Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SMART Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    das vrij netjes als ik op smart-forum kijk
    En met de start/stop functie uit zelfs. En erg veel korte ritjes 3à5km.
    Last edited by ; 22/06/2010, 23:49.

Comment

• Bij de laatste tankbeurt 5,4l/100km

Comment

• vraag ik me af hoe die kazen ermee rijden

Comment

• jeeey, wij hebben onze Smart Fortwo coupe,

donkergrijs van buiten, rood interieur vanbinnen.
          MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• en, en, en ....

Im September 2010 wird die Auslieferung des smart fortwo facelift starten. Die offizielle Pressemitteilung sowie die Verkaufsfreigabe soll noch im Juli 2010 erfolgen.

Hier schon einmal ein paar bekannt gewordene Änderungen:

optional erhältlicher Tempomat
            neuer Windowbag
            Knie-Polster Airbags
            zwei neue Radio-Geräte (eins vermutlich mit Navigation)
            neue Stoffmuster im Interieur
            neue Interieurfarbe beige
            zwei neue Aluminium-Räder
            Seitenschweller, Frontschürze, Heckschürze sowie Tankdeckel nun in Wagenfarbe lackiert
            das Entriegeln des unteren Teils der Heckklappe ist nun einhändig möglich
            ein höherwertiges Interieur, neue Lüftungsdüsen, die nicht mehr aufgesetzt sind, sondern ins Armaturenbrett integriert sind
            ein neues Premium-Soundpaket
            ein Ambientelichtpaket fürs Interieur
            dazu kann man optional die Innenblenden der Hauptscheinwerfer in Wagenfarbe bestellen (bisher in Chromoptik bzw. Titanoptik)
            zwei neue Exterieurfarben: ein neues Grün in matt, sowie ein helles Blau

weitere Änderungen sind nicht auszuschließen aber nicht bekannt.

gepikt van smartforum.nl

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Das Internetportal zum Thema Auto. Hier finden Sie Testberichte, Kaufberatung und mehr als 700.000 Autos im Automarkt.

smart 2011

heeft de 'te dure' boomerangs van de e geerfd

Comment

• en nog

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• er staat in botrop een smart met een tesla motor
                        gaat sneller als een sls naar de 100 en kantelt niet achterover

Comment

• Comment

• scoop van de nieuwe smartwingo

Comment

• smarttuning

Comment

• ik wil er ééntje
                                wimoptiek.be op

Comment

• in de folder voor 2011 staan ori-spatlappen op het program

Comment

• M'n eerste post hier

Ik sta op het punt om m'n eerste auto te kopen en een Smart is een van de opties. Maar blijkbaar zijn er niet teveel mensen die veel weten over deze wagentjes, dus stel ik m'n vraag hier maar

Is verstandig om een 2dehands Smart te kopen tussen de 3000 en 4000 EUR? (aangezien ik redelijk wat goedkope Smarts zie staan, maar ook heel wat duurdere).
                                    In feite zou ik niet teveel autostrade doen, maar het kan goed zijn dat dat allemaal nog komt... De voornaamste reden om een Smart te kopen is om de verzekeringskosten wat te drukken.

Voila, voorts ga ik hier nog een hele tijd zitten rondneuzen denk ik.

Comment

• Ik wil wel graag ne smart roadster , da vind ik ne prachtwagen ...
                                      2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bosvos Bekijk Berichten
                                        M'n eerste post hier

Ik sta op het punt om m'n eerste auto te kopen en een Smart is een van de opties. Maar blijkbaar zijn er niet teveel mensen die veel weten over deze wagentjes, dus stel ik m'n vraag hier maar

Is verstandig om een 2dehands Smart te kopen tussen de 3000 en 4000 EUR? (aangezien ik redelijk wat goedkope Smarts zie staan, maar ook heel wat duurdere).
                                        In feite zou ik niet teveel autostrade doen, maar het kan goed zijn dat dat allemaal nog komt... De voornaamste reden om een Smart te kopen is om de verzekeringskosten wat te drukken.

je kan best eens checken op smartforum.nl

daar raden ze de eerste 600 cc's benzine af, de diesels zijn perfect betrouwbaar en hebben niet veel vermogen, wél koppel en kosten geen 90 euri tax
                                        een smart 1 op autostrade gaat perfect, die hebben niet zo veel last van de wind

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bosvos Bekijk Berichten
                                          M'n eerste post hier

Mijn ma heeft ook gekeken voor een 2éhands rond die prijs. Vaak hadden die karretjes vrij veel kilometers op korte tijd, vermoedelijk ex-promo autotjes. Uiteindelijk besloten om een nieuwe te kopen. Nieuw reeds vanaf €7700 een relatief klein prijsverschil als je van de optielijst kan blijven.

Comment

Working...
                                          X