Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ROLLS-ROYCE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• das nieuw, nix aan te doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      305 24"

Ik persoonlijk vind ze schitterend staan, ze volgen het thema van de OEM velgen, gewoon "een tikske" dikker..

Jep
      Heeft die kerel een website? Of waar kan je die foto's van de LP640 vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

das nieuw, nix aan te doen
        ik moet er niet op kijken dus mijn probleem is 't niet alleszins
        op enkele uitzonderingen na heb ik 't niet voor 't design van de laatste jaren (en dan doel ik niet enkel op auto's maar ook algemeen)

Comment

• Comment

• Wowwwwwwwwww!

Comment

• Comment

UBERVET $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Comment

• kwa kleur wel

Comment

kwa kleur wel
                    ooh zo eentje in een typische "vuil" , licht naar donkerbruin toe tachtiger jaren benz kleurtje

Comment

• Dikke 280 !

Vind je zoiets ooit nog okkazie in topstaat zoals bij budgetbenz.nl ? (Sorry voor het OT)

Iedereen weet wel dat zo'n Phantom één van mijn ultieme droomwagens is !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                        gebuikte ie em als dagelijkse wagen?
                        ja en neen.

Kwam bijna elke dag buiten ja.
                        Toch in de winter.
                        In de zomer 1 of 2 keer per week, rest van de dagen rijdt ie met zijn triumph.

En op echt lange afstanden neemt ie zijn dieseltje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                          Dikke 280 !

Vind je zoiets ooit nog okkazie in topstaat zoals bij budgetbenz.nl ? (Sorry voor het OT)

Iedereen weet wel dat zo'n Phantom één van mijn ultieme droomwagens is !
                          Ja.

Wel niet bij budgetbenz.
                          Maar af en toe zie je ze wel verschijnen

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Londen is zo zot.
                              Wat staat er nu allemaal bijeen op een foto.
                              Ik vind het wel raar dat die bakken daar allemaal mogen rijden.
                              Zijn die dan allemaal inegschreven als taxi?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                Londen is zo zot.
                                Wat staat er nu allemaal bijeen op een foto.
                                Ik vind het wel raar dat die bakken daar allemaal mogen rijden.
                                Zijn die dan allemaal inegschreven als taxi?
                                hoezo?

Comment

• Die lichtblauwe drophead in London, is dat niet dezelfde als die van in Knokke deze zomer? Ik heb die een paar keer gezien, zelfde kleur, Britse nummerplaat en ik dacht ook een 7 en F er in.
                                  i 1 2 1/2 6

Comment

• Ik weet het niet, maar dat lijkt me eentje van Rolls-Royce zelf te zijn..

Deze heeft nummerplaat HY07 FVM, die in de luxespecial van autogids heeft nummerplaat HY07 EWO en die in Knokke had HY07 EWZ (http://spots.autogespot.com/viewimag...04082007203255)
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                      hoezo?
                                      Er zijn nu zo regels met uitlaatgassen enzo.
                                      SUV's worden om logische redenen zwaarder bestrafd.
                                      Een methode om dit te ontwijken is de wagen in te schrijven als een soort van 'taxi'.
                                      Ik zal het thuis eens opzoeken hoe het zit.
                                      Deze avond normaal gezien meer dus.

Comment

• Mja, iemand die zo'n wagen nodig heeft betaald met plezier die congestion tax hoor.

Maar zelfs in Turnhout rijdt een Porsche 997 Turbo als Taxi rond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                          Er zijn nu zo regels met uitlaatgassen enzo.
                                          SUV's worden om logische redenen zwaarder bestrafd.
                                          Een methode om dit te ontwijken is de wagen in te schrijven als een soort van 'taxi'.
                                          Ik zal het thuis eens opzoeken hoe het zit.
                                          Deze avond normaal gezien meer dus.
                                          Je bedoelt de congestion charge?

Er zijn verschillende manieren om die te ontwijken, één manier daarvan is inderdaad de wagen inschrijven als een taxi of gewoon nummerplaten verwisselen.

Comment

Working...
                                          X