Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ROLLS-ROYCE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ROLLS-ROYCE Lovers

Gek dat hier nog geen topic over bestond ...

Anyway, direct met de deur in huis vallen met goed nieuws:

Oorspronkelijk geplaatst door Autoweek.nl
    Deze week is het tweeduizendste exemplaar van de Rolls-Royce Phantom geproduceerd.

In bijna drie jaar tijd zijn tweeduizend Rolls-Royces Phantom geproduceerd. Dat is niet zo veel als moederbedrijf BMW bij de lancering ervan had verwacht, maar toch maakte men er bij de fabriek in het Britse Goodwood een feestje van.
    Het tweeduizendste exemplaar is bestemd voor een Chinese eigenaar. China is inmiddels een belangrijke markt voor Rolls-Royce. Tijdens het feestje verklaarde directeur Ian Robertson: “De komende twaalf tot achttien maanden worden spannend. In die tijd verwachten we de productie te starten van de cabriolet-versie van de Phantom.�
    Eerder dit jaar presenteerde Rolls-Royce een verlengde versie van de Phantom. Volgens geruchten wil Rolls-Royce ook een kleiner model aan het programma toevoegen om de concurrentie aan te gaan met de Bentley Continental Flying Spur. De mensen in Goodwood zien tandenknarsend toe hoe Bentley succes boekt met dit op de VW Phaeton gebaseerde model. De nieuwe Rolls zal daarom op de bodem van de BMW 7-serie worden gebouwd. Deze ´baby-Rolls´, zoals het project liefkozend wordt genoemd, wordt echter niet op korte termijn verwacht.

1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

2000 is toch wel al behoorlijk veel voor een dergelijke wagen (en voor een dergelijk gedrocht )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
      (en voor een dergelijk gedrocht )
      Al in 't echt gezien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spg900
        Al in 't echt gezien?
        afgezien van het autosalon nog niet nee... en ik geef toe tis een erg imposante auto; maar mooi?? NO WAY

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spg900
          Al in 't echt gezien?
          Der rijdt er ene af en toe rond in Kortrijk Ik heb hem al twee of drie keer gezien.

Comment

afgezien van het autosalon nog niet nee... en ik geef toe tis een erg imposante auto; maar mooi?? NO WAY
            Ik vind dat eigenlijk best wel een mooie auto. Hij heeft iets bombastisch en tegelijk sierlijks, dat is knap!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
              Der rijdt er ene af en toe rond in Kortrijk Ik heb hem al twee of drie keer gezien.
              waar heb je die al zien rijden; wil ik anders ook wel eens spotten

Comment

Ik vind dat eigenlijk best wel een mooie auto. Hij heeft iets bombastisch en tegelijk sierlijks, dat is knap!
                hij is enorm indrukwekkend en wat je zegt over bombastisch en tegelijk sierlijk... klopt eigenlijk wel maar toch vind ik hem niet mooi... goja smaken verschillen hé

Comment

Ik hoop dat die cabrio versie van de Phantom even mooi zal zijn als het prototype enkele jaren geleden. Dat was pas een sierlijke cabrio!

Comment

waar heb je die al zien rijden; wil ik anders ook wel eens spotten
                    Tsjah, rond de broel, en op de grote markt.

Is van een kerel die me bekend voorkwam, kwam veel in café " stradivarius " in Kortrijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                      Ik hoop dat die cabrio versie van de Phantom even mooi zal zijn als het prototype enkele jaren geleden. Dat was pas een sierlijke cabrio!
                      gaat die cabrioversie van de Phantom eigenlijk daadwerkelijk in productie? Ik dacht dat dat enkel een prototype/studie was. Hoewel 't wel goed zou kunnen natuurlijk want Rolls-Royce heeft wel een traditie van cabrio's...

Comment

gaat die cabrioversie van de Phantom eigenlijk daadwerkelijk in productie? Ik dacht dat dat enkel een prototype/studie was. Hoewel 't wel goed zou kunnen natuurlijk want Rolls-Royce heeft wel een traditie van cabrio's...
                        lees openingspost!

Comment

Tsjah, rond de broel, en op de grote markt.

Is van een kerel die me bekend voorkwam, kwam veel in café " stradivarius " in Kortrijk.
                          damn kmoet daar dringend nog eens wat meer gaan rondhangen (of van de stradi mijn stamcafé maken )

tot zover het OFF-TOPIC zou ik zeggen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                            lees openingspost!
                            excuses, had ik even over het hoofd gezien

Comment

Heb al met veel rollsen gereden (vnl naar oldtimerbeurzen) maar ze hebben bij mij nog nooit een WAAAAW gevoel teweeggebracht. Enkel de Silver Seraph vind ik aangenaam. De andere geven veel te weinig indruk dat ja aan het rijden bent. Zo melig: sturen als met een heet mes door de boter gaan, in de bocht te ver overhellen (vnl de oudere modellen en dan vooral nog als ze op de amerikaanse markt afgestemd zijn) maar ik moet wel toegeven dat ze supercomfortabel zijn. Had eens een trouwer moeten rijden voor kenissen met een Silver Spirit en toen ik daarna terug in mijn 318d stapte, reed ik precies met een tracteur

Comment

2000 Phantoms? Amai, zoveel had ik er niet verwacht. En inderdaad gek dat hier nog geen topic over bestond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jelle
                                  Heb al met veel rollsen gereden (vnl naar oldtimerbeurzen) maar ze hebben bij mij nog nooit een WAAAAW gevoel teweeggebracht. Enkel de Silver Seraph vind ik aangenaam. De andere geven veel te weinig indruk dat ja aan het rijden bent. Zo melig: sturen als met een heet mes door de boter gaan, in de bocht te ver overhellen (vnl de oudere modellen en dan vooral nog als ze op de amerikaanse markt afgestemd zijn) maar ik moet wel toegeven dat ze supercomfortabel zijn. Had eens een trouwer moeten rijden voor kenissen met een Silver Spirit en toen ik daarna terug in mijn 318d stapte, reed ik precies met een tracteur
                                  maar die tracteur reed waarschijnlijk twee keer zo snel in de bochten!

Comment

hij is enorm indrukwekkend en wat je zegt over bombastisch en tegelijk sierlijk... klopt eigenlijk wel maar toch vind ik hem niet mooi... goja smaken verschillen hé
                                    Jij vindt een F40 mooi, ik denk dat er zeker zo veel mensen zijn die een f40 lelijk vind dan dat er mensen zijn die een phantom lelijk vinden, al zijn ze beiden indrukwekkend.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Autoweek
                                      In bijna drie jaar tijd zijn tweeduizend Rolls-Royces Phantom geproduceerd. Dat is niet zo veel als moederbedrijf BMW bij de lancering ervan had verwacht
                                      Wederom verdenk ik het o zo kwalitatieve Autoweek ervan zever van de hoogste plank te brengen.

Als ik 't me nog goed voorheb, had BMW in 't begin de bedoeling van ongeveer 2 auto's per werkdag te maken, sommigen spraken zelfs van "1 auto per dag" (daarmee dan kalenderdag bedoelend). Dus zeker niet meer dan 500 auto's per jaar.

Dan zitten ze nu in ieder geval boven 't gepronostikeerde getalletje. En dat is wat BMW zelf zei ook, tot zover ik 't me herinner.

Njah.

Comment

Ik vind de phantom echt zalig, heeft zo iets machtig en imposant net zolas een hummer h2. ik verschoot nogal toen ik hem op het autosalon zag, wat een joekel.

Comment

Working...
                                        X