Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@Jupke **wijst naar avatar**, nja ik zie dat ding graag wat dan nog,mijn mening over die crossblade was dat ik het "rommel" vind wel een tof bakje op zen eigen daar nie van
Daar ging het niet om, je zegt dat er een dak op een auto hoort terwijl je jezelf identificeerd met een wagen zonder
je kan ze nog nieuw kopen
ze geraken ze niet kwijt. zo heeft iemand die ik ken eentje gekocht met 30% korting. Hij zij zelf zoveel geef ik ervoor, en een week later was het bod goedgekeurd
Waren wel echt duur geloof ik, was dat niet rond het miljoen (bef dan )?
Moest ik in mijn vriendin haar plaats een auto kopen, meer bepaald een Smart, zou ik dat ook doen hoor.
Feit is dat ze pas in het beroepsleven gestapt is en haar budget bijgevolg beperkt is! Vandaar dat ze ook een maximumbedrag heeft opgelegd. En zóveel Smartjes worden er niet te koop aangeboden vond ik, toen ik de 2dehandsmarkt afsjakkerde.
En de prijzen die hoger dan Riet's (mijn vriendin) budget lagen, vind ik eigenlijk zowiezo al stilaan teveel om aan een Smart (al was 'ie nieuw) te geven.....
smart is een prijzig ding he, goedjoop in onderhoud en verbruik dat wel, maar in aankoop ...
Dan is bvb een 1.0 106 of zo goedkoper en groter ...
Smart is idd best prijzig, zeker nieuw!
Zelfs onderhoud, je moet er misschien niet al teveel doen omdat je niet zo heel veel bolt met zo'n karretje. (alhoewel, het interval is 10.000km dacht ik voor 'n onderhoud...) Bij Mercedes-Smart weten ze goed genoeg wat de prijzen zijn hoor.
Ik denk dat een Smart-onderhoud, evenredig, duur is.
Een 106 zal op alle vlakken goedkoper zijn denk ik (tenzij het verbruik misschien), maar het mist de charme dat een Smartie wel heeft he.
Zelfs onderhoud, je moet er misschien niet al teveel doen omdat je niet zo heel veel bolt met zo'n karretje. (alhoewel, het interval is 10.000km dacht ik voor 'n onderhoud...) Bij Mercedes-Smart weten ze goed genoeg wat de prijzen zijn hoor.
Ik denk dat een Smart-onderhoud, evenredig, duur is.
Een 106 zal op alle vlakken goedkoper zijn denk ik (tenzij het verbruik misschien), maar het mist de charme dat een Smartie wel heeft he.
Jep die witte die ik gepost heb, waarvan nog geen interieurpics van te zien waren.
Die heb ik nu wel.
Er is nog eens 500 euro van de prijs gegaan.
De bazin van de zaak (70jaar) heeft er altijd mee rond gereden.
Dus zwaar belast zal de auto niet echt geweest zijn.
Panelen en lak is in perfecte! conditie! ('t zijn nieuwe panelen, omdat ze geen zin hadden om de belettering van de andere panelen eraf te halen)
Comment