Oorspronkelijk geplaatst door walter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SMART Lovers
Collapse
X
-
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenGa je hem enkel voor korte trippen gebruiken of ook voor snelweg verkeer? Daar komt hij serieus te kort vind ik qua stabiliteit tov vrachtwagens maar zeker ook tov auto's. Qua opties zou ik eerlijk gezegd geen radio9 nemen. Dat is eigenlijk een iets wat verouderde grundig radio met een mooi paneeltje voor. Je kan beter voor een Alpine gaan die 100den keren beter speelt en beduidend goedkoper is (vergeet dan wel niet de radiovoorbereiding te bestellen). Het zware stuur kan je oplossen door een servo te nemen hé? Maar zou je ook geen electrische ruiten nemen? Toen ik ermee reed had ik enorm veel last van de hendel van de ruiten die tegen de zijkant van mijn been drukte. De volautomatische versnellingsbak zou ik niet nemen eerlijk gezegd, je schakelt het beste zelf maar zo een panoramadak is best wel fijn. Langs de andere kant zou ik zeker ook voor een airco kiezen. in de zomer zijn het werkelijk rijdende sauna's ondanks dat het een kleine auto is. Maar als je dan alles begint op te sommen is het al aantrekkelijker om een betere uitrusting variant te kiezen vrees ik. Maar ja, het zijn vooral de standaard auto's die scherp geprijsd zijn. Eénmaal je opties begint te kiezen gaat de prijs snel de hoogte in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzalig karreke
heeft een smart cdi eigelijk een distributieketting of riem
googel helpt niet direct
Comment
-
je link doet het niet
damn zeg dat slaagt me wat tegen van benz
geluid van de 54 pk cdi
+ YouTube Video
en de waanzinnige hernemingen
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Offroad lover Bekijk Berichten
Comment
-
de polo 1.2 tdi was recordhouder geworden op co² - 1 gram minder dan de smart cdi...
smart 40kw cdi gaat naar 86 gr co²
door een verlaging van 7mm
Last edited by bobo; 07/02/2010, 10:22.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik denk ondertussen te weten een ketting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDat vind ik nu de mooiste smart ooit gemaakt, spijtig dat ze die niet meer maken2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenIn juni komt bij ons ook een nieuwe fortwo
Hier alvast een 4-tal weken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenBij jullie ook vertraging voor de levering?
Hier alvast een 4-tal weken
Comment
Comment