Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ROLLS-ROYCE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo GovaertsIk vind de phantom echt zalig, heeft zo iets machtig en imposant net zolas een hummer h2. ik verschoot nogal toen ik hem op het autosalon zag, wat een joekel.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexWacht tot je hem in het echt ziet ... Gewoon het einde, een Hummer H2 lijkt er wel een Smartje naast !1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
echt een fenomenale wagen, zo groot
Als je het interieur goed bekijkt zie je wel duidelijk de invloed van BMW, de centrale Idrive button is hier een voorbeeld van.
Rond het eigendom van Rolls-Royce door BMW is er ook nog een mooie anekdote. Iedereen weet dat RR door BMW ingelijfd is ten tijde van Bentley bij VW, wel oorspronkelijk dacht VW dat ze RR ook gekocht hadden. Maar ze hadden de grote fout gemaakt het logo van RR niet te kopen, BMW heeft dit opgemerkt en het logo opgekocht. Dat is ook de reden waarom VW de gebouwen en het personeel heeft dat oorspronkelijk in de gebouwen van RR werkte en RR is bij BMW van scratch opnieuw moeten beginnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre
echt een fenomenale wagen, zo groot
Als je het interieur goed bekijkt zie je wel duidelijk de invloed van BMW, de centrale Idrive button is hier een voorbeeld van.
Rond het eigendom van Rolls-Royce door BMW is er ook nog een mooie anekdote. Iedereen weet dat RR door BMW ingelijfd is ten tijde van Bentley bij VW, wel oorspronkelijk dacht VW dat ze RR ook gekocht hadden. Maar ze hadden de grote fout gemaakt het logo van RR niet te kopen, BMW heeft dit opgemerkt en het logo opgekocht. Dat is ook de reden waarom VW de gebouwen en het personeel heeft dat oorspronkelijk in de gebouwen van RR werkte en RR is bij BMW van scratch opnieuw moeten beginnen.
Comment
-
heeft er iemand goede foto's van deze duo tone rolls royce phantom??
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=6cdc5c0b
deze is anders ook wel mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CedrickInderdaad, jaartje geleden reed er ons ene voorbij, ik zat achteraan in de wagen (VW Passat) en ik zat tegenover de Phantom écht laag!
Ik zag de man nauwelijks zitten ik moest echt omhoog kijken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo GovaertsIk vind de phantom echt zalig, heeft zo iets machtig en imposant net zolas een hummer h2. ik verschoot nogal toen ik hem op het autosalon zag, wat een joekel.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIOIk vind de phantom echt zielig, een vierkante bak waar alleen ouderwetse stoefers nog eens willen uitpakken vooraleer hun kist open te trekken. Geef mij maar MAYBACH.
Phantom is dé auto van het moment. Als je daar mee ergens komt ben je dé man.
Maybach is niets meer als een Uber-S, zielloos wezen...
Beetje zoals een VW Phaeton, dijk van een wagen, geen twijfel over, maar hij mist de (recente) geschiedenis om hem een topper te maken.
De rolls is die topper...
Comment
-
Ik vind nou net die Maybach een ongelogelijk kitscherige pooierbak met géén karakter whatsoever, een lijn waar een walvis zich zelfs zou wegdraaien, en een interieur dat goed lijkt op de overvolle living van een 82 jaar oud kitsch-verzamelend koppel gepensioneerden.
Die kar heeft gewoon géén karakter, da's een duffe "kijk ik wil de langste zijn en binnenin heb ik véél hout, yeeey" kloon, érg lelijk eigenlijk, die voor véél teveel geld wordt verkocht.
Of neen : niét veel verkocht. Verkoopcijfers van de Yukbach liggen onder de 40% van de verwachtingen/schattingen, terwijl die van de Rolls slechts 15% onder de verwachtingen liggen maar die specifieke markt kent wel 'n terugval van zo'n 50%.
De Maybach vind ik de ideale auto om VIPs van de luchthaven naar 't hotel te voeren. Als hotelketen kan je zeggen dat je 't summum wou aan comfort, en dat is aannemelijk. Maar als privé-persoon wil je toch de schaamte niet oplopen door openlijk te gaan zeggen dat je éigen middelen in zo'n resoluut gedrocht hebt geïnvesteerd ?
(de gustibus et coloribus, i know ... maar 'k vind dit leuk )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirrezou dat mss niet door een of andere wetgeving bepaalt zijn, het is in elke wagen zo hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo GovaertsHet moet blijkbaar niet zwart zijn. op het autosalon zat ik in een wagen (ik weet niet meer dewelke) en daar was het beige...RR had toch beter hun huiswerk moeten doen. Niks is perfect natuurlijk, heeft eigenlijk wel z'n charmes zo'n schoonheidsfoutje.
Comment
Comment