Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenIk heb overlaatst vernomen dat de verkoop van de Antara niet goed zou lopen. Qua afwerking heb ik geen idee, maar ik vind de Captiva die voor 98% hetzelfde is als de Antara stukken knapper.
En voor dat geld zou ik wel een of andere Hyundai plenty-loaded SUV durven overwegen.
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenik vind de nieuwere generatie opelradios veel minder goed dan de oude hoor__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenIk heb overlaatst vernomen dat de verkoop van de Antara niet goed zou lopen. Qua afwerking heb ik geen idee, maar ik vind de Captiva die voor 98% hetzelfde is als de Antara stukken knapper.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenik vind de nieuwere generatie opelradios veel minder goed dan de oude hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenzijn der hier die met een nieuwe corsa rijden?
zo ja geef eens aan met welke motor.
ik overweeg om de 1.3 cdti te bestellen van 75 pk.
hij zou toch maar als 2-de wagen dienen naast de zafira.
maar die 1.3 is echt zuinig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenIk heb vorige week eens in ééntje plaats genomen. Interieur is veel te smal en de afwerking is heel pover. Uiterlijk is het kontje van de Captiva het mooist.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIk zat onlangs in een Vectra van 1999 en het geluidssysteem dat daarin zat!! Zo'n goeie klank! Beter dan in men M5 zelfs! die bass kwam er beter uit! Is dit standaard of hoe zit dat?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenHeb al testgereden met de 75PK en da ging ferm vlot vooruit! Erg vinnig en meer dan voldoende trekkracht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenDe Antara is voor mij geen opel, maar weer de zoveelste koreaan.
Vind de Antara ook niet echt dat. De Captiva is qua uiterlijk veel mooier. Zelfs die 2de uitlaat is bij de Captiva standaard en laten ze bij Opel gewoon vallen ... Binnenin is het vrij krap. Heb er vorige week 2 uur in rondgereden en zat steeds met m'n rechterbeen tegen de middenconsole te duwen. Ferm vervelend. Heb hem dan ook maar direct teruggebracht. Niets voor mij. Ook de prestaties zijn niet echt super. Tussen 120 en 140km/u kun je bijna uitstappen en zelf gaan bijduwen ... Ligt waarschijnlijk aan de automaat maar voor die prijs vind ik dit niet kunnen.
Heb dan ook een Vectra break besteld en geen Antara.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenTja, een 6-bak is maar interessant om op de autostrades te bollen hé....
Als ge meer stadskilometers maalt heeft dat toch geen nut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk BerichtenVind de Antara ook niet echt dat. De Captiva is qua uiterlijk veel mooier. Zelfs die 2de uitlaat is bij de Captiva standaard en laten ze bij Opel gewoon vallen ... Binnenin is het vrij krap. Heb er vorige week 2 uur in rondgereden en zat steeds met m'n rechterbeen tegen de middenconsole te duwen. Ferm vervelend. Heb hem dan ook maar direct teruggebracht. Niets voor mij. Ook de prestaties zijn niet echt super. Tussen 120 en 140km/u kun je bijna uitstappen en zelf gaan bijduwen ... Ligt waarschijnlijk aan de automaat maar voor die prijs vind ik dit niet kunnen.
Heb dan ook een Vectra break besteld en geen Antara.
Welkom op het forum en gefeliciteerd met je aankoop.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Binnenkort is het zomer.
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenvanaf 110 kan je die al in 6-de zetten
Met de laguna van m'n schoonpa lukte dat zeker niet.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
Comment