Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SMART Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten
    Ging wel vooruit
    Smart Roadster by Kristof E., on Flickr
    Bedoelt ge da gij één van de twee in de Smart zijt? Passagier misschien?

Ik dacht dat filmen op de 'ring niet was toegelaten?

Comment

• mooie roadster, en den draad bleef hangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
        Bedoelt ge da gij één van de twee in de Smart zijt? Passagier misschien?

Ik dacht dat filmen op de 'ring niet was toegelaten?
        Ik heb de foto genomen. Camera's in de wagen kijken ze niet meer naar. Alleen gopros die buiten hangen mogen niet.

Comment

• fout topic..

Comment

• Comment

• van mijn neefkes, helaas een manulele om te leren rijden

boom-smart

en spieken bij het examen

autoke rijdt erg leuk en volwassen tov de oude, tis ook geen lilliputter meer

Comment

• vraag me wel af hoe lang ze het merk nog in leven gaan houden, ik zie de nieuwe (ook) nooit

Comment

• Je ziet ze inderdaad wel heel weinig.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• je kunt het nu bij alle kleintjes krijgen maar dat ding heeft alles van een grote (deze specifiek op de autobak na hehe), ik vind het geniale auto's en ik geloof dat ze erg veilig zijn

Comment

• Ik vond de smart roadster altijd een prachtige wagen.
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Ik vond de smart roadster altijd een prachtige wagen.
                        Ga je mond wassen met zeep !!!!

Comment

• timmie ze rijden echt goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            timmie ze rijden echt goed
                            Ze rijden heel goed, mede door het geringe gewicht. Wie het tegendeel beweert, heeft er geen uitgebreide test mee gedaan. Dat is een kart op de openbare weg.
                            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Nice Mashup, Smart ForTwo + Nissan GT-R.

Comment

• Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

vraag me wel af hoe lang ze het merk nog in leven gaan houden, ik zie de nieuwe (ook) nooit
                                  Vraag het me soms ook echt af...

Destijds reden er hier redelijk wat rond, en die er nog een hebben is nog steeds hun eerste

Volgens me ligt het echt aan de te hoge prijs? Voor dat geld kan je toch al veel meer waar voor je geld hebben...

Comment

• iets met gemiddelde uitstoot van uw gamma...maar dan nog gaat het over verkochte exemplaren of gemiddelde van al uw modellen

Comment

iets met gemiddelde uitstoot van uw gamma...maar dan nog gaat het over verkochte exemplaren of gemiddelde van al uw modellen
                                      alsof een smart vandaag nog zoveel lager zit in co² als een a-klasse...
                                      toen ik mijn cdi'tje kocht nog wel

Comment

• Größe: Felgen 8x18, mit Reifen: 215/35/18 und 205/35/18.
                                        There are Pretenders among us.....
                                        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Working...
                                        X