Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jij vindt een F40 mooi, ik denk dat er zeker zo veel mensen zijn die een f40 lelijk vind dan dat er mensen zijn die een phantom lelijk vinden, al zijn ze beiden indrukwekkend.
Ik vind de phantom echt zalig, heeft zo iets machtig en imposant net zolas een hummer h2. ik verschoot nogal toen ik hem op het autosalon zag, wat een joekel.
Wacht tot je hem in het echt ziet ... Gewoon het einde, een Hummer H2 lijkt er wel een Smartje naast !
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Als je het interieur goed bekijkt zie je wel duidelijk de invloed van BMW, de centrale Idrive button is hier een voorbeeld van.
Rond het eigendom van Rolls-Royce door BMW is er ook nog een mooie anekdote. Iedereen weet dat RR door BMW ingelijfd is ten tijde van Bentley bij VW, wel oorspronkelijk dacht VW dat ze RR ook gekocht hadden. Maar ze hadden de grote fout gemaakt het logo van RR niet te kopen, BMW heeft dit opgemerkt en het logo opgekocht. Dat is ook de reden waarom VW de gebouwen en het personeel heeft dat oorspronkelijk in de gebouwen van RR werkte en RR is bij BMW van scratch opnieuw moeten beginnen.
Als je het interieur goed bekijkt zie je wel duidelijk de invloed van BMW, de centrale Idrive button is hier een voorbeeld van.
Rond het eigendom van Rolls-Royce door BMW is er ook nog een mooie anekdote. Iedereen weet dat RR door BMW ingelijfd is ten tijde van Bentley bij VW, wel oorspronkelijk dacht VW dat ze RR ook gekocht hadden. Maar ze hadden de grote fout gemaakt het logo van RR niet te kopen, BMW heeft dit opgemerkt en het logo opgekocht. Dat is ook de reden waarom VW de gebouwen en het personeel heeft dat oorspronkelijk in de gebouwen van RR werkte en RR is bij BMW van scratch opnieuw moeten beginnen.
Wat een anekdote :-) Het is geweten dat Bmw een smak geld heeft moeten neerleggen om het logo en de vorm van het radiatorrooster te bemachtigen. De werkelijkheid is dat VW gewoonweg meer geld op tafel heeft gelegd voor de rest van het imperium. Bmw was niet bereid hoger te bieden. Beide hebben een onderlinge regeling getroffen. Het resultaat is dat Bmw langs de grote pot heeft gegrabbeld. Als je toen de berichten ten tijde van de verkoop hebt opgevolgd moet je weten dat VW meer interesse vertoonde in Bentley en minder in RR, juist omdat Bentley de sportievere tak was binnen het imperium.
Ik vind de phantom echt zalig, heeft zo iets machtig en imposant net zolas een hummer h2. ik verschoot nogal toen ik hem op het autosalon zag, wat een joekel.
Ik vind de phantom echt zielig, een vierkante bak waar alleen ouderwetse stoefers nog eens willen uitpakken vooraleer hun kist open te trekken. Geef mij maar MAYBACH.
Ik vind de phantom echt zielig, een vierkante bak waar alleen ouderwetse stoefers nog eens willen uitpakken vooraleer hun kist open te trekken. Geef mij maar MAYBACH.
Beetje zoals een VW Phaeton, dijk van een wagen, geen twijfel over, maar hij mist de (recente) geschiedenis om hem een topper te maken.
De rolls is die topper...
Het moet blijkbaar niet zwart zijn. op het autosalon zat ik in een wagen (ik weet niet meer dewelke) en daar was het beige...RR had toch beter hun huiswerk moeten doen. Niks is perfect natuurlijk, heeft eigenlijk wel z'n charmes zo'n schoonheidsfoutje.
Het moet blijkbaar niet zwart zijn. op het autosalon zat ik in een wagen (ik weet niet meer dewelke) en daar was het beige...RR had toch beter hun huiswerk moeten doen. Niks is perfect natuurlijk, heeft eigenlijk wel z'n charmes zo'n schoonheidsfoutje.
Ik denk dat men het eigenlijk over die rode knoppen heeft, niet over dat ding zelf.
Comment