Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik moet mijn eerste Ghost nog zien maar de Phantom lijkt me pakken meer karakter hebben.
Om het op zijn Bentleys te zeggen:
Phantom=Brooklands
Ghost=GTC
Ik vond de Ghost in het begin ook een beetje zielloos idd, op foto. Tot ik 'm van binnen en van buiten kon besnuffelen op de IAA. 't Ding is zodanig veel groter dan je op basis van de foto's verwacht, dat die indruk meteen over is. Anderzijds, er is wel een streepje teveel "opulence" verdwenen (niet dat 'ie niet opulent is uitgerust, dat is 'ie nog gigantisch hard wél, maar het "over the top" golfje overdaad is er niet meer en dat vind ik wel een beetje jammer) en 'ie gaat wel erg hard de strakkere stijl op (think WallyPower, ultramoderne villa's, e.d.), dan ik zou wensen. Een beetje... "koel", in some way.
Daarmee vergeleken is de Mulsanne een pak warmer. Een pak klassieker ook (om 't terug in yacht of architectuur uit te drukken: think classic sailing yacht, British country houses, enz.).
10 jaar geleden waren Bentley en Rolls Royce zo goed als identiek, nu scheiden hun wegen zich elk jaar terug wat meer. Goeie zaak, imo.
Comment