welcome!

Comment

• Op opel-opc.com zijn echt sjieke screensavers te downloaden

Comment

• en gij hebt zesduust posts

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                          en gij hebt zesduust posts

How mr Kzie da nu zelf pas.

De Antara is geloof ik ook niet echt een succes

Comment

Working...
                                          X