Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SMART Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aero
    @Jupke **wijst naar avatar**, nja ik zie dat ding graag wat dan nog,mijn mening over die crossblade was dat ik het "rommel" vind wel een tof bakje op zen eigen daar nie van
    Daar ging het niet om, je zegt dat er een dak op een auto hoort terwijl je jezelf identificeerd met een wagen zonder

Klonk niet echt logisch of wel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
      je kan ze nog nieuw kopen
      ze geraken ze niet kwijt. zo heeft iemand die ik ken eentje gekocht met 30% korting. Hij zij zelf zoveel geef ik ervoor, en een week later was het bod goedgekeurd
      Waren wel echt duur geloof ik, was dat niet rond het miljoen (bef dan )?

Comment

• How hé,dak is zowel Soft als hardtop

Comment

• Die crossblade's hebben een afdekhoes voor als het regent.

Comment

How hé,dak is zowel Soft als hardtop
            Waarom heb je een dak nodig?

Comment

• *Geeft een softijs met harde koek*

Hier jongen ga verderspelen

Comment

How hé,dak is zowel Soft als hardtop
                En toch heeft ie geen dak, just een een stoffen ding dat over je kop plooit als het nat word

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                  En toch heeft ie geen dak, just een een stoffen ding dat over je kop plooit als het nat word
                  En wss wordt je natter als je stopt om het dak dicht te doen dan dat je gewoon doorrijdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                    En wss wordt je natter als je stopt om het dak dicht te doen dan dat je gewoon doorrijdt.
                    Das ook waar, maar wel lastig als je voor het rode licht staat

Comment

regenkapje

Comment

• Sta911
                        Als ik van jou was, keek ik naar een jonger exemplaar. de modellen na 2000 hebben de eerste facelift gekregen, waarbij de ophanging (minder stuiterig) en de schakelsoftware is verbeterd. Plus dat men de motoren een groter oliereservoir heeft gegeven om schade aan de motor te voorkomen.. want niet vergeten: Smartjes worden meestal afgejakkerd (met koude motor direkt hoge toeren enzo...)
                        een diesel zou ik links laten liggen. mijn vriendin haar broer heeft een city coupé cabrio cdi. motor klinkt leuk, maar is pokketraag. en voor de dagelijkse kosten moet je het niet doen.de benzineversies verbruiken niet veel meer (met Onze Roadster zitten we aan +/- 6.5l) en wegentaks is toch 't zelfde
                        Aan alle anderen: in Antwerpen rijdt een Crossblade rond. En deze heeft dus idd geen dak (of voorruit, deuren.....) maw; : een motor met 4 wielen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimster
                          Sta911
                          Als ik van jou was, keek ik naar een jonger exemplaar. de modellen na 2000 hebben de eerste facelift gekregen, waarbij de ophanging (minder stuiterig) en de schakelsoftware is verbeterd. Plus dat men de motoren een groter oliereservoir heeft gegeven om schade aan de motor te voorkomen.. want niet vergeten: Smartjes worden meestal afgejakkerd (met koude motor direkt hoge toeren enzo...)
                          een diesel zou ik links laten liggen. mijn vriendin haar broer heeft een city coupé cabrio cdi. motor klinkt leuk, maar is pokketraag. en voor de dagelijkse kosten moet je het niet doen.de benzineversies verbruiken niet veel meer (met Onze Roadster zitten we aan +/- 6.5l) en wegentaks is toch 't zelfde
                          Aan alle anderen: in Antwerpen rijdt een Crossblade rond. En deze heeft dus idd geen dak (of voorruit, deuren.....) maw; : een motor met 4 wielen
                          Moest ik in mijn vriendin haar plaats een auto kopen, meer bepaald een Smart, zou ik dat ook doen hoor.

Feit is dat ze pas in het beroepsleven gestapt is en haar budget bijgevolg beperkt is! Vandaar dat ze ook een maximumbedrag heeft opgelegd. En zóveel Smartjes worden er niet te koop aangeboden vond ik, toen ik de 2dehandsmarkt afsjakkerde.

En de prijzen die hoger dan Riet's (mijn vriendin) budget lagen, vind ik eigenlijk zowiezo al stilaan teveel om aan een Smart (al was 'ie nieuw) te geven.....

Comment

• smart is een prijzig ding he, goedjoop in onderhoud en verbruik dat wel, maar in aankoop ...

Dan is bvb een 1.0 106 of zo goedkoper en groter ...

Comment

smart is een prijzig ding he, goedjoop in onderhoud en verbruik dat wel, maar in aankoop ...

Dan is bvb een 1.0 106 of zo goedkoper en groter ...
                              Smart is idd best prijzig, zeker nieuw!

Zelfs onderhoud, je moet er misschien niet al teveel doen omdat je niet zo heel veel bolt met zo'n karretje. (alhoewel, het interval is 10.000km dacht ik voor 'n onderhoud...) Bij Mercedes-Smart weten ze goed genoeg wat de prijzen zijn hoor.
                              Ik denk dat een Smart-onderhoud, evenredig, duur is.

Een 106 zal op alle vlakken goedkoper zijn denk ik (tenzij het verbruik misschien), maar het mist de charme dat een Smartie wel heeft he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911
                                Smart is idd best prijzig, zeker nieuw!

Zelfs onderhoud, je moet er misschien niet al teveel doen omdat je niet zo heel veel bolt met zo'n karretje. (alhoewel, het interval is 10.000km dacht ik voor 'n onderhoud...) Bij Mercedes-Smart weten ze goed genoeg wat de prijzen zijn hoor.
                                Ik denk dat een Smart-onderhoud, evenredig, duur is.

Een 106 zal op alle vlakken goedkoper zijn denk ik (tenzij het verbruik misschien), maar het mist de charme dat een Smartie wel heeft he.
                                Das ook waar, tis wat je wil he

Comment

• Whoehoew!

De buit is binnen, voor m'n vriendin althans. (En ook voor mij een beetje )

Het is een Wit-Zwarte Limited Smart For2 geworden!

Ik stel hem dra als ik tijd heb wel eens voor in het voorbestemde topic!

We zijn er blij mee!
                                  Zaterdag gaan we erom!

Comment

• degene die hier staat?
                                    prfct

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                      degene die hier staat?
                                      prfct
                                      Jep die witte die ik gepost heb, waarvan nog geen interieurpics van te zien waren.
                                      Die heb ik nu wel.
                                      Er is nog eens 500 euro van de prijs gegaan.

De bazin van de zaak (70jaar) heeft er altijd mee rond gereden.
                                      Dus zwaar belast zal de auto niet echt geweest zijn.
                                      Panelen en lak is in perfecte! conditie! ('t zijn nieuwe panelen, omdat ze geen zin hadden om de belettering van de andere panelen eraf te halen)

Ik post hem zo snel mogelijk.

Comment

• ale proficiat met ullie go-cart

Comment

ale proficiat met ullie go-cart
                                          Merci!

Comment

Working...
                                          X