Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SMART Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik dacht (denk) dat't een veiligheidskwestie is, geen cc op een kar met zo'n wielbasis

maar toch jammer
    als ik er eentje zou hebben kontakteer ik je wel

Comment

• dinsdag proefrit

en mijne vis mag mee, vorige hond - bobo - reed absoluut ni graag mee in de g, daarom moet hond mee proefrijden

Comment

• proefrit gedaan

'speciaal' rijplezier
        ik hoop snel te kunnen bestellen
        spijtig dat er geen bc opzat, dat ik het verbruik niet in't oog kon houden

Comment

• de benzine 1000cc-ers zijn mitsubishi

maar de 800cdi ook, of was dat rotax
          goegel geeft me niet direct een antwoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            de benzine 1000cc-ers zijn mitsubishi

maar de 800cdi ook, of was dat rotax
            goegel geeft me niet direct een antwoord
            De benzine is idd van Mitsubishi, de 800cc cdi is van Mercedes zelf.

Comment

• thx

moet ik nu blij zijn ?

Comment

• als je bij total-touring inschrijft krijg je een onder-rubriek
                auto's/moto's smart

auto's moeten 25 l tanken
                smart/moto 15

Comment

• als er iemand op de boomsesteenweg voorbij de smart rijdt ? wil je asjeblief eens een pic van die antracietgrijze nemen

dankjeheelveel !
                  stond of staat dacht ik hemaal bovenaan

Comment

• Comment

• Comment

• Unique smart and superb music. More movies - www.dobraleci.pl

Comment

• Voor zij die het nog niet wisten: mijn Roadster-Coupé staat te koop: http://autoforum.be/showthread.php?t=40819

Comment

• Aangepaste uitlaat,Aangepaste intercooler,Turbo uit een Smart Roadster,Forge TIK en Intercooler hoses,Experimentele chiptuning (1,62 bar)Racekoppeling,Full A...

Comment

• de electrische smart is eindelijk in productie

hij had al voor mijn deur moeten staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                de electrische smart is eindelijk in productie

hij had al voor mijn deur moeten staan
                                In 2012 pas

Comment

• beetje lausy test van de ed

maar toch

Elektroautos versprechen vieles, vor allem große Reichweite: 135 Kilometer soll der neue Smart electric drive schaffen. Im Härtetest musste das E-Mobil zeigen, wie weit es wirklich kommt.

Comment

• Mijn ma gaat er waarschijnlijk één kopen.
                                    De Pure met de 45kW benzine motor. Vrij basic dus. Al twijfelen nog over 2 opties. Namelijk de Softtip versnellingsbak en een panoramisch dak.

Zaterdag doen we een testritje.

Comment

• ben kurjeus, laat iets weten hé (oftewel ongelooflijk slecht, oftewel een begin van een virus)

ik ben hélemaal verkocht walter, tis serjeuze liefde tss mij en mijne smartie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                        Mijn ma gaat er waarschijnlijk één kopen.
                                        De Pure met de 45kW benzine motor. Vrij basic dus. Al twijfelen nog over 2 opties. Namelijk de Softtip versnellingsbak en een panoramisch dak.

Zaterdag doen we een testritje.
                                        Ik ben aangenaam verrast over de Smart, stabiel op de weg en minder hard dan verwacht. We gaan het houden bij de gewone geautomatiseerde versnellingsbak. De enige optie zijn de radio Smart 9 en een panoramisch dak. De kogel is nog niet helemaal door de kerk, maar aangezien weinig of geen concurrenten een kleine motor, basis uitrusting met een automatische versnellingsbak kunnen leveren is het 99,9% zeker dat het een Smart wordt.
                                        Enig minpunt is het vrij zware stuur.
                                        Last edited by ; 18/01/2010, 20:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                          Enig minpunt is het vrij zware stuur.
                                          het gevoel van een onbekrachtigd stuur is idd niet meer van deze tijd, maar eens je bolt moet het al bij al toch reuzemeevallen ?
                                          pluspunt is dat het stuur iets minder direct is en op autostrade minder spits rijden bij felle wind

hebben jullie ewa korting kunnen krijgen nu met het salon ??

Comment

Working...
                                          X