Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SMART Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
    4 weken vertraging en binnen 4 maand een facelift......
    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    nix op stock naar jullie zin ?
    Tjah, hij is nu besteld he. Maar wel een vervangwagen vanaf de geplande leveringsdatum tot de uiteindelijke levering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
      4 maand een facelift......
      link?

Comment

• breder onderstel, minder zijwindgevoelig

Comment

• idd facelift model, er zit ook iets meer standaard in oa de vroeger optionele toerenteller en klokje op dashboard; diesel heeft 55pk ipv 45 dacht ik,

die van ons is een donkeregrijze (nieuwe kleur) met rood interieur, opties zijn middenarmsteun en radio met extra boxen
          MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• die diesel is al van 10/2009 en ik heb de eerste
            nu 4/2010 is de diesel dan een beetje verlaagd om terug de zuinigste op de markt te worden, polo bleumotion ging eronder met 87 gram

maar de facelift voor 2011 zou grondiger zijn, met oa een bredere wielbasis (?) wordt gezegd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              die diesel is al van 10/2009 en ik heb de eerste
              nu 4/2010 is de diesel dan een beetje verlaagd om terug de zuinigste op de markt te worden, polo bleumotion ging eronder met 87 gram

maar de facelift voor 2011 zou grondiger zijn, met oa een bredere wielbasis (?) wordt gezegd
              Tevreden over jouw Fortwo BOBO? heb dezelfde kleur met rood interieur

Comment

• ik heb de auto met het hart en het verstand gekocht en ik ben erg tevreden, nu na 6000 km

2 kinderziektes, maar ik ga er niet voor binnen, worden wel opgelost als ik binnen moet voor onderhoud
                - carkit zijn volume is erg stil, ik versta de mensen niet, ttz is eens voorgevallen en sindsdien niet meer geprobeerd, hang ook niet de hele dag aan de lijn, en vergeet de bleuthoot altijd op te zetten

- sproeier achteraan doet het niet meer, als ik sproei ligt er en plas onder de auto net voor het rechter achterwiel, darmpje los zeker

- bij koude, maar die is nu voorbij wel wat rammels van de extra klokjes

ik vind de smart zo zalig rijden en de cdi trekt er lekker bullig aan

de kleur samen met rood interieur is echt wel sjiek, jammer dat je met leer vast zit aan zwart binnenin

het enige dat ik kan zeggen is mss dat ik €'s had kunnen uitsparen door een okkazie te kopen, maar dat geldt voor elk auto natuurlijk, langs de andere kant is't de bedoeling dat deze rolschaats lang blijft, zeker bij weinig gebruik is't nou eenmaal een auto die geen klauwen vol kost

Comment

• De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

• Die van ons heeft de fabriek verlaten, wanneer hij hier is nog niet te zeggen. Maar vanaf vrijdag mogen we om een vervangSmart gaan. Omdat hij dan in principe moest geleverd zijn.

Comment

- sproeier achteraan doet het niet meer, als ik sproei ligt er en plas onder de auto net voor het rechter achterwiel, darmpje los zeker

- bij koude, maar die is nu voorbij wel wat rammels van de extra klokjes
                      Klassieke problemen

Comment

• Comment

• Die van ons is er. Morgen gaat m'n ma de papieren in orde brengen en na het weekend gaat ze hem afhalen.
                          De voorbije week reeds al met een Smart kunnen rijden (wegens de levertermijn die wat uitgelopen is). Dat rijd best wel goed. Heerlijk om met in de stad te rijden. Ook op de snelweg moet dat niet onderdoen voor andere stadswagentjes.

Comment

• de fun kan beginnen hopelijk

walter heeft zijn i love my saab sticker
                            ik wil die van smart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                              Die van ons is er. Morgen gaat m'n ma de papieren in orde brengen en na het weekend gaat ze hem afhalen.
                              De voorbije week reeds al met een Smart kunnen rijden (wegens de levertermijn die wat uitgelopen is). Dat rijd best wel goed. Heerlijk om met in de stad te rijden. Ook op de snelweg moet dat niet onderdoen voor andere stadswagentjes.
                              Hij is er. Toch nog enkele verschillen dan met die demo Smart die we de voorbije 2 weken hadden. De spreidingen van de versnellingen lijken anders te zijn. Versnellingen lijken langer en hij schakelt zachter. Zou die kunnen liggen aan het feit dat de onze zo'n Eco geval is met start-stopsysteem? Verder lijkt hij ook lichter te sturen.

Comment

• nieuwe banden en op spanning doet veel

en verder ?

hate it or love it

Comment

nieuwe banden en op spanning doet veel

en verder ?

hate it or love it
                                  Misschien, maar die demowagen had slecht 3500km. Dus fel versleten zullen die niet zijn.
                                  Verder? Bwa moest ik in het centrum van een stad wonen zou ik er ook ééntje kopen, dat kan overal tussen, weinig parkeerplaats nodig en brengt je droog van plaats A naar B.

Comment

• leveringstermijn van de onze zou half juni zijn.

Comment

• update model 2011

Comment

• Voorlopig gemiddeld verbruik van onze is 6,3l/100km. Motor moet nog ingereden worden en mn ma moet nog wat wennen aan het half-automaat schakelen. Als hij op 6l geraakt zijn we dik tevreden! We komen van een automaat die er 12l/100km zoop.

Comment

• das vrij netjes als ik op smart-forum kijk

Comment

Working...
                                          X