Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De Drophead op Belgische platen, zou dat die kunnen zijn die ik 2-3 weken geleden in 't weekend zag aan zee? Was ook zo'n kleur (echt schijtelelijk, niks uitstraling, en verdoezelt de lijnen teveel, saai), maar ik dacht me te herinneren dat de kap eerder grijsbeige was dan die kleur.
De Drophead op Belgische platen, zou dat die kunnen zijn die ik 2-3 weken geleden in 't weekend zag aan zee? Was ook zo'n kleur (echt schijtelelijk, niks uitstraling, en verdoezelt de lijnen teveel, saai), maar ik dacht me te herinneren dat de kap eerder grijsbeige was dan die kleur.
Er rijdt er nog eentje rond in deze kleur. Inderdaad met beige kap.
Ik vind het zelf best knap.. (Kleur is wel wat donkerder op foto door het heerlijke Belgische weer)
Die kleur vind ik nog gaan, de nummerplaathouder is iets anders. Dan koopt ge een wagen van 450-500k en dan krijgt ge zo'n mottig plastic exemplaarke. Triestig van die garage hoor. Dat moet roestvrijstaal zijn.
Bij ASP hier in de buurt staat er intussen ook al ruim 1 jaar een blauwe DHC te koop.
Volgens mij deze zomer ook een tijdje in Saint-Tropez te koop gezet, maar hij geraakt er ni vanaf zo te zien.
Comment