Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er staat hier in de gemeente een RR te koop bij zo’n sukkel-garagist, die normaal alleen oude Peugeotjes 206 en gele Seat Ibiza’s verkoopt. Op zijn krijtbord : Rolls Royse bj 2004. De helft van zijn toonzaal staat ermee vol
Zover ik kan achterhalen heeft deze Rolls geen luchtvering standaard, maar zijn er genoeg bedrijven die het wel voor deze Rolls hebben.
Dus het is aannemelijk dat deze luchtvering heeft.
There are Pretenders among us..... Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Maar die geeft wellicht een premium service en garantie lol
Denk het niet .
Echt zo’n beunhaas. Toen ik nog bij mijn ouders woonde, heeft een van zijn klanten daar op een zomeravond een ferm accidentje gehad: auto was paar uur tevoren afgehaald, en bij een van de eerste ritjes passeerden ze dus langs mijn ouders. De verkeersdrempel over, en het voorwiel van die auto besloot er alleen van door te gaan.
Voorwiel kwam tegen de auto van een van de buren terecht. En de Renault in kwestie via de brievenbus van een andere buur, in een voortuintje tot tegen een huisgevel.
Comment