Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SMART Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En wat denk jij ervan gTa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911
      Idd, moeilijke keuze.
      De Vanilla kan weer in orde gebracht worden he.
      Nieuwe achterpanelen (met de krassen), nieuwe of herstelde voorruit.
      Het leder is allesbehalve een must, en het interieur van de vanilla oogt was saai. Ik heb het interieur van de andere smart nog niet gezien, maar op de foto die ik gepost heb, zie je er iets of wat van. En dat lijkt me een stuk frisser.
      Het verschil in budget is dan weer niet onbelangrijk.

Het enige wat me sterk aansprak op de vanilla, is dat die het panoramisch dak heeft. Het heeft wel niet de mogelijkheid om open te gaan. Enkel een glasdeel, vast.

Verder weet ik ook niet welk type die witte is, Pure, Pulse, Passion....

Tusc, jij een idee wat betreft die kilowatten?
      als je de achterpanelen zelf moet kopen kost hij weer een beetje meer. plus dacht ik ook dat de vanilla een duurdere kleur was (speciale verf)
      Nieuwe voorruit plaatsen is geen probleem. neem glasschade bij je verzekering (wat je altijd moet doen) en monteer na een maand een nieuwe ruit
      dus moet je eigenlijk bij de 6000€ stel dat je er 260€ afkrijgt toch nog gemakkelijk een 200€ bijrekenen voor dat paneel. dus blijf je op een 6300 hangen.
      De witte heeft meer kilometers, maar idd een plezanter ogend interieur.
      Rij er eens mee en ding af tot 5000€ dan heb je nog altijd 1300€ uitgespaard dat je eventueel later nog kan spenderen aan andere panelen.

dus
      ga er eens met rijden
      het blijft toch een extra wagen.

Comment

• Die crossblade, heeft da ding dan echt geen dak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
          als je de achterpanelen zelf moet kopen kost hij weer een beetje meer. plus dacht ik ook dat de vanilla een duurdere kleur was (speciale verf)
          Nieuwe voorruit plaatsen is geen probleem. neem glasschade bij je verzekering (wat je altijd moet doen) en monteer na een maand een nieuwe ruit
          dus moet je eigenlijk bij de 6000€ stel dat je er 260€ afkrijgt toch nog gemakkelijk een 200€ bijrekenen voor dat paneel. dus blijf je op een 6300 hangen.
          De witte heeft meer kilometers, maar idd een plezanter ogend interieur.
          Rij er eens mee en ding af tot 5000€ dan heb je nog altijd 1300€ uitgespaard dat je eventueel later nog kan spenderen aan andere panelen.

dus
          ga er eens met rijden
          het blijft toch een extra wagen.
          De panelen en de voorruit worden op kosten van de garage vervangen he.

Dat truukje met de verzekering moet ik onthouden!

Ik denk dat er minimum 5900-6000 euro te verkrigen . En op de witte een 5000 euro. Dus toch zo'n 1000 euro verschil he.
          Het wit vinden we mooi, dus ik denk niet dat er snel andere panelen zouden aangekocht worden.
          Ik zal erom vragen om ermee te rijden, jep.

Wat bedoel je met, het blijft een extra wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aero
            Die crossblade, heeft da ding dan echt geen dak?
            Neen, echt niet

Comment

• Enkel voor je vriendin dacht ik.
              dus moet hij niet superdeluxe zijn. Versta me niet verkeerd, maar als je ergens naartoe gaat zal het toch altijd met de A3 zijn.

Comment

Die crossblade, heeft da ding dan echt geen dak?
                Nope, je krijgt er wel een hoesje bij om over u radio ed te trekken als het begint te regenen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                  Neen, echt niet
                  hij heeft nog geen voorruit en deuren, wat zou er dan een dak aanzitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                    Neen, echt niet
                    Dan is dat toch rommel

Comment

Dan is dat toch rommel
                      zeg je dat tegen motorijders over hun stalen ros ook.

Comment

Dan is dat toch rommel
                        Hoe ongenuanceerd

Tis gene Z4 zeker

Comment

• Nee maar, alé tzal wel een vinnig beestje zijn maar dat ding heeft geen dak.... rijden die hier trouwens rond?

Comment

Enkel voor je vriendin dacht ik.
                            dus moet hij niet superdeluxe zijn. Versta me niet verkeerd, maar als je ergens naartoe gaat zal het toch altijd met de A3 zijn.
                            Ha zo bedoel je, extra wagen.
                            Als koppel ja, met 2 wagens, dan is de Smart de 2e of extra wagen.
                            Maar momenteel wonen we nog niet samen (hetgeen dit jaar wsl wel zal gebeuren).

En idd, grotere trajecten zullen altijd met de A3 gedaan worden.

Comment

zeg je dat tegen motorijders over hun stalen ros ook.
                              Dat ligt anders hé op een auto hoort toch een dak

Comment

• 'k heb er ooit Twee zien rijden, 1 in zweden, 1 in Duitsland.

Ik heb er ook wel een keer bijgestaan in turnhout in de garage en op het salon.

Dus waarschijnlijk zullen er nog wel zijn in Belgie.

Comment

• Zou'k wel is willen zien

Comment

**Wijst naar nickname**

Comment

de renault spider?
                                      lotus R340

Comment

• @Jupke **wijst naar avatar**, nja ik zie dat ding graag wat dan nog,mijn mening over die crossblade was dat ik het "rommel" vind wel een tof bakje op zen eigen daar nie van

Comment

• je kan ze nog nieuw kopen
                                          ze geraken ze niet kwijt. zo heeft iemand die ik ken eentje gekocht met 30% korting. Hij zij zelf zoveel geef ik ervoor, en een week later was het bod goedgekeurd

Comment

Working...
                                          X