Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SMART Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
    Smart met identiteitscrisis

Aah, daarom heeft Erikje het voor tvr's en smartjes.
    Maar neen dank je geen flipflop toestanden voor mij.

Comment

• Artikel van Autobild over een Smart, bj 2000, met meer dan 500.000 km op de teller, met nog steeds de eerste CDI-motor én de eerste versnellingsbak :

http://www.autobild.de/test/gebrauch...tikel_id=10136

Last edited by Caesar2; 04/01/2006, 15:40.
      BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2
        Artikel van Autobild over een Smart, bj 2000, met meer dan 500.000 km op de teller, met nog steeds de eerste CDI-motor én de eerste versnellingsbak :

http://www.autobild.de/test/gebrauch...tikel_id=10136

1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Der zijn ooit wel meer auto's geweest met meer dan 500.000 km hoor.

Ik denk dat die man z'n rug er erger aan toe zal zijn dan de smart

Comment

• Voor de smart kenners, hoe zit het met de CDI motor in zo'n autootje?

Je vindt er quasi geen op de occasiemarkt, of toch heel weinig in verhouding tot de benzineversies.

Is het een aangename motor, wat zijn de prestaties t.o.v de 37Kw en 45Kw versie?
            Het zit het met het geluid?

Heeft iemand er al mee gereden?

Comment

• Nog is even uppen!

Comment

• je kan er 500 000 km mee rijden

Comment

• Nu, het ogenblik dat mijn vriendin zichzelf een Smart-eigenares mag noemen, komt dichter en dichter.

We hebben er nu zo'n 2 (misschien 3) op het oog.

Met name deze:

Smart Limited (Passion?, 37 of 45kw?,....)

Bouwjaar: 1/1999
                  Kleur: wit-zwart
                  Km's: 59450
                  Prijs: 5500 euro (en ik vermoed onderhandelbaar tot 5000...)

Metaalkleur
                  1ste eigenaar
                  Airco
                  Airbags
                  Alu velgen
                  Electronische Stabiliteitsregeling (ESP)
                  Radio + CD changer
                  Centr. vergrendeling
                  Elektrische ruiten
                  ABS
                  Luidsprekers
                  Bekleding Stof

Hier zie je goed (voor zover er geen interieurfoto's zijn) hoe de binnenbekleding eruit ziet. Ik vind het op't eerste zich knap!

Last edited by ; 13/01/2006, 18:20.

Comment

• Als ik zo een smart zie begin ik altijd te fantaseren dat die dingen een wheelie trekken aan de lichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                      Als ik zo een smart zie begin ik altijd te fantaseren dat die dingen een wheelie trekken aan de lichten
                      Ze hebben er het uitzicht wel voor ja, het zou best grappig zijn!

Zievereir!

Comment

• Of deze:

Fortwo Pure Vanilla Passion 45 kW
                        03/2001
                        54 568 km
                        eerste eigenaar met onderhoudsboek
                        Pure Vanilla bodypanels met zilvere tridionkooi
                        Zwart lederen zetels( verwarmd)
                        Airco
                        Mistlampen
                        Radio
                        Panoramisch dak
                        Softouch
                        600 CC
                        1 jaar garantie
                        PRIJS: 6250 euro ( viel volgens mij ook nog te onderhandelen)

Comment

• Ik zou zeker de tweede eens goed bekijken. die zilveren kooi vind ik knapper, én hij heeft leder.
                          En als ik het goed zie heeft die ook een toerenteller itt de eerste, waar ik hem niet zie staan

Comment

• En op de laatste foto zie je een paar diepe krassen (wit) en een paar vegen die er niet zouden uitgehaald kunnen worden!
                            MAAARR....: dat stuk zou vervangen kunnen worden door een nieuw.

Weet ook dat de voorruit een gaatje heeft (steenslag), maa die wordt ofwel hersteld, ofwel vervangen....

Comment

Ik zou zeker de tweede eens goed bekijken. die zilveren kooi vind ik knapper, én hij heeft leder.
                              En als ik het goed zie heeft die ook een toerenteller itt de eerste, waar ik hem niet zie staan
                              Mja, de kleuren, das persoonlijke smaak.
                              Ik zou, evenals mijn vriendin, precies de witte wat liever qua kleur dan de Vanilla.
                              Het leder is helemaal niet verplicht voor m'n vriendin, dus dat is bijkomstig.

Ik heb morgen foto's van het interieur van de witte, die zal ik dan posten.

Comment

• Nu nog iets:

volgens de Smart-site bestaan er 4 motorisatie voor de For2 of City Coupé:
                                • 30kw CDI (diesel)
                                • 37kw (benzine)
                                • 45kw (benzine)
                                • 55kw (Brabusversie - benzine)
                                Nu heb ik al achter zo'n 10 smartjes gebeld. Elke keer waren het bezinemotortjes. Maar geen énkele keer wisten ze precies welke motorisatie het was. Buiten bij de Vanilla die hier boven staat. Daar is het de 45kw versie (61pk). Maar àl de anderen, waren ingechreven op 40kw....
                                Dat bestaat helemaal niet.
                                Hoe kan ik nu teweten komen over welke motor die Smartjes beschikken?

Comment

• moeilijk de vanilla is mooier uitgerust maar duurder en iets beschadigd. de witte is meer basic.
                                  als je zelf de witte mooier vind en geen nood hebt aan leder zou ik voor de witte gaan.
                                  Het budget dat je uitspaart kan je later nog uitgeven aan desnoods leder (verschillende firma's leveren mooi werk in de kleuren die je wilt. en zo maak je er iets unieks van)
                                  ofwel spendeer je het verschil aan nieuwe panelen volgend jaar. Dan rij je opeens met een kompleet ander wagentje

Comment

• Toch wel, er heeft lange tijd 'n 40 kW versie bestaan als ik me niet vergis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                      moeilijk de vanilla is mooier uitgerust maar duurder en iets beschadigd. de witte is meer basic.
                                      als je zelf de witte mooier vind en geen nood hebt aan leder zou ik voor de witte gaan.
                                      Het budget dat je uitspaart kan je later nog uitgeven aan desnoods leder (verschillende firma's leveren mooi werk in de kleuren die je wilt. en zo maak je er iets unieks van)
                                      ofwel spendeer je het verschil aan nieuwe panelen volgend jaar. Dan rij je opeens met een kompleet ander wagentje
                                      Idd, moeilijke keuze.
                                      De Vanilla kan weer in orde gebracht worden he.
                                      Nieuwe achterpanelen (met de krassen), nieuwe of herstelde voorruit.
                                      Het leder is allesbehalve een must, en het interieur van de vanilla oogt was saai. Ik heb het interieur van de andere smart nog niet gezien, maar op de foto die ik gepost heb, zie je er iets of wat van. En dat lijkt me een stuk frisser.
                                      Het verschil in budget is dan weer niet onbelangrijk.

Het enige wat me sterk aansprak op de vanilla, is dat die het panoramisch dak heeft. Het heeft wel niet de mogelijkheid om open te gaan. Enkel een glasdeel, vast.

Verder weet ik ook niet welk type die witte is, Pure, Pulse, Passion....

Tusc, jij een idee wat betreft die kilowatten?

Comment

Als ik zo een smart zie begin ik altijd te fantaseren dat die dingen een wheelie trekken aan de lichten
                                        Lukt niet, heb het geprobeerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                          Toch wel, er heeft lange tijd 'n 40 kW versie bestaan als ik me niet vergis.
                                          Ahaaa!

Dat verklaart alles.
                                          Ik ging af op wat ik momenteel op internet vond natuurlijk.

Okay, thanks!
                                          Het is niet de 45kw dan, maar ook niet het slakje van 37kw he.

Comment

Working...