Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SMART Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb nu reeds een dikke maand de nieuwe (zwarte Passion) en ben er zeer tevreden over. Op elk vlak een serieuze verbetering tov het vorige model.
    Momenteel verbruikt hij nog iets te veel naar men zin.
    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• De ultime Smart,die backfire op het einde v/h rechte stuk
      Mogelijks stond deze hier al ergens.

+ Google Video
      ERROR: If you can see this, then Google Video is down or you don't have Flash installed.

Comment

• daar moet je toch wel ballen voor hebben

Comment

• smart

Bonjour allemaal,
          Slechts enkele minuten geleden heb ik mij aangemeld op dit forum met als reden:

Mijn beperkt gehandicapte kleinzoon/ tevens pleegzoon is helemaal verzot op de SMART.
          Over de hele wereld heeft hij contacten en verzameld alles wat maar met de SMART te maken heeft.
          Ondertussen heeft hij ruim 3400 foto's (meest Nederlandse) en wil o zo graag zijn verzameling uitbreiden.
          Wie kan hem een beetje helpen ?

Informatie kunt U bekrijgen via zijn emailadres:starrendemol@casema .nl

Iedereen alvast bedankt en hopelijk treffen wij elkaar vaak op dit forum.
          Last edited by ; 18/03/2008, 22:30.

Comment

• Hallo,

Via de SMART website kunt u ook meer informatie aanvragen in de vorm van een brochure

Veel succes!

Comment

• smart

Littlesmart heeft al tientallen brochures .
              O.a krijgt hij rechtstreeks van de Daimler- Benz uit Stuttgart regelmatig documentatie toegestuurd ( Een collega van mij zijn vrouw werkt daar)
              Heeft nu ruim 4000 Nederlandse SMARTfoto's in zijn verzameling, die regelmatig door SMARTrijders aangevuld en geraadpleegd wordt..
              Hij wil zijn verzameling ( en kennissenkring) graag uitbreiden.
              Diegene die foto's voor hem heeft, willen die dan contact per email met hem opnemen ?
              Starrendemol@casema.nl

Alvast vreselijk bedankt.

Bij reacties zullen de achtergronden van zijn hobby uitgelegd worden.
              Last edited by ; 18/03/2008, 22:29.

Comment

• aha de broederschool

uwen buur heeft die +- 2 jaar geleden aangekocht
                is ook een beperkte reeds Ruby Red

Comment

• smart gezocht

Hallo,

voor mijn werkgever BOSAL RESEARCH LUMMEN
                  ben ik op zoek naar een Smart voor het opmeten van het uitlaatsysteem.

Deze opmeting duurt ongeveer 1 werkdag en gebeurt in ons testcentrum te lummen.

Als tegenprestatie krijgt u van ons één volledig uitlaatsysteem of één volledige trekhaak + kabelset voor een wagen naar keuze!!! (waarde ongeveer+- 700 euro)

gegevens Smart:

Smart fortwo
                  1000cc 3cylinder
                  45kw / 61pk
                  bouwjaar vanaf 2007

voor wie intresse heeft:
                  mail to:
                  peter.vleugels@eur.bosal.com

greetz,
                  Peter

Comment

• Ik heb er net een samengesteld op smart.nl Hij kost 24000 met wat opties en tis de brabusversie met 98 pk voor 780 kilo. Hij heeft een gecombineerd gebruik van 5.2l per 100 km.

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• i love smart

Comment

• Renntech smart met 2 motoren

Comment

• Dat stoffen dashboard, is dat makkelijk zuiver te maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spirito Bekijk Berichten
                              aha de broederschool

uwen buur heeft die +- 2 jaar geleden aangekocht
                              is ook een beperkte reeds Ruby Red
                              prachtautotje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                Zo eentje zou ik ook nog wel willen se.
                                Die smart roadsters, en de smart roadster coupe's waren mooie autotjes, spijtig genoeg maken ze die niet meer
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Unique 'Monster' version of the popular Smart car (called ForFun2) as seen at the Destination Brooklands Smart Car Festival on 28th July 2007, at Mercedes-Be...
                                  Last edited by ; 09/10/2008, 13:05.

Comment

• unimog ?

Comment

• ik heb ferme intresse voor een smart
                                      nu vind ik nergens de optie cruise-control, ook niet tss de paketten

op een revieuw op autoweek, bij carbase spreekt er thans een eiganaar over
                                      kan morgen natuurlijk eens naar een dealer bellen, maar heeft er iemand een idee of het te krijgen valt ?

Comment

• Hierbij pics van onze Smart. Het is een naftje en is de Turbo versie met de volle 84pk. Hij gaat flink vooruit en aan de rode lichten laat hij iedereen achter zich
                                        Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          ik heb ferme intresse voor een smart
                                          nu vind ik nergens de optie cruise-control, ook niet tss de paketten

op een revieuw op autoweek, bij carbase spreekt er thans een eiganaar over
                                          kan morgen natuurlijk eens naar een dealer bellen, maar heeft er iemand een idee of het te krijgen valt ?
                                          Een vriend van me heeft cruise control laten installeren in zijn Smart Fortwo en hij heeft daar veel problemen mee gehad. Ik meen mij te herinneren dat hij achteraf via de garage gehoord had dat ze dat eigenlijk niet meer mochten installeren omdat er teveel problemen mee waren. Uiteindelijk werkt het nu wel...

Comment

Working...
                                          X