Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SMART Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door erikje
    De panels kan je vervangen.Is normaal een half uurtje werk.Weet wel niet wat ze apart kosten.
    En buiten de kleur van de auto, wat vind je van de opties in combinatie met de km's en prijs......?

Comment

Als ik op de CC ga van Smart, en ik kies voor de 45KW versie van de Passion heb ik enkel volgende kleuren voor de body-panels:

Lite white
      Jack black
      Phat red
      Bay grey metallic
      River silver metallic
      Star blue metallic

Maar in de annonce, spreken ze over 'Pure Vanilla' body-panels.....??
      Iemand een uitleg hiervoor?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door STA911
        En buiten de kleur van de auto, wat vind je van de opties in combinatie met de km's en prijs......?
        De passion heeft zowat alles standaard buiten de mistlichten en leder!!
        De km zitten wel goed en nog een jaartje garantie is niet slecht.
        Last edited by ; 26/12/2005, 15:24.

Comment

Als ik op de CC ga van Smart, en ik kies voor de 45KW versie van de Passion heb ik enkel volgende kleuren voor de body-panels:

Lite white
          Jack black
          Phat red
          Bay grey metallic
          River silver metallic
          Star blue metallic

Maar in de annonce, spreken ze over 'Pure Vanilla' body-panels.....??
          Iemand een uitleg hiervoor?
          Smart brengt voor de fortwo'tjes af en toe 'es speciale bodypanels. Ik ken de namen niet meer van buiten, maar er zijn al limoengroene geweest met "vegen", oranje met "vegen", witte met donkerblauwe "bliksems", ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erikje
            De passion heeft zowat alles standaard buiten de mistlichten en leder!!
            De km zitten wel goed en nog een jaartje garantie is niet slecht.
            + dat de prijs nog bespreekbaar was.....dacht ik.
            Als 'ie onder de 6000 euro zou gaan, lijkt me toch een heel aardig prijsje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa
              Smart brengt voor de fortwo'tjes af en toe 'es speciale bodypanels. Ik ken de namen niet meer van buiten, maar er zijn al limoengroene geweest met "vegen", oranje met "vegen", witte met donkerblauwe "bliksems", ...
              Okay.

Maar deze is een uni vanilla kleur, zou deze ook bij de speciale tinten horen.
              Moet wel, aangezien 'ie niet tussen de andere kleuren staat.

Een andere mogelijkheid is dat je die kleur vroeger kon bestellen, en nu niet meer.

Comment

Is dat uni, dat vanilla ? Er zitten precies toch ook erg zachte "vegen" in, of ligt dat enkel maar aan de foto ? Of aan m'n ogen ?

Comment

Is dat uni, dat vanilla ? Er zitten precies toch ook erg zachte "vegen" in, of ligt dat enkel maar aan de foto ? Of aan m'n ogen ?
                  Nee sorry, ik zou het niet weten of't uni of metaallak is.
                  De enige reden dat ik zou aanhalen om te zeggen dat het een uni is, is dat achter de benaming 'Pure Vanilla', géén metallic achter komt.
                  Als je de metallic kleuren van de Smart nagaat, komt er elke keer 'metallic' achter....

Ik zou het niet weten, verder.

Comment

Wat denk jij ervan, gTa?

Comment

Nee sorry, ik zou het niet weten of't uni of metaallak is.
                      De enige reden dat ik zou aanhalen om te zeggen dat het een uni is, is dat achter de benaming 'Pure Vanilla', géén metallic achter komt.
                      Als je de metallic kleuren van de Smart nagaat, komt er elke keer 'metallic' achter....

Ik zou het niet weten, verder.

Ow, ik bedoelde 't anders maar dat kon je niet weten.

Zowiezo is dat vanilla een "uni"-lak (in de betekenis van niet-metallic), da's juist. Maar ik bedoelde een "effen" lak (één tint), of een "vegen-tint".

Effe een fotootje zoeken.

Comment

Ow, ik bedoelde 't anders maar dat kon je niet weten.

Zowiezo is dat vanilla een "uni"-lak (in de betekenis van niet-metallic), da's juist. Maar ik bedoelde een "effen" lak (één tint), of een "vegen-tint".

Effe een fotootje zoeken.
                        Ah ja, ik snap wat je wilde zeggen.

Ik had de kleur nog niet zo grondig onderzocht als jij blijkbaar.
                        Nu zie ik, idd, pas die vegen en plekken in het gelige....

Hm, nu lijkt de kleur me plots minder leuk.

Comment

Kijk, dees Smartjes hebben allemaal bodypanels met een kleur die niet uni is, maar ook niet metallic. Er zitten kleurschakeringen in, soms zachtere "vegen", soms hardere "bliksems", ...

'k Vroeg me gewoon af of die vanille-kleurige Smart nu ook zo'n lak had, of gewoon een effen kleur is.

Comment

Never mind, 'k heb er al gevonden (om exact te zijn 9) in dat vanilla. Lijkt me inderdaad een éénkleurige uni-lak te zijn.

Comment

Kijk, dees Smartjes hebben allemaal bodypanels met een kleur die niet uni is, maar ook niet metallic. Er zitten kleurschakeringen in, soms zachtere "vegen", soms hardere "bliksems", ...

'k Vroeg me gewoon af of die vanille-kleurige Smart nu ook zo'n lak had, of gewoon een effen kleur is.
                              Dat zijn gewoon de mislukte panelen als de matrijs van kleur wordt omgeschakeld, hebben ze er die nou tóch opgehangen.

Grapje hé
                              A Twist of the Wrist

Comment

Cool !

Eentje in flipflop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                                  Dat zijn gewoon de mislukte panelen als de matrijs van kleur wordt omgeschakeld, hebben ze er die nou tóch opgehangen.

Grapje hé
                                  Ik vind die oranje en die groene met vlekken cool. 'k Zou er niet mee inzitten zo eentje te bestellen (mochten die nog bestelbaar zijn uiteraard, 'k denk nu enkel nog de bodypanels, met wat geluk) om m'n Smartje mee uit te rusten.

Funky (zoals de auto), opvallend (in 't stad mag dat wel, zeker met zo'n klein autootje).

Comment

Eeeh wacht 'es effe, er zitten toch vlekken in ! (zoals je zei)

Hmmm...

Comment

Cool !

Eentje in flipflop

Smart met identiteitscrisis.

Aah, daarom heeft Erikje het voor tvr's en smartjes.
                                      Last edited by 911turbo; 26/12/2005, 18:33.
                                      A Twist of the Wrist

Comment

Eeeh wacht 'es effe, er zitten toch vlekken in ! (zoals je zei)

Hmmm...
                                        In jouw post n°93 zie je de kleur niet echt goed van dat vanilla hé.....

Maar als je de achterkant bekijkt van de foto's die ik gepost heb, zie je echt wel plekken, die niet echt meer op vegen lijken....

Hm.

Misschien dat geen ene Smart die uitgerust is met zo'n vanilla kleur, dezelfde is, en dat je bij de ene al wat meer plekken kan terugvinden dan vegen bij de andere en omgekeerd......??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911
                                          + dat de prijs nog bespreekbaar was.....dacht ik.
                                          Als 'ie onder de 6000 euro zou gaan, lijkt me toch een heel aardig prijsje.
                                          Prijs is niet slecht en als je er nog af krijgt zeker niet te duur.

Comment

Working...
                                          X