Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik heb gisteren van wetteren tot gent een hollandse fortwo in mijn sliptream gehad. Dacht eerst dat hij mij wou inhalen, maar volgens mijn teller reed ik 150km/u. Dus wist ik dat hij ver op het einde van zijn latijn was.
Kheb hem dan maar laten profiteren van de aanzuigstroom om hem ietsje rapper op zijn bestemming te brengen
150km/u op teller.
Dan zal ie waarschijnlijk wel op zijn maximum gezeten hebben. Als ik me niet vergis is een Smart fortwo elektronisch afgeregeld op 135 km/h. (buiten de brabusjes)
Dat zou voor het verschil in prijs (om en beide 1000 euro opleg), duidelijk een betere keuze zijn dan? En 'ie ziet er nog knap uit ook. Al zie ik liever zo'n wit met zwart!
in het eerste filmpje zie je al duidelijk waarom de mercedes veiliger is:
Hetgeen gTa daarnet zei: de smart heeft weinig kreukelzones. In het filmpje zie je duidelijk dat het veel langer duurt eer dat de cabine (je moet maar letten op het stuur) van de mercedes stilstaat. Dus de mercedes doet er veel langer over om van de crash-snelheid naar nul te gaan. Maw: in de mercedes ondervind je een kleinere vertraging, en dus minder G-krachten. Het zijn vooral die G-krachten die dodelijk zijn bij frontale bostingen aan hoge snelheden.
Dat zou voor het verschil in prijs (om en beide 1000 euro opleg), duidelijk een betere keuze zijn dan? En 'ie ziet er nog knap uit ook. Al zie ik liever zo'n wit met zwart!
in het eerste filmpje zie je al duidelijk waarom de mercedes veiliger is:
Hetgeen gTa daarnet zei: de smart heeft weinig kreukelzones. In het filmpje zie je duidelijk dat het veel langer duurt eer dat de cabine (je moet maar letten op het stuur) van de mercedes stilstaat. Dus de mercedes doet er veel langer over om van de crash-snelheid naar nul te gaan. Maw: in de mercedes ondervind je een kleinere vertraging, en dus minder G-krachten. Het zijn vooral die G-krachten die dodelijk zijn bij frontale bostingen aan hoge snelheden.
Inderdaad.
Plus reken er ook nog maar 'es bij dat die Mercedes veel minder moet vertragen, b.v. van 50 naar 10 per uur in (ik zeg maar wat) 0,5 sec, terwijl de Smart van 50 naar -10 per uur moet vertragen in 0,1 sec.
Comment