Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ROLLS-ROYCE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
    Idd, erg jammer. Past er langs geen kanten bij.

@ Cayenne: SEA-xxx, is dat die van dat ene bedrijf dichtbij je werk?
    Neen, das van Sea Invest

Ik werk(te) bij Sea-Ro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
      Damn. Hier vlakbij.
      Kleur vind ik wel niet alles.
      Kleinen Bareel
      die heb ik vandeweek daar ook zien staan
      gisteren nog een 2 tone grey Phantom int dorp zien rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
        Kleinen Bareel
        die heb ik vandeweek daar ook zien staan
        gisteren nog een 2 tone grey Phantom int dorp zien rijden
        Deze?

1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
            Deze?

Wrs wel ja. Die zie ik ook af en toe in centrum Brasschaat.

Comment

• Die duotone Phantom vind ik ronduit lelijk.

Comment

• De Drophead op Belgische platen, zou dat die kunnen zijn die ik 2-3 weken geleden in 't weekend zag aan zee? Was ook zo'n kleur (echt schijtelelijk, niks uitstraling, en verdoezelt de lijnen teveel, saai), maar ik dacht me te herinneren dat de kap eerder grijsbeige was dan die kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  De Drophead op Belgische platen, zou dat die kunnen zijn die ik 2-3 weken geleden in 't weekend zag aan zee? Was ook zo'n kleur (echt schijtelelijk, niks uitstraling, en verdoezelt de lijnen teveel, saai), maar ik dacht me te herinneren dat de kap eerder grijsbeige was dan die kleur.
                  Er rijdt er nog eentje rond in deze kleur. Inderdaad met beige kap.

Ik vind het zelf best knap.. (Kleur is wel wat donkerder op foto door het heerlijke Belgische weer)
                  1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Die kan je regelmatig in Knokke spotten, komt IRL beter over dan op foto imho.

Comment

• Ik vind het een zeer knappe kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                        Damn. Hier vlakbij.
                        Kleur vind ik wel niet alles.
                        Die kleur vind ik nog gaan, de nummerplaathouder is iets anders. Dan koopt ge een wagen van 450-500k en dan krijgt ge zo'n mottig plastic exemplaarke. Triestig van die garage hoor. Dat moet roestvrijstaal zijn.

Comment

• Bij ASP hier in de buurt staat er intussen ook al ruim 1 jaar een blauwe DHC te koop.
                          Volgens mij deze zomer ook een tijdje in Saint-Tropez te koop gezet, maar hij geraakt er ni vanaf zo te zien.

Erg speciale kleur trouwens, lijkt soms paars.

Comment

• Ik vind 't een trieste kleur. Maar elk z'n goesting.

Ik zou geen drophead willen, duizend keer liever een coupé. Thungsten metallic en binnenin cognac leder (zwarte tapijten en stuur en zo) met pianolak.

Comment

• Liever een Azure.

Comment

• Doe mij maar een SLR Roadster, als 't dan toch open moet zijn. En als je er met 4 in moet kunnen, dan mag het een RS5 Cabrio zijn.

Comment

Ik vind 't een trieste kleur. Maar elk z'n goesting.

Ik zou geen drophead willen, duizend keer liever een coupé. Thungsten metallic en binnenin cognac leder (zwarte tapijten en stuur en zo) met pianolak.
                                  Als ik moet kiezen tussen beide ga ik voor de Drophead en dan nog liefst in dat paarsblauw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                    Ik vind het een zeer knappe kleur.
                                    Ik ook, veruit de knapste op een drophead. De scherpe kantjes van het design worden wat afgerond vind ik.

Comment

Doe mij maar een SLR Roadster, als 't dan toch open moet zijn. En als je er met 4 in moet kunnen, dan mag het een RS5 Cabrio zijn.
                                      Laat me raden... Zondag Hamilton bezig gezien in z'n SLR Roadster???

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X