Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ROLLS-ROYCE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Da's toch Beckham niet maar dingske, allez, diene zanger. Euhm. Justin Timberlake?
    Don't think so.
    Voor zover ik mee ben, heeft Timberlake geen kinderen.

Comment

• die rolls van beckham is wel knap.
      de raamomlijsting meegespoten, en dan dan die speciale velgen. hebben die nu een heel fijne V-spaak lopen of zijn dat kunstofpaneeltjes die erop zitten

Comment

• Comment

• mooie auto, maar vinnek z'n geld niet waard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidovitch Bekijk Berichten
            mooie auto, maar vinnek z'n geld niet waard
            is een Opel Corsa z'n geld waard?
            is een M3 z'n geld waard?
            is een S-Klasse z'n geld waard?
            is een SLR z'n geld waard?
            is een Fiat Punto z'n geld waard?

You know what I mean

Comment

• Nog wel een knappe combinatie van wit met die motorkap uit geborsteld alu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten

Vette kar van Beckham .

Comment

• Ik vind'm zo ronduit lelijk, Roll's onwaardig imo.

Comment

• Ik vind het, als ik heel eerlijk ben, in de meeste configuraties lelijke sloepen. Allez, maak daar maar boten van.

Comment

• the once Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe becomes the MANSORY Bel Air with the following modifications:
                      - mirror-finished 22-inch aluminium wheel rims
                      -305/40 Dunlop SP Sport Maxx tires
                      - PU-RIM body styling kit
                      - Brembo high-performance brake kit
                      - lower front apron and side sills
                      - lift-reducing rear end bodywork
                      - carbon and natural wood interior appointments
                      - diamond-stitched decorative seams on dashboard & seats
                      - aluminium pedals, illuminated door sill trim

Comment

• Comment

• Het enige dat ik op die Mansory kan aanmerken is dat hij geen chroom spiegeld mocht hebben. Eén van de eerste van hun creaties die ik echt knap kan noemen....

smaken kunnen uiteraard verschillen

Antwerpen is't Stad
                          en al de rest is parking!!

Comment

• Ik vind ook geen enkele RR mooi

Comment

• Ferm kleurtje

Comment

• Knap!

Comment

• De eerste Drophead die ik eigelijk knap vind. Zwart is maar zwart, dat blauw is ook niet echt gepast op een Rolls maar dit kleurtje

Comment

• Wit vind ik ook nog knap.
                                    Maar moest ik er eentje kopen werd het toch een koningsblauwe of een felrode.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Ferm kleurtje

Is dat rood met wit op de achtergrond een veyron met pimp-velgen?

Comment

• Die van Beckham vind ik eigelijk nog tamelijk vet. Allez, niet dat ik hem zelf zou kopen, maar het is veel mooier dan die van Mansory!

Comment

• Damn zeg, op Goodwood stonden ze op de stand van RR gewoon open, een Phantom en een Phantom Coupé.

WOOOOOOOOOOOT.

Wat een magistrale karren zijn dit toch. Gigantisch, ja, en zeker niet understated (dus ook "arrogant" te noemen, als je dat wil), maar damn ze zitten qua design wel schitterend ineen. Ik kan er gewoon niet over, 't is stylistisch gezien een perfect neoclassicisme. De grandeur van de grote Rolls' en Bentleys van weleer zit er méér dan voldoende in, maar tevens is 'ie ook helemaal mee met z'n tijd (en dat mis ik bij de auto's uit Crewe). De lijn van de Coupé is om bij te smelten... wat een kar wat een kar.

Op de parking van 't Goodwood Park Hotel stonden er twee Phantoms, en plots kwam er een Maybach 62 aangereden. Wat een gigantisch lelijke, bloated, opgezwollen fugly kar is me dat toch, vergeleken met die überstatige Phantom! 't Was zot hoe die Maybach in 't niks verzinkt, en echt bijna opvalt door z'n lelijkheid. Ik begrijp maar al te goed dat de verkoopcijfers in die "klasse" zijn zoals ze zijn, je mag dan wel een beetje onopvallend willen reizen als miljardair, maar je wil toch ook in iets moois zitten.

Voor mij is er echt geen twijfel, niet in het minst : de Rolls heeft zo goed als alle troeven, in die klasse. De grote Bentleys zijn ook prachtig handwerk, dezelfde grandeur, maar ze zijn zo oubollig. Verwacht je niet van een merk dat in dezelfde groep zit als Audi en Lamborghini. Eigenlijk ziet de Rolls eruit zoals grote Bentleys zouden moeten hebben uitgezien (Bentley was altijd het iets sportievere, modernere, wilde broertje van de twee, terwijl Rolls voornamelijk de rustige, low-profile, ultraklassieke portemonnaie opzocht), en zou je de Rolls verwachten zo klassiek te zijn als de grote Bentleys van vandaag.

't Is een gut-feeling, maar ik ben er 100% zeker van dat ze zowel bij Maybach als bij Bentley zeer goed aanvoelen dat het derde, andere merk, de juiste keuze maakte. Verkoopcijfers bewijzen dat ook. Ik verwacht de volgende grote Bentleys en de nieuwe Maybachs plots ook 'n pak strakker, meer neoklassiek (of hoe moet je dat noemen), extraverter en vooral: wat meer van deze tijd.
                                          En ook Rolls innoveert (allez ja ) -> blijkt dat in Europa zo'n 70% van de Rolls eigenaren zélf rijden, dus kwam er prompt de mogelijkheid om een "sportstuur" met dikkere stuurvelg en meer grip, te bestellen. De "moderne" interieurs schijnen ook zeer vaak verkocht te worden (dus moderne kleurencombo's zoals wit/zwart met pianolak e.d.). Enkel nog op 't vlak van de motor mogen ze wat bijtrekken, al is de Phantom meer dan snel genoeg. Maar een drukgevoede 6,75 liter V12 met een koppel dat met 4 cijfertjes moet geschreven worden, dat zou 't af maken.

Tot dan : RR op één, zonder twijfel. 'Ie overklast de andere twee, of je 'm nu mooi vindt of niet. En dan ben ik ook nog 'es 100% zeker dat er veel mensen zijn (zeker ook op dit forum) die de Rolls niet de kans gunnen die 'ie verdient, enkel en alleen maar omdat 'ie "onder de vleugels van BMW" is ontstaan...
                                          Last edited by ; 18/07/2008, 19:09.

Comment

Working...
                                          X