Voor een Phantom laat ik ALLE andere auto's staan. Er rijdt eentje rond bij ons in de buurt en telkens als ik hem zie (helaas erg weinig) krijg ik er kippevel van. Mij maakt het niet uit wie hem ontworpen heeft of bouwt. De huidige wagens zijn de beste die ooit de fabriek hebben verlaten. Wie in deze klasse een Maybach koopt heeft imo de grootste miskoop van zijn leven gedaan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ROLLS-ROYCE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Is een gut-feeling, maar ik ben er 100% zeker van dat ze zowel bij Maybach als bij Bentley zeer goed aanvoelen dat het derde, andere merk, de juiste keuze maakte. Verkoopcijfers bewijzen dat ook. Ik verwacht de volgende grote Bentleys en de nieuwe Maybachs plots ook 'n pak strakker, meer neoklassiek (of hoe moet je dat noemen), extraverter en vooral: wat meer van deze tijd.
En ook Rolls innoveert (allez ja ) -> blijkt dat in Europa zo'n 70% van de Rolls eigenaren zélf rijden, dus kwam er prompt de mogelijkheid om een "sportstuur" met dikkere stuurvelg en meer grip, te bestellen. De "moderne" interieurs schijnen ook zeer vaak verkocht te worden (dus moderne kleurencombo's zoals wit/zwart met pianolak e.d.). Enkel nog op 't vlak van de motor mogen ze wat bijtrekken, al is de Phantom meer dan snel genoeg. Maar een drukgevoede 6,75 liter V12 met een koppel dat met 4 cijfertjes moet geschreven worden, dat zou 't af maken.
En nog iets waar ik niet zeker van ben, maar is de Arnage ook niet veel goedkoper?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichtenik vind vooral het nietige dametje een grappig zicht...
Inderdaad een veel te imposante wagen vind ik ook wel, zeker als je vergelijkt met de espace die rechts nog net te zien is... Echt veel lager lijkt die niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenKhad liever links net iets meer gezien...
en qua compositie heb je idd gelijk, daar let ik nog veel te weinig op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk BerichtenAls echte toeristen stonden we toch even te wachten welke toch wel welgestelde Belg in die auto ging stappen, maar na een halfuur stond die nog steeds identiek naast de rolls. Wat er links van lag staat onder 'vaartuigen'.
en qua compositie heb je idd gelijk, daar let ik nog veel te weinig op.
Comment
Comment