Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Fortwo Pure Vanilla Passion 45 kW
03/2001
54 568 km
eerste eigenaar met onderhoudsboek
Pure Vanilla bodypanels met zilvere tridionkooi
Zwart lederen zetels( verwarmd)
Airco
Mistlampen
Radio
Panoramisch dak
Softouch
600 CC
1 jaar garantie
PRIJS: 6250 euro ( viel volgens mij ook nog te onderhandelen)
En op de laatste foto zie je een paar diepe krassen (wit) en een paar vegen die er niet zouden uitgehaald kunnen worden!
MAAARR....: dat stuk zou vervangen kunnen worden door een nieuw.
Weet ook dat de voorruit een gaatje heeft (steenslag), maa die wordt ofwel hersteld, ofwel vervangen....
Mja, de kleuren, das persoonlijke smaak.
Ik zou, evenals mijn vriendin, precies de witte wat liever qua kleur dan de Vanilla.
Het leder is helemaal niet verplicht voor m'n vriendin, dus dat is bijkomstig.
Ik heb morgen foto's van het interieur van de witte, die zal ik dan posten.
moeilijk de vanilla is mooier uitgerust maar duurder en iets beschadigd. de witte is meer basic.
als je zelf de witte mooier vind en geen nood hebt aan leder zou ik voor de witte gaan.
Het budget dat je uitspaart kan je later nog uitgeven aan desnoods leder (verschillende firma's leveren mooi werk in de kleuren die je wilt. en zo maak je er iets unieks van)
ofwel spendeer je het verschil aan nieuwe panelen volgend jaar. Dan rij je opeens met een kompleet ander wagentje
moeilijk de vanilla is mooier uitgerust maar duurder en iets beschadigd. de witte is meer basic.
als je zelf de witte mooier vind en geen nood hebt aan leder zou ik voor de witte gaan.
Het budget dat je uitspaart kan je later nog uitgeven aan desnoods leder (verschillende firma's leveren mooi werk in de kleuren die je wilt. en zo maak je er iets unieks van)
ofwel spendeer je het verschil aan nieuwe panelen volgend jaar. Dan rij je opeens met een kompleet ander wagentje
Idd, moeilijke keuze.
De Vanilla kan weer in orde gebracht worden he.
Nieuwe achterpanelen (met de krassen), nieuwe of herstelde voorruit.
Het leder is allesbehalve een must, en het interieur van de vanilla oogt was saai. Ik heb het interieur van de andere smart nog niet gezien, maar op de foto die ik gepost heb, zie je er iets of wat van. En dat lijkt me een stuk frisser.
Het verschil in budget is dan weer niet onbelangrijk.
Het enige wat me sterk aansprak op de vanilla, is dat die het panoramisch dak heeft. Het heeft wel niet de mogelijkheid om open te gaan. Enkel een glasdeel, vast.
Verder weet ik ook niet welk type die witte is, Pure, Pulse, Passion....
Comment