Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SMART Lovers
Collapse
X
-
en, en, en ....
Im September 2010 wird die Auslieferung des smart fortwo facelift starten. Die offizielle Pressemitteilung sowie die Verkaufsfreigabe soll noch im Juli 2010 erfolgen.
Hier schon einmal ein paar bekannt gewordene Änderungen:
optional erhältlicher Tempomat
neuer Windowbag
Knie-Polster Airbags
zwei neue Radio-Geräte (eins vermutlich mit Navigation)
neue Stoffmuster im Interieur
neue Interieurfarbe beige
zwei neue Aluminium-Räder
Seitenschweller, Frontschürze, Heckschürze sowie Tankdeckel nun in Wagenfarbe lackiert
das Entriegeln des unteren Teils der Heckklappe ist nun einhändig möglich
ein höherwertiges Interieur, neue Lüftungsdüsen, die nicht mehr aufgesetzt sind, sondern ins Armaturenbrett integriert sind
ein neues Premium-Soundpaket
ein Ambientelichtpaket fürs Interieur
dazu kann man optional die Innenblenden der Hauptscheinwerfer in Wagenfarbe bestellen (bisher in Chromoptik bzw. Titanoptik)
zwei neue Exterieurfarben: ein neues Grün in matt, sowie ein helles Blau
weitere Änderungen sind nicht auszuschließen aber nicht bekannt.
gepikt van smartforum.nl
Comment
-
-
M'n eerste post hier
Ik sta op het punt om m'n eerste auto te kopen en een Smart is een van de opties. Maar blijkbaar zijn er niet teveel mensen die veel weten over deze wagentjes, dus stel ik m'n vraag hier maar
Is verstandig om een 2dehands Smart te kopen tussen de 3000 en 4000 EUR? (aangezien ik redelijk wat goedkope Smarts zie staan, maar ook heel wat duurdere).
In feite zou ik niet teveel autostrade doen, maar het kan goed zijn dat dat allemaal nog komt... De voornaamste reden om een Smart te kopen is om de verzekeringskosten wat te drukken.
Voila, voorts ga ik hier nog een hele tijd zitten rondneuzen denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bosvos Bekijk BerichtenM'n eerste post hier
Ik sta op het punt om m'n eerste auto te kopen en een Smart is een van de opties. Maar blijkbaar zijn er niet teveel mensen die veel weten over deze wagentjes, dus stel ik m'n vraag hier maar
Is verstandig om een 2dehands Smart te kopen tussen de 3000 en 4000 EUR? (aangezien ik redelijk wat goedkope Smarts zie staan, maar ook heel wat duurdere).
In feite zou ik niet teveel autostrade doen, maar het kan goed zijn dat dat allemaal nog komt... De voornaamste reden om een Smart te kopen is om de verzekeringskosten wat te drukken.
daar raden ze de eerste 600 cc's benzine af, de diesels zijn perfect betrouwbaar en hebben niet veel vermogen, wél koppel en kosten geen 90 euri tax
een smart 1 op autostrade gaat perfect, die hebben niet zo veel last van de wind
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bosvos Bekijk BerichtenM'n eerste post hier
Comment
Comment