En wat denk jij ervan gTa?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SMART Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911Idd, moeilijke keuze.
De Vanilla kan weer in orde gebracht worden he.
Nieuwe achterpanelen (met de krassen), nieuwe of herstelde voorruit.
Het leder is allesbehalve een must, en het interieur van de vanilla oogt was saai. Ik heb het interieur van de andere smart nog niet gezien, maar op de foto die ik gepost heb, zie je er iets of wat van. En dat lijkt me een stuk frisser.
Het verschil in budget is dan weer niet onbelangrijk.
Het enige wat me sterk aansprak op de vanilla, is dat die het panoramisch dak heeft. Het heeft wel niet de mogelijkheid om open te gaan. Enkel een glasdeel, vast.
Verder weet ik ook niet welk type die witte is, Pure, Pulse, Passion....
Tusc, jij een idee wat betreft die kilowatten?
Nieuwe voorruit plaatsen is geen probleem. neem glasschade bij je verzekering (wat je altijd moet doen) en monteer na een maand een nieuwe ruit
dus moet je eigenlijk bij de 6000€ stel dat je er 260€ afkrijgt toch nog gemakkelijk een 200€ bijrekenen voor dat paneel. dus blijf je op een 6300 hangen.
De witte heeft meer kilometers, maar idd een plezanter ogend interieur.
Rij er eens mee en ding af tot 5000€ dan heb je nog altijd 1300€ uitgespaard dat je eventueel later nog kan spenderen aan andere panelen.
dus
ga er eens met rijden
het blijft toch een extra wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscanials je de achterpanelen zelf moet kopen kost hij weer een beetje meer. plus dacht ik ook dat de vanilla een duurdere kleur was (speciale verf)
Nieuwe voorruit plaatsen is geen probleem. neem glasschade bij je verzekering (wat je altijd moet doen) en monteer na een maand een nieuwe ruit
dus moet je eigenlijk bij de 6000€ stel dat je er 260€ afkrijgt toch nog gemakkelijk een 200€ bijrekenen voor dat paneel. dus blijf je op een 6300 hangen.
De witte heeft meer kilometers, maar idd een plezanter ogend interieur.
Rij er eens mee en ding af tot 5000€ dan heb je nog altijd 1300€ uitgespaard dat je eventueel later nog kan spenderen aan andere panelen.
dus
ga er eens met rijden
het blijft toch een extra wagen.
Dat truukje met de verzekering moet ik onthouden!
Ik denk dat er minimum 5900-6000 euro te verkrigen . En op de witte een 5000 euro. Dus toch zo'n 1000 euro verschil he.
Het wit vinden we mooi, dus ik denk niet dat er snel andere panelen zouden aangekocht worden.
Ik zal erom vragen om ermee te rijden, jep.
Wat bedoel je met, het blijft een extra wagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniEnkel voor je vriendin dacht ik.
dus moet hij niet superdeluxe zijn. Versta me niet verkeerd, maar als je ergens naartoe gaat zal het toch altijd met de A3 zijn.
Als koppel ja, met 2 wagens, dan is de Smart de 2e of extra wagen.
Maar momenteel wonen we nog niet samen (hetgeen dit jaar wsl wel zal gebeuren).
En idd, grotere trajecten zullen altijd met de A3 gedaan worden.
Comment
Comment